Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.
Odeslat odpověď

Re: Vlhký vzduch - lepší jízdní vlastnosti ... je to možné?

27 úno 2012, 19:22

Tu je to krásně popsané :o) s tím rozkladem jsem se spletl, mám tu už nějak domotané :mrgreen: :mrgreen: ...
http://www.techblog.cz/technologie/vstr ... otoru.html

Re: Vlhký vzduch - lepší jízdní vlastnosti ... je to možné?

27 úno 2012, 19:31

aumirek píše:.V každém případě mi to žralo 9 litru techničáku a 3 litry vody.A to u 2 litrového motoru co bral normálně12 litru.

No to bude pro změnu zase dáno nižším oktanovým číslem technického benzínu - kolem 60, místo 95 u automobilového benzínu. Ale chudák motor :(

Re: Vlhký vzduch - lepší jízdní vlastnosti ... je to možné?

27 úno 2012, 19:44

jenže a to je fakt ta voda zvedne oktanové číslo že má více než klasickej benzin i když oktany nejsou všechno.Fakt také je že nedostatek oktanu má za dusledek klepáni ventilu a na čistej techničák se ani nedalo jet.Zato s tou vodou uplně v pohodě bez klepáni.Je pravda že to byl starej motor waršava tudíž mi zas tak na něm nezáleželo.Přesto to přežil bez uhony a do šrotu šel jen pro rezavou kastli.A toto jsem dělal v dobách co benzin stál 15 a tecničák 2 kč. ted už ta cena je stejná.
Naposledy upravil KYBLOS dne 01 srp 2013, 11:11, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku

Re: Vlhký vzduch - lepší jízdní vlastnosti ... je to možné?

27 úno 2012, 21:08

No to sice jo, ale výsledný efek z technického hlediska byl = 0 (čti nula). Jestliže na normální benzín jezdila Warszawa za 12 litrů, pak 9l techničáku + 3l vody je dohromady 12l "směsi", a pochybuji, že by to mělo výkonový přínos, takže jediný pozitivum bylo znát na obsahu peněženky, čemuž se dá rozumět. :wink:

Re: Vlhký vzduch - lepší jízdní vlastnosti ... je to možné?

27 úno 2012, 21:12

jakattara píše:Je zvláštní, že jeden to pochopí tak jak to jiný myslí a druhý nepochopí nic. Sry kemo - v Americe jsem nikdy nebyl. :roll:

Ale dyť já to taky pochopil,jen jsem to chtěl uvést na pravou míru.....a v Americe jsem taky nebyl. ;-)

Re: Vlhký vzduch - lepší jízdní vlastnosti ... je to možné?

27 úno 2012, 21:15

no výkonově možná slabší ale neznatelně a při tom obsahu nepodstatné.Při placeni to vychází 18 kč místo 180 což už poznat bylo a ten efekt ceny byl jedinej duvod proč tohle dělat.

Re: Vlhký vzduch - lepší jízdní vlastnosti ... je to možné?

27 úno 2012, 22:39

TUNER píše:
jakattara píše:Je zvláštní, že jeden to pochopí tak jak to jiný myslí a druhý nepochopí nic. Sry kemo - v Americe jsem nikdy nebyl. :roll:



Ale dyť já to taky pochopil,jen jsem to chtěl uvést na pravou míru.....a v Americe jsem taky nebyl. ;-)

V pohodě ;) .

Re: Vlhký vzduch - lepší jízdní vlastnosti ... je to možné?

