Měření teploty motoru

Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.

Re: Měření teploty motoru

Příspěvekod Karelbrezky » 02 čer 2014, 18:24

Izolátor mi připadá šedivý, jak můj vlas a vous.

CHUDÁ SMĚS
Uživatelský avatar
Karelbrezky

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 271
Registrován: 29 zář 2012, 18:57
Bydliště: Skoro Zlín
Skútr / moto: Aprilia SR Max 300i, JAWA 350/ 632
Tuning / úpravy: Netřeba.

Re: Měření teploty motoru

Příspěvekod bartman » 02 čer 2014, 19:14

TZN vetsi tryku??? Je tam karbec weber 12 mm a tryska 65. To je tedy malo???? je mi divne ze to s timhle predtim letalo jak splaseny na padesatku.
Uživatelský avatar
bartman

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 75
Registrován: 13 kvě 2011, 06:08
Bydliště: Pardubice
Skútr / moto: Yamaha versity 300

Re: Měření teploty motoru

Příspěvekod Karelbrezky » 02 čer 2014, 19:26

Jedině vyzkoušet. Co vzduchový filtr ? Nebyl dříve méně propustný ? Co do typu karburátoru neporadím, nemám s ním zkušenost.
Uživatelský avatar
Karelbrezky

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 271
Registrován: 29 zář 2012, 18:57
Bydliště: Skoro Zlín
Skútr / moto: Aprilia SR Max 300i, JAWA 350/ 632
Tuning / úpravy: Netřeba.

Re: Měření teploty motoru

Příspěvekod bartman » 02 čer 2014, 19:39

Filtr je novy delal jsem vetsi udrzbu takze krome klikovky je vse nove. Zkusim se zeptat v krame a koupit trysky a zkouset. jinak jsem v sani trochu pridusil privod vzduchu do karburatoru teplota sla malinko dolu ale jeste to neni ono. Dekuji za rady kdyby jeste neco napadlo necham si poradit.
Uživatelský avatar
bartman

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 75
Registrován: 13 kvě 2011, 06:08
Bydliště: Pardubice
Skútr / moto: Yamaha versity 300

Re: Měření teploty motoru

Příspěvekod Mr.Voza » 02 čer 2014, 20:36

Měl jsem taky vytuněnýho vzducháče a taky jsem měřil teplotu pod svíčkou - takovýhle měření teploty je jen hodně orientační, ale lepší než nic. Na těch Tvejch 170 stupňů mě to ale nikdy nevylezlo - zadřel jsem to 3x už někde kolem 120-130 stupňů. Jinak v chlazení mě hodně pomohlo tohle: http://www.scooter-tuning.cz/spoiler-nahonu-str8 nevím, jestli to půjde na Piaggio, já jsem to měl na Minarelli.
Co máš za válec a co máš za vejfuk?
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Měření teploty motoru

Příspěvekod bartman » 02 čer 2014, 20:41

Presne tot jsem nainstaloval a teplota je kolem 160. nezadru uplne jen se to pridrelo. Kit je naraku 50 ccm a vyfuk gianelli. 120-130 bych si piskal to je podle me normalni teplota u vzduchace.
Uživatelský avatar
bartman

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 75
Registrován: 13 kvě 2011, 06:08
Bydliště: Pardubice
Skútr / moto: Yamaha versity 300

Re: Měření teploty motoru

Příspěvekod TUNER » 02 čer 2014, 22:16

Dej tam větší karburátor,který dost napomůže lepšímu chlazení motoru... Vždy ber jako základ 17,5 mm.... Pokud chceš lepší výfuk,70 ccm válec,klidně začni na 19 mm. ;-)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Měření teploty motoru

Příspěvekod bartman » 02 čer 2014, 22:46

Skutrika budu prodavat takze uz do nej nechci moc vrazet. Uz ted me stala udrzba 5000 a chtel bych aby byl v poradku nechci prodat smejd. Kit necham 50 a zkusim tedy jeste sehnat ten karbec.
Uživatelský avatar
bartman

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 75
Registrován: 13 kvě 2011, 06:08
Bydliště: Pardubice
Skútr / moto: Yamaha versity 300

Re: Měření teploty motoru

Příspěvekod TUNER » 03 čer 2014, 05:41

Ok,koukám podle fotky že tam máš laďák. Tam bych se nebál klidně 19 mm karburátoru. S 12 mm originálnim karbem to musí být dost uškrcené a přehřívání s ním se ani moc nedivím.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Měření teploty motoru

Příspěvekod bartman » 03 čer 2014, 06:51

Verim ze mate pravde pravdu a podivam se po vetsim. Jen mi nejde do hlavy ze s předchozím kitem to jezdilo paradne bez prehrivani cca 80-90 za hodku.
Uživatelský avatar
bartman

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 75
Registrován: 13 kvě 2011, 06:08
Bydliště: Pardubice
Skútr / moto: Yamaha versity 300

Re: Měření teploty motoru

Příspěvekod bartman » 04 čer 2014, 11:22

Tak jsem koupil vetsi trysku pry by to melo stacit. Z 65 na 68 tak uvidime
Uživatelský avatar
bartman

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 75
Registrován: 13 kvě 2011, 06:08
Bydliště: Pardubice
Skútr / moto: Yamaha versity 300

Re: Měření teploty motoru

Příspěvekod TUNER » 04 čer 2014, 12:50

Kdo ti tohle poradil ... ? Pořád to teda ber tak,že tam máš restrikci....
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Měření teploty motoru

Příspěvekod bartman » 04 čer 2014, 13:00

To mi poradili ve scootlandu. A kdyz to jezdilo bezmala 90 s 65 tryskou tak tam snad restr. neni ne?
Uživatelský avatar
bartman

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 75
Registrován: 13 kvě 2011, 06:08
Bydliště: Pardubice
Skútr / moto: Yamaha versity 300

Re: Měření teploty motoru

Příspěvekod TUNER » 04 čer 2014, 13:12

Karburátor s difuzorem 12 mm je restrikce sám o sobě. Taky jsem si tím kdysi prošel Jezdil jsem s 12 mm karburátorem,laďákem a 70 ccm válcem a byl jsem spokojenej jak to jezdilo.............ale jen do té doby,než jsem dal karburátor 17,5 mm...pak 19 a nakonec 21 mm kde už rozdíl nebyl tak patrnej. Největší skok byl právě při přechodu z 12 mm karburátoru. V seriové malagutce na závody mam taky 17,5 mm a myslim že to je se streetovym výfukem dobrej základ. Ale dělej jak myslíš. :wink:
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Měření teploty motoru

Příspěvekod bartman » 04 čer 2014, 14:33

Ja skutrik prodavam takze do nej uz nechci moc vrazet penez prechazim na vetsi ale chci ho prodat tak aby byl v poradku takze zkusim toto a pak az kdyztak karbec. Ale dik za rady.
Uživatelský avatar
bartman

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 75
Registrován: 13 kvě 2011, 06:08
Bydliště: Pardubice
Skútr / moto: Yamaha versity 300

PředchozíDalší

Zpět na 50ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků

cron