Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.
28 kvě 2007, 23:30
Vsechny motorky ne,nevim jak skutry :rolleyes:
28 kvě 2007, 23:32
maji ho vsechny skutry co jsou zaplastovane,ale jako alternativni moznost ventilatoru muze byt naporove sani vyvedene na valec nebo kdyz ten valec trci ven jako u pijonirka :p
22 črc 2007, 12:23
Nemají.
22 črc 2007, 14:26
jediný scooter čo nemá vetráak a čo som ja videl bol scooter SIMSON ale to bol taký poloscooter lebo mal klasický motor jak na iných simsonoch
31 kvě 2014, 13:16
Jedno takove mereni prave provadim. Kdyz je venku 10 stupnu tzn. rano tak teplota pod svickou preleze tesne 160 stupnu. Dnes jsem testoval znovu a prekrocil jsem 170 stupnu venku bylo 17 stupnu. Verim ze az bude 35 stupnu venku tak se teplota v pohode vysplha ke 200 stupnum celsia. Bohuzel jsem se nikde nedocetl jakou teplotu by spravne motor mohl mit. Nevite to nekdo???
Jinak mam 50 typhoona a ma na klikovce vetrak ktery honi vzduch pres zebra valce a halavy. Prijde mi to silene moc ta teplota. A uz me nenapada jak to dostat dolu.
Naposledy upravil
bartman dne 31 kvě 2014, 20:35, celkově upraveno 1
31 kvě 2014, 19:57
No optimální teplota je 80-90 stupňů.
31 kvě 2014, 20:37
No tak to nevim co tam je spatne ale ja mam na svicce pri zatezi 160-170 a pravda ze na volnobeh se to po case uchladi na neco kolem toho 100 stupnu celsi. Nevim kde je chyba uz jsem vyzkousel a skontroloval snad vsechno.
01 čer 2014, 09:54
Tak jsem kuchnul valec a pist a pridira se pist. Jenze nevim proc. Kit je novej je na nem najeto cca 600 km a od zacatku udelany vybrus z 0,02 na 0,06. Olej jsem navic pridaval do nadrze cca necelou decku na 3,5 litru podle vypoctu plus primazavani co dava olejova pumpa. Tak kde sakra muze byt problem????
01 čer 2014, 10:25
A co takhle chudá směs ?? To se potom hodně hřeje.
01 čer 2014, 11:34
To vypadá na chudou směs, koukni na barvu svíčky.
01 čer 2014, 11:57
Svicka je do rezvava. Je tam trchu nadech cerne ale jen slabe a to davam za vinu te deci oleje co pridavam do nadrze. Navic na toto nastaveni to bez problemu jezdilo na stary kit a to bez mala 90 za hodinu.
01 čer 2014, 16:46
bartman píše:...... Dnes jsem testoval znovu a prekrocil jsem 170 stupnu venku bylo 17 stupnu. Verim ze az bude 35 stupnu venku tak se teplota v pohode vysplha ke 200 stupnum celsia. Bohuzel jsem se nikde nedocetl jakou teplotu by spravne motor mohl mit. Nevite to nekdo???
Kdysi dávno jsem létal na vrtulníku MI-4. Ten měl taky chlazení vzduchem a teploměry hlav válců pod svíčkama . A pokud se dobře pamatuji (pravda, je to už nějaký rok
) tak teploty kolem 180°C byli normální, maximum bylo někde kolem 210°C. A že jsme to hlídali aby se to nekouslo to mi můžeš věřit
) . Takže nevím, jestli Ti to pomůže, přece jenom nemáš doma vrtulník, ale já bych se teplot kolem 180°C pod svíčkou příliš nebál.
01 čer 2014, 18:00
Presne toto jsem cetl. Nic jineho jsem nenasel. Bohuzel problem je c tom ze pri teto teplote se mi skutrik pridre a musim ho nechat schladnout tak na 120 a pak velmi opatrne dojet do cile. Nasteti to vzdy neni daleko. Nemuzu prijit na nic co by to zpusobovalo nez prave teplota.
02 čer 2014, 17:47
Tak jsem dnes jeste jednou vyndal svicku jelikoz mi prehrivani porad vrta hlavou. A uz to tak pekne neni. Poznate nekdo podle fota co tomu chybi????
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.