Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.
Odeslat odpověď

Kymco Super 8 - válečky

20 kvě 2010, 13:49

Zdravim, mám dotaz ohledně válečků. Na AB shopu u variátoru Naraku HS píšou že se k němu dodávají válečky 6,2g a já v něm mám válečky 8,5g a rozjezdy jsou takový že rychlost spíš leze nahoru otáčkama, než aby se motor roztočil a nabíral rychlost variátorem a ve dvouch to jezdí jen 50km/h při docela nízkých otáčkách, v jednom v dobrých podmínkách rychlost vyšplhá až k 65km/h, po větru až k 70km/h. A v kopci se spíš snížej otáčky, než aby ho to vyjelo na maximální otáčky a na nižší převod.

Takže mě zajímá jestli bych tam měl dát ty 6,2g nebo jinačí?

Děkuji za odpověď. Danda

Re: Kymco super 8 - válečky

21 kvě 2010, 07:27

Stále nic, už bych je chtěl koupit a nevim jestli nebudou moc lehké.

Re: Kymco super 8 - válečky

21 kvě 2010, 09:04

Ahoj.
Válečky, které máš jsou opravdu moc těžké, standard jsou 6 - 6,5gr, pokud máš pouze varec tak 5.5gr a pokud máš i válec tak 7 - 7,5gr.

Měj se...

Re: Kymco super 8 - válečky

22 kvě 2010, 23:05

Hele to co píšeš tak je opravdu zvláštní. Když vezmu co všechno tam máš měněný, tak ti to jede pomalu hůř jak mě. Já to mám v sérii tedy až na odbloklej variátor a válečky 5.7g, ale jede mi to a to i celkem na málo plynu až někam skoro k 70km/h, pak teprv je slyšet že už stoupaj otáčky a dál už s tím nejdu, ale celkem to nemá problém se to po rovince takhle rozjet. Navíc spotřeba mi vychází na nějakých 2.1 - 2.2 a to s tím jezdím ne uplně pomalu... Když přiberu středně těžkou spolujezdkyni (62kg), tak se to stane o poznání línější při akceleraci, ale dá se říct že po rovině o ní skoro nevím a přes 60km/h to pojede i ve dvou zcela jistě. Jak píšeš, že ve dvou jedeš 50 tak to je skutečně divný. Já spolujezdce poznám leda při odpichu z místa kdy to jen hučí a nepřidává a pak v kopci kdy to fakt nejede, ale rychlost na rovině mi nijak neovlivňuje. Kontroloval jsi nahuštění kol?

Jo a do kopce ti budou otáčky dycky o něco padat, vem si že variátor je věc mechanická a nemá žádnej vlastní zdroj energie, musí vyjít z toho rotačního pohybu, tj. když přijedeš pod kopec s nějakejma otáčkama a tomu odpovídajícím převodem (a tedy aktuální rychlostí), začne padat v kopci rychlost (znatelně) i otáčky (méně znatelně). Následně se to někde ustálí a otáčky padat přestanou - ale že by rostly tak to teda nevím jak by se zařídilo. Celej ten efekt je odvozen právě z otáček, proto se musej krapet měnit aby to vůbec fungovalo. Když tomu dojdou převody, tak se měněj výrazně víc a já na tý rychlý straně běžně narazím na situaci že převod dojde a motor by jel dál a začne se přetáčet - a to jak říkám mám vše v sérii...

Re: Kymco super 8 - válečky

22 kvě 2010, 23:52

Také mi to přijde divné, když jsem ten skůtr měl ještě v sérii tak jel 50, po výměně variátoru jel 60 a po odblokování cdi jel 65 v jednom a ve dvouch taky přes 60. Po tom co jsem schlédnul videa, kde jim to jede ještě víc a přečetl nějaké příspěvky na fórum, že to taky jede 80, tak jsem tam válec nechal namontovat, zezačátku jsem to zajížděl, tak že jsem ještě nevěděl kolik to pojede, čekal jsem že se to po zajetí zlepší, ale nezlepšilo. A těďka to jezdí takhle.

A vyměnily mě tam válec, hlavu a vačku a platil jsem za to 3000 + práce. Dřív jsem tomu ještě nerozuměl, ale teď vim že to nejspíš válec od naraku nebude. Krabice ,v které jsem dostal ten původní válec vypadá podobně jako krabice od naraku jen je tam nápis Viper a tu červenou šachovnici má rovně (ne zkosenou jako naraku).

A navíc jsou každou chvíli rozštelované ventily, za 4500 najetých km mě je seřizovaly 2 - 3x. A ani nevim jestli tam mám zkoušet dávat ty lehčí válečky, už mě to vůbec nebaví.

Kdybych si někdy kupoval nový skůtr, tak značku Kymco bych si klidně znovu koupil, ovšem nikdy bych do něho nic nedával. V sérii, jen s varcem jsem s ním najel 5000km do garančky a neměl jsem ani jeden problém, bejval to spolehlivej skůtr.

Re: Kymco super 8 - válečky, tryska

23 kvě 2010, 12:31

Ještě jeden rychlej dotaz, k těm válečkům chci přikoupit ještě větší trysku o 3 čísla, ale nevim jaká bude pasovat můžu použít pro DellOrto? a zavít M4,M5 nebo M6?. Je to pro sériový karbec od kymca.
A vybírám mezi válečkama 6,2g a 6,7g, nevim jaké budou lepší.

Děkuji za rychlou odpověď.

Re: Kymco super 8 - válečky

23 kvě 2010, 15:50

Do těchto skútru je nejlepší nevrtat, časem na to přijdeš sám. 8)

Re: Kymco super 8 - válečky

23 kvě 2010, 16:25

Na to už jsem přišel, ale bohužel pozdě. Ale je to zkušenost, teď už to vim a už nikdy bych do skůtru nic nedával. Ale už to musim doladit, pokud mi nikdo neodepíše tak ty válečky objednám bez trysky a myslim že vadit to nebude. A asi vezmu ty 6,7g, když tam mám ten válec.

Re: Kymco super 8 - válečky

23 kvě 2010, 16:39

zavolej zítra Pavlovi do AB shopu,už tam tenhle tip kymkáče ladili,určitě ti poradí

Re: Kymco super 8 - válečky

25 kvě 2010, 20:57

Tak jsem objednal ty 6,7g dnes jsem je tam dal, znatelný nárust výkonu do kopce, už dokonce zrychluje, akcelerace taky lepší, maximálka zůstává stejná. Což je 64km/h po rovince.
Odeslat odpověď