Můžou být ve vlhkém vzduchu lepší jízdní vlastnosti?

Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.

Re: Vlhký vzduch - lepší jízdní vlastnosti ... je to možné?

Příspěvekod StuntJ » 27 úno 2012, 19:22

Tu je to krásně popsané :o) s tím rozkladem jsem se spletl, mám tu už nějak domotané :mrgreen: :mrgreen: ...
http://www.techblog.cz/technologie/vstr ... otoru.html
Život je jak bonboniéra, nikdy nevíš, co ochutnáš

PCX 125/2011 papá :
Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
StuntJ

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 638
Registrován: 25 říj 2011, 00:04

Re: Vlhký vzduch - lepší jízdní vlastnosti ... je to možné?

Příspěvekod Curtiss » 27 úno 2012, 19:31

aumirek píše:.V každém případě mi to žralo 9 litru techničáku a 3 litry vody.A to u 2 litrového motoru co bral normálně12 litru.

No to bude pro změnu zase dáno nižším oktanovým číslem technického benzínu - kolem 60, místo 95 u automobilového benzínu. Ale chudák motor :(
Curtiss

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 228
Registrován: 22 úno 2009, 18:06
Bydliště: Česká Lípa
Skútr / moto: Yamaha Majesty 125, Honda GL 1500 GoldWing

Re: Vlhký vzduch - lepší jízdní vlastnosti ... je to možné?

Příspěvekod aumirek » 27 úno 2012, 19:44

jenže a to je fakt ta voda zvedne oktanové číslo že má více než klasickej benzin i když oktany nejsou všechno.Fakt také je že nedostatek oktanu má za dusledek klepáni ventilu a na čistej techničák se ani nedalo jet.Zato s tou vodou uplně v pohodě bez klepáni.Je pravda že to byl starej motor waršava tudíž mi zas tak na něm nezáleželo.Přesto to přežil bez uhony a do šrotu šel jen pro rezavou kastli.A toto jsem dělal v dobách co benzin stál 15 a tecničák 2 kč. ted už ta cena je stejná.
Naposledy upravil KYBLOS dne 01 srp 2013, 11:11, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
aumirek

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 302
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Klimkovice
Skútr / moto: Biagini Tiger
Tuning / úpravy: zatím nic a asi to tak zustane

Re: Vlhký vzduch - lepší jízdní vlastnosti ... je to možné?

Příspěvekod Curtiss » 27 úno 2012, 21:08

No to sice jo, ale výsledný efek z technického hlediska byl = 0 (čti nula). Jestliže na normální benzín jezdila Warszawa za 12 litrů, pak 9l techničáku + 3l vody je dohromady 12l "směsi", a pochybuji, že by to mělo výkonový přínos, takže jediný pozitivum bylo znát na obsahu peněženky, čemuž se dá rozumět. :wink:
Curtiss

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 228
Registrován: 22 úno 2009, 18:06
Bydliště: Česká Lípa
Skútr / moto: Yamaha Majesty 125, Honda GL 1500 GoldWing

Re: Vlhký vzduch - lepší jízdní vlastnosti ... je to možné?

Příspěvekod TUNER » 27 úno 2012, 21:12

jakattara píše:Je zvláštní, že jeden to pochopí tak jak to jiný myslí a druhý nepochopí nic. Sry kemo - v Americe jsem nikdy nebyl. :roll:

Ale dyť já to taky pochopil,jen jsem to chtěl uvést na pravou míru.....a v Americe jsem taky nebyl. ;-)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Vlhký vzduch - lepší jízdní vlastnosti ... je to možné?

Příspěvekod aumirek » 27 úno 2012, 21:15

no výkonově možná slabší ale neznatelně a při tom obsahu nepodstatné.Při placeni to vychází 18 kč místo 180 což už poznat bylo a ten efekt ceny byl jedinej duvod proč tohle dělat.
aumirek

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 302
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Klimkovice
Skútr / moto: Biagini Tiger
Tuning / úpravy: zatím nic a asi to tak zustane

Re: Vlhký vzduch - lepší jízdní vlastnosti ... je to možné?

