Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.
Odeslat odpověď

13 bře 2008, 15:50

No já nevím nač tahle debata....každej si koupí co se mu líbí a na co má,ne? Já mám čínu r.v. 2003....ve 4 500 km mě prasknul řemen, plasty jsou hrozný a praskly (okolo budíků, pár "oček" pro šrouby, co drží kapotáž) a odešlo mechanické startování "nakopávačka"...takže když přijdu ke skútru, tak nasadím páku, nakopnu a hned sundám, jelikož to děsivě drnčí. Na samotnou baterku to nenatočím i když je mezi jízdama rozmezí 24 hodin (nakopnu to elektrikou dokud je motor teplej).......no ale co? Ve městě svou práci udělá, neznám zácpy, mezi autama se promotám a když si chci udělat nějakou okružní jízdu večer po práci, tak to těch 50 km udělá...takže pohoda. Nepřijde mi fajn nějaký vymezování stylu: já mám Peugeot (Yamahu, Suzuky atd.) a ty jen čínu....naopak to platí taky....všechno jsou to skútry na dvou kolech a odvádějí stejnou práci....jen jsou některý pomalejší a některý rychlejší....

13 bře 2008, 16:03

djpsx, máš určitě pravdu, i čína službu udělá, mám to vyzkoušené :thinking:. Když jsem jel sám kdekoliv (po městě, na výlet,...) rozhodně mi to stačilo ;). Jnže zlom nastal v okamžiku, kdy jsme jeli do Prahy na šňůru a Jarda na Aprilce 50 ccm mi natrhával pr..l kdy se mu zamanulo :(. A to jsem já měl (a ještě kdesi mám) čínu 125 ccm :(. Tak proto jsem pro pořádnější strojovnu, abych při výletu nebyl brzdou nejen velkých scootů, ale i značkových padesátek :mad:! A s přáteli jezdím rád, i když jsem často a rád na výletě "vlk samotář".

13 bře 2008, 16:08

djpsx: No udělají službu? Bez urážky, ale podle toho co si popsal si sloužil ty jemu. :rolleyes:
Neříkám, že mám lepší, nebo rychlejší, nebo spolehlivější scoot, než kdokoli s jakýmkoli scootem, jakékoli značky, ale pokud bych nepočítal tuning, občasné přitažení šroubku co šteluje zadní brzdové pakny, protože se časem ojely, výměnu tzn. převodovýho oleje, tak sem na toho scoota za 27000km nemusel sáhnout. Tomu říkám, že skútr slouží a ne já jemu. Tuning, výměny řemene za kevlarovej, válečky za jiný apod. to je pouze moje záliba.
Naposledy upravil KYBLOS dne 13 bře 2008, 16:45, celkově upraveno 1

13 bře 2008, 22:08

ono když jedeš jen pár kiláků do práce nebo se projet těch 50 km tak to jde ale když chceš jet na vyjíždku někam dál tak je to opravdu špatný

14 bře 2008, 09:46

[quote=slapky]djpsx, máš určitě pravdu, i čína službu udělá, mám to vyzkoušené :thinking:. Když jsem jel sám kdekoliv (po městě, na výlet,...) rozhodně mi to stačilo ;). Jnže zlom nastal v okamžiku, kdy jsme jeli do Prahy na šňůru a Jarda na Aprilce 50 ccm mi natrhával pr..l kdy se mu zamanulo :(. A to jsem já měl (a ještě kdesi mám) čínu 125 ccm :(. Tak proto jsem pro pořádnější strojovnu, abych při výletu nebyl brzdou nejen velkých scootů, ale i značkových padesátek :mad:! A s přáteli jezdím rád, i když jsem často a rád na výletě "vlk samotář".[/quote]
Už jen pro tohle co jsi psal mi nesmí čína do baráku...už asi před 5 lety kdy jsem měl indickej krám značky Hero Gizmo a při naložení mě a bráchy (asi 180 kg) to bylo rychlejší jak tenkrát ty slavný Kentoay....obě 50 ccm obojí se ale po roce ježdění do práce rosypalo a to nemluvím o každodenní povinny údržbě aby to vůbec jezdilo..zlatá stará jedno rychlostní babeta za těch 25 let co jsme jí měli měla jen jeden výbrus jinak bez údržby.

14 bře 2008, 14:41

Já přidám také svůj názor.Když jsem koupil B 650AN za 110000,tak jsem si mnul ruce,jakej jsem koupil krásnej scoot a jak je v bezva stavu.Nadrženej,jak polární motejl,jsem jel pro něj a ještě jsem majiteli děkoval atd.Až jsem přijel domů a podíval se do té malé knížečky,co tam píší,zavolal do servisu co se má dělat a oni řekli cenu,tak mě jímala hrůza.Nakonec jsem to tam odvezl a technik, když to viděl a řekl co se s tím musí udělat,tak to hodilo závěrečnou sumu 21000kč.Tak co,je ta Čína až tak špatná?A dejte Suzuki nějakému,co se v tom bude hrabat a potom budete čekat až pojedete jak to dopadlo.Ušetříte, ale u takového stroje není moc na výběr,když chcete přežít.

14 bře 2008, 14:49

No pokud koupíš už použitej skútr, tohle riziko si nese pokaždý. Proto já ani neprodávám svůj scoot dalšímu majiteli, ani ale použitý scoot nekupuju. Vždycky novej. B) Právě takových situací se bojím.

14 bře 2008, 15:02

Kyblos,je vidět,že jsi chytrej kluk.Když ty životní zkušenosti jsou tak drahý!!!!!!!!!!!!!!!!!
Odeslat odpověď