Měření teploty motoru

Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.

Příspěvekod Elektron » 28 kvě 2007, 23:30

Vsechny motorky ne,nevim jak skutry :rolleyes:
The life is not a game...
Elektron

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 49
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Skútr / moto: Aprilia sr racing 50 ditech

Příspěvekod kure.11 » 28 kvě 2007, 23:32

maji ho vsechny skutry co jsou zaplastovane,ale jako alternativni moznost ventilatoru muze byt naporove sani vyvedene na valec nebo kdyz ten valec trci ven jako u pijonirka :p
Piaggio NRG 50 power DT (AC) (2005) a je červený
Motor:Polini R 70ccm_NEW Vyfuk STAGE 6 PRO_Polini speecontrol_malossi redsponge_Kevlar remen...
+++nevim jestli mam jeste do tohoto stroje investovat :(
kure.11

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 293
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Tuning / úpravy: Piaggio NRG 50 POWER

Příspěvekod saimon1 » 22 črc 2007, 12:23

Nemají.
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Příspěvekod Vlady » 22 črc 2007, 14:26

jediný scooter čo nemá vetráak a čo som ja videl bol scooter SIMSON ale to bol taký poloscooter lebo mal klasický motor jak na iných simsonoch
Suzuki Burgman 400 K8.
Uživatelský avatar
Vlady

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 77
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Bratislava-SK
Skútr / moto: Suzuki Burgman 400 K8
Tuning / úpravy: Givi posuvné plexi,valčeky Dr.Pulley,Malossi kevlar remeň. nejaké LEDky v kufri a tak....

Re: Měření teploty motoru

Příspěvekod bartman » 31 kvě 2014, 13:16

Jedno takove mereni prave provadim. Kdyz je venku 10 stupnu tzn. rano tak teplota pod svickou preleze tesne 160 stupnu. Dnes jsem testoval znovu a prekrocil jsem 170 stupnu venku bylo 17 stupnu. Verim ze az bude 35 stupnu venku tak se teplota v pohode vysplha ke 200 stupnum celsia. Bohuzel jsem se nikde nedocetl jakou teplotu by spravne motor mohl mit. Nevite to nekdo???

Jinak mam 50 typhoona a ma na klikovce vetrak ktery honi vzduch pres zebra valce a halavy. Prijde mi to silene moc ta teplota. A uz me nenapada jak to dostat dolu. :-(
Naposledy upravil bartman dne 31 kvě 2014, 20:35, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
bartman

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 75
Registrován: 13 kvě 2011, 06:08
Bydliště: Pardubice
Skútr / moto: Yamaha versity 300

Re: Měření teploty motoru

Příspěvekod PowerfulCZ » 31 kvě 2014, 19:57

No optimální teplota je 80-90 stupňů.
PowerfulCZ

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 6
Registrován: 12 dub 2014, 16:07
Skútr / moto: Kymco Nexxon 50 :D

Re: Měření teploty motoru

Příspěvekod bartman » 31 kvě 2014, 20:37

No tak to nevim co tam je spatne ale ja mam na svicce pri zatezi 160-170 a pravda ze na volnobeh se to po case uchladi na neco kolem toho 100 stupnu celsi. Nevim kde je chyba uz jsem vyzkousel a skontroloval snad vsechno.
Uživatelský avatar
bartman

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 75
Registrován: 13 kvě 2011, 06:08
Bydliště: Pardubice
Skútr / moto: Yamaha versity 300

Re: Měření teploty motoru

Příspěvekod bartman » 01 čer 2014, 09:54

Tak jsem kuchnul valec a pist a pridira se pist. Jenze nevim proc. Kit je novej je na nem najeto cca 600 km a od zacatku udelany vybrus z 0,02 na 0,06. Olej jsem navic pridaval do nadrze cca necelou decku na 3,5 litru podle vypoctu plus primazavani co dava olejova pumpa. Tak kde sakra muze byt problem???? :-(
Uživatelský avatar
bartman

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 75
Registrován: 13 kvě 2011, 06:08
Bydliště: Pardubice
Skútr / moto: Yamaha versity 300

Re: Měření teploty motoru

Příspěvekod Karelbrezky » 01 čer 2014, 10:25

A co takhle chudá směs ?? To se potom hodně hřeje.
Uživatelský avatar
Karelbrezky

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 271
Registrován: 29 zář 2012, 18:57
Bydliště: Skoro Zlín
Skútr / moto: Aprilia SR Max 300i, JAWA 350/ 632
Tuning / úpravy: Netřeba.