27 úno 2012, 23:34

:roll: :roll: :roll: :roll:
Já se nestačím divit čím si tady necháte za*í*at forum
H2O se nespojuje s benzinem,techničákem,acetonem......takže pokud nalejete vodu do auta který má karburátor tak se udela díky vodě vzduchová bublina a je dojeto prot se zza komančů dávali odkalovače z traktora aby chytali vodu
Kdyby to fungovalo třeba u nových aut tak proč nám škubalo fungl nový auto a to na plnou nádrž tam byla jen skondenzovaná vlchkost na benzince z důvodu malé vytíženosti stojanu
Jak jsem četl že jsi jezdil na technický benal ve starém aute
voda nezvedá oktanové číslo :roll:
při nízkém oktanu neklepou ventily,ale docházi k předčasnému zápalu :!:
pokud do toho paliva neliješ olovo tak to bud jězdíš jen víjmečně,ale ty napíšeš že stím 2x za týden točíš prahu z ostravy
jěště 120MB měly nekalené sedla ventilů a proto jezdily na supr

Re: Vlhký vzduch - lepší jízdní vlastnosti ... je to možné?

28 úno 2012, 00:28

nelili vodu do nádrže ale rozprašovali do sání kdysi jsme takhle trápili starýho favorita
bylo to znát ale dost často se stalo že nám při 150km\h zamrznul karburátor :D
pak nezbylo než čekat

i na X9 je karburátor napojen na chladící okruh a tak je vyhřívaný

Re: Vlhký vzduch - lepší jízdní vlastnosti ... je to možné?

28 úno 2012, 08:32

x9 má vyhřívabej karburator? Ty brďo to mněnikdy nenapadlo co ještě o tom skutr nevim? Jinak zajimavé téma mockrát jsem nad tim přemýšlel čím to je ale nic jsem mevymyslel...

Re: Vlhký vzduch - lepší jízdní vlastnosti ... je to možné?

28 úno 2012, 13:41

Tak to jsme na tom stejně. Pro mě i nadále zůstalo to, že jsem sice o něco chytřejší, už tedy vím co to vlhko se směsí dělá ... Trochu jsem se uklidnil, že je to normální a že padesátkovej Nimbus 2000 je normální taky. Každopádně moc dík aspoň za to ujištění. ;)
Naposledy upravil jakattara dne 28 úno 2012, 16:07, celkově upraveno 1

Re: Vlhký vzduch - lepší jízdní vlastnosti ... je to možné?

28 úno 2012, 14:51

Blesk divit se nestačím já jen velmi naivní člověk má za to že prostě někoho napadne vzít kýbl vody a nalít ho do nádrže taktéž je naivní tvá poznámka o předzápalu asi nevíš čím se to projevuje a že dusledek toho předzápalu je právě to klepáni.Jinak vem si nějakou literaturu a něco si o tom přečteš a zjistíž že ta vlhkost potažmo voda zvedá oktanové číslo

nem.pe a na to zamrzáni byli ruzné vychytávky kolega měl tenkou měděnou trubičku omotanou kolem výfuku a do karbece mu šla pára

Re: Vlhký vzduch - lepší jízdní vlastnosti ... je to možné?

29 úno 2012, 23:38

to už je řadu let zpět to jsme byli mladí a měli dost času dělat blbosti ale ten čas je
bohužel pryč :cry:

Re: Vlhký vzduch - lepší jízdní vlastnosti ... je to možné?

29 úno 2012, 23:44

nem.pe to máš pravdu ale těmi blbostmi se člověk hodně naučil ale ted není ani duvod tohle dělat teda s tou vodou efekt žádný ale dělaj se jiné věci jezdí se na friták či trafo olej a pod

Re: Můžou být ve vlhkém vzduchu lepší jízdní vlastnosti?

01 srp 2013, 10:11

S tématem to souvisí jen okrajově, ale:
Jak byly teď ty vedra a na skůtru to fénovalo, je možný, že se vzduchem chlazený dvoutakt nestíhá chladit? Po pár set metrech plnýho plynu to ztrácelo výkon (+ zvuk se změnit v hlubší) a musel jsem jet celou cestu 30-50 pro jistotu.
-může se takto zadřít?
-jak to dělají v jižnějších zemích (egypt) atd?
Odeslat odpověď