Příspěvekod jakattara » 27 úno 2012, 22:39

TUNER píše:
jakattara píše:Je zvláštní, že jeden to pochopí tak jak to jiný myslí a druhý nepochopí nic. Sry kemo - v Americe jsem nikdy nebyl. :roll:



Ale dyť já to taky pochopil,jen jsem to chtěl uvést na pravou míru.....a v Americe jsem taky nebyl. ;-)

V pohodě ;) .
Kymco Agility 50 MMC - Nimbus 2000 CBR XX:) ,Kymco Downtown 300i - www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432 ,www.kymco-club.cz
Agilitka - 27 320km, mnou 26 220km
Downtown - 12 300km, mnou 12 300km
Honda CTX700D - 2 200km, mnou 2 200km
Uživatelský avatar
jakattara

750+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 986
Registrován: 21 črc 2009, 07:09
Bydliště: Metancity - Ostrava
Skútr / moto: Kymco Agility 50/4T-CBR Nimbus 2000, Downtown 300i
Tuning / úpravy: ...neblokované CDI Naraku v.2.,Multivar Malossi

Re: Vlhký vzduch - lepší jízdní vlastnosti ... je to možné?

Příspěvekod blesk65 » 27 úno 2012, 23:34

:roll: :roll: :roll: :roll:
Já se nestačím divit čím si tady necháte za*í*at forum
H2O se nespojuje s benzinem,techničákem,acetonem......takže pokud nalejete vodu do auta který má karburátor tak se udela díky vodě vzduchová bublina a je dojeto prot se zza komančů dávali odkalovače z traktora aby chytali vodu
Kdyby to fungovalo třeba u nových aut tak proč nám škubalo fungl nový auto a to na plnou nádrž tam byla jen skondenzovaná vlchkost na benzince z důvodu malé vytíženosti stojanu
Jak jsem četl že jsi jezdil na technický benal ve starém aute
voda nezvedá oktanové číslo :roll:
při nízkém oktanu neklepou ventily,ale docházi k předčasnému zápalu :!:
pokud do toho paliva neliješ olovo tak to bud jězdíš jen víjmečně,ale ty napíšeš že stím 2x za týden točíš prahu z ostravy
jěště 120MB měly nekalené sedla ventilů a proto jezdily na supr
Uživatelský avatar
blesk65

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 04 čer 2011, 22:42
Skútr / moto: tgb bullet 2011mod. 125ccm

Re: Vlhký vzduch - lepší jízdní vlastnosti ... je to možné?

Příspěvekod nem.pe » 28 úno 2012, 00:28

nelili vodu do nádrže ale rozprašovali do sání kdysi jsme takhle trápili starýho favorita
bylo to znát ale dost často se stalo že nám při 150km\h zamrznul karburátor :D
pak nezbylo než čekat

i na X9 je karburátor napojen na chladící okruh a tak je vyhřívaný
Obrázek
Petr 777661064
Aktuálně: Triumph Tiger 1050 58000Km (já 22000)
Bylo:Piaggio X9 200 EVO 67000Km (já 33000)
Simson skútr 18000Km (Já 7000)
JAWA 350\640 22000Km (já 20000)
JAWA 20 15000Km (já 8000)
nem.pe

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 414
Registrován: 06 bře 2010, 21:08
Bydliště: okres Nymburk
Skútr / moto: Triumph Tiger 1050

Re: Vlhký vzduch - lepší jízdní vlastnosti ... je to možné?

Příspěvekod bouska.t » 28 úno 2012, 08:32

x9 má vyhřívabej karburator? Ty brďo to mněnikdy nenapadlo co ještě o tom skutr nevim? Jinak zajimavé téma mockrát jsem nad tim přemýšlel čím to je ale nic jsem mevymyslel...
http://bouskat.rajce.idnes.cz/
http://bouskat.motorkari.cz
http://www.miros-nabytek.cz (Zde není moje tel. číslo)
T-max 2001 117 000 km
KTM 1050 Adventure 2016 98 000km
Uživatelský avatar
bouska.t

1000+
 
Reputace: 79
Příspěvky: 1425
Registrován: 06 úno 2011, 22:14
Bydliště: Brno-Černovice
Skútr / moto: KTM 1050 ADV-Yamaha, T-MAX

Re: Vlhký vzduch - lepší jízdní vlastnosti ... je to možné?

Příspěvekod jakattara » 28 úno 2012, 13:41

Tak to jsme na tom stejně. Pro mě i nadále zůstalo to, že jsem sice o něco chytřejší, už tedy vím co to vlhko se směsí dělá ... Trochu jsem se uklidnil, že je to normální a že padesátkovej Nimbus 2000 je normální taky. Každopádně moc dík aspoň za to ujištění. ;)
Naposledy upravil jakattara dne 28 úno 2012, 16:07, celkově upraveno 1
Kymco Agility 50 MMC - Nimbus 2000 CBR XX:) ,Kymco Downtown 300i - www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432 ,www.kymco-club.cz
Agilitka - 27 320km, mnou 26 220km
Downtown - 12 300km, mnou 12 300km
Honda CTX700D - 2 200km, mnou 2 200km
Uživatelský avatar
jakattara

750+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 986
Registrován: 21 črc 2009, 07:09
Bydliště: Metancity - Ostrava
Skútr / moto: Kymco Agility 50/4T-CBR Nimbus 2000, Downtown 300i
Tuning / úpravy: ...neblokované CDI Naraku v.2.,Multivar Malossi

Re: Vlhký vzduch - lepší jízdní vlastnosti ... je to možné?

Příspěvekod aumirek » 28 úno 2012, 14:51

Blesk divit se nestačím já jen velmi naivní člověk má za to že prostě někoho napadne vzít kýbl vody a nalít ho do nádrže taktéž je naivní tvá poznámka o předzápalu asi nevíš čím se to projevuje a že dusledek toho předzápalu je právě to klepáni.Jinak vem si nějakou literaturu a něco si o tom přečteš a zjistíž že ta vlhkost potažmo voda zvedá oktanové číslo

nem.pe a na to zamrzáni byli ruzné vychytávky kolega měl tenkou měděnou trubičku omotanou kolem výfuku a do karbece mu šla pára
aumirek

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 302
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Klimkovice
Skútr / moto: Biagini Tiger
Tuning / úpravy: zatím nic a asi to tak zustane

Re: Vlhký vzduch - lepší jízdní vlastnosti ... je to možné?

Příspěvekod nem.pe » 29 úno 2012, 23:38

to už je řadu let zpět to jsme byli mladí a měli dost času dělat blbosti ale ten čas je
bohužel pryč :cry:
Obrázek
Petr 777661064
Aktuálně: Triumph Tiger 1050 58000Km (já 22000)
Bylo:Piaggio X9 200 EVO 67000Km (já 33000)
Simson skútr 18000Km (Já 7000)
JAWA 350\640 22000Km (já 20000)
JAWA 20 15000Km (já 8000)
nem.pe

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 414
Registrován: 06 bře 2010, 21:08
Bydliště: okres Nymburk
Skútr / moto: Triumph Tiger 1050

Re: Vlhký vzduch - lepší jízdní vlastnosti ... je to možné?

Příspěvekod aumirek » 29 úno 2012, 23:44

nem.pe to máš pravdu ale těmi blbostmi se člověk hodně naučil ale ted není ani duvod tohle dělat teda s tou vodou efekt žádný ale dělaj se jiné věci jezdí se na friták či trafo olej a pod
aumirek

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 302
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Klimkovice
Skútr / moto: Biagini Tiger
Tuning / úpravy: zatím nic a asi to tak zustane

Re: Můžou být ve vlhkém vzduchu lepší jízdní vlastnosti?

Příspěvekod sinistre » 01 srp 2013, 10:11

S tématem to souvisí jen okrajově, ale:
Jak byly teď ty vedra a na skůtru to fénovalo, je možný, že se vzduchem chlazený dvoutakt nestíhá chladit? Po pár set metrech plnýho plynu to ztrácelo výkon (+ zvuk se změnit v hlubší) a musel jsem jet celou cestu 30-50 pro jistotu.
-může se takto zadřít?
-jak to dělají v jižnějších zemích (egypt) atd?
Uživatelský avatar
sinistre

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 409
Registrován: 08 zář 2012, 21:40
Skútr / moto: Cagiva City 50
Tuning / úpravy: multivar

PředchozíDalší

Zpět na 50ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 návštevníků