Re: Měření teploty motoru

Příspěvekod MilosVee » 01 čer 2014, 11:34

To vypadá na chudou směs, koukni na barvu svíčky.
Babetta 210-najeto 500km-prodáno
MP Korado Via 50 2T-najeto 3000km-prodáno.
Piaggio X9 500 EVO ´06-najeto 14 000km-prodáno

Nyní SUZUKI DL 650 V-STROM


Objem ničím nenahradíš (zvlášť ne tuzingem:-))
Uživatelský avatar
MilosVee

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 584
Registrován: 31 kvě 2010, 21:05
Bydliště: Třebíč-venkov
Skútr / moto: Yamaha FZ6 FAZER

Re: Měření teploty motoru

Příspěvekod bartman » 01 čer 2014, 11:57

Svicka je do rezvava. Je tam trchu nadech cerne ale jen slabe a to davam za vinu te deci oleje co pridavam do nadrze. Navic na toto nastaveni to bez problemu jezdilo na stary kit a to bez mala 90 za hodinu.
Uživatelský avatar
bartman

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 75
Registrován: 13 kvě 2011, 06:08
Bydliště: Pardubice
Skútr / moto: Yamaha versity 300

Re: Měření teploty motoru

Příspěvekod Troll » 01 čer 2014, 16:46

bartman píše:...... Dnes jsem testoval znovu a prekrocil jsem 170 stupnu venku bylo 17 stupnu. Verim ze az bude 35 stupnu venku tak se teplota v pohode vysplha ke 200 stupnum celsia. Bohuzel jsem se nikde nedocetl jakou teplotu by spravne motor mohl mit. Nevite to nekdo???


Kdysi dávno jsem létal na vrtulníku MI-4. Ten měl taky chlazení vzduchem a teploměry hlav válců pod svíčkama . A pokud se dobře pamatuji (pravda, je to už nějaký rok :-) ) tak teploty kolem 180°C byli normální, maximum bylo někde kolem 210°C. A že jsme to hlídali aby se to nekouslo to mi můžeš věřit :-)) . Takže nevím, jestli Ti to pomůže, přece jenom nemáš doma vrtulník, ale já bych se teplot kolem 180°C pod svíčkou příliš nebál.
Troll

10+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 11
Registrován: 09 čer 2013, 15:49

Re: Měření teploty motoru

Příspěvekod bartman » 01 čer 2014, 18:00

Presne toto jsem cetl. Nic jineho jsem nenasel. Bohuzel problem je c tom ze pri teto teplote se mi skutrik pridre a musim ho nechat schladnout tak na 120 a pak velmi opatrne dojet do cile. Nasteti to vzdy neni daleko. Nemuzu prijit na nic co by to zpusobovalo nez prave teplota.
Uživatelský avatar
bartman

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 75
Registrován: 13 kvě 2011, 06:08
Bydliště: Pardubice
Skútr / moto: Yamaha versity 300

Re: Měření teploty motoru

Příspěvekod bartman » 02 čer 2014, 17:47

Tak jsem dnes jeste jednou vyndal svicku jelikoz mi prehrivani porad vrta hlavou. A uz to tak pekne neni. Poznate nekdo podle fota co tomu chybi????
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
bartman

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 75
Registrován: 13 kvě 2011, 06:08
Bydliště: Pardubice
Skútr / moto: Yamaha versity 300

Re: Měření teploty motoru

Příspěvekod kalibr » 02 čer 2014, 18:20

"Vzít za plyn umí každý, ale ubrat ho jen ti nejlepší"
Uživatelský avatar
kalibr

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 168
Registrován: 18 lis 2011, 22:55
Bydliště: Prostějov
Skútr / moto: Burgman 650 EXE K9
Tuning / úpravy: Nejsou třeba- zatím

PředchozíDalší

Zpět na 50ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků