1. podložka pod chladicí vrtulku variátoru, stejná s tou co tam už je. Zřejmě byla přibalena k CDI
2. jiná hlavní tryska karburátoru, myslím že 82, přibalena k CDI
3. osa variátoru bez restrikčního kroužku, přibalena k CDI, při výměně variátoru kus za kus asi abytečný díl
4., 5. nevím
JInak ohledně původních sjetých válečků - přesně tohle jsem čekal a měl jsem pravdu. Myslím že jsme si o tom psali na kymco-club foru, to je fuk, ale říkal jsem ti že tipuju naprosto sjetý válečky a že by stačila jejich výměna, že výměna variátoru už pak bude nadbytečná. Já je při výměně namazal Molykou, variátor nechal původní a od té doby najely 3x tolik co původní z výroby a jsou stále v bezvadný kondici. Zdali to uděláš stejně už nechám na tobě, spousta lidí se orosí jakmile vidí že by se měl variátor mazat, ale já s tím udělal výbornou zkušenost (je třeba vědět co a čím mazat a kolik, né tam bez rozmyslu nakydat kilo čehokoli, to pak souhlasím že fungovat nebude). Silon těch původních válečků si o promazání přímo říkal, byť se výrobce dušuje samomazností toho materiálu...
Ohledně šroubu v karburátoru, aby to jezdilo dobře, nechcípalo při dojetí a šlo startovat je potřeba sladit celkem dost věcí. Jedním z hráčů je hlavní tryska, na to jsou celý články jak poznat správnou hodnotu, já na to šel zkusmo a myslím že našel. Nicméně tobě pro začátek asi vyhoví ta co přišla s CDI. Pokud dáš větší než je třeba, jede to sice +/- stejně ale víc to žere a je to náchylný ke chípání po dojetí - tj. jedu pustím plyn zastavím a za 2s to chípne, tohle myslím. Mě tohle vymizelo po té, co jsem správně strefil velikost hlavní trysky. Další věc je ten šroubek bohatosti - ten co nedrží a furt se točí sem a tam. Já ho pojistil instalatérským konopím. Na ten ses asi ptal, normálně ho vyšroubuj, nic neteče a nic pod ním není, je na něm péro a myslím eště gumová návlečka aby těsnil v díře a neprotáčel se, ale stejně netěsní. Vytoč omotej (přiměřeně) konopím vrať zkus jestli jde optimálně ztuha (musí jít otáčet ale musí sám držet a ne se vibracema pootáčet) a pokud jde tak nastav optimální bohatost - taky se to někde píše, já to dělám sluchem. Jedu do zašroubovana až do chvíle kdy se to začne dusit a pak povoluju až uslyším optimum - blbě se to vysvětluje ale to ti dá cit. Motor musí bejt teplej (aspoň 20min před tím fakt jezdi) a je to na straně k bohatý směsi celkem málo citlivý. Proto to dělám ve směru od chudý (zašroubováno), tam je to citlivý hodně (málem chcípne). Chce to cit, jde to i z boku od kola, to na pár pokusů dáš. Poslední krok je pak nastavit optimální otáčky jako takové, to je dorazový šroub a na ten koukáš zeshora tou dírou pod sedačkou, zde zase pozor napřed musíš mít správnou vůli lanka plynu, aby to reguloval skutečně šroub a ne doraz lanka jako takovýho. No a to je celý. Od tyý doby co jsem si tohle prošel tak jezdím jak král, jede mi to 70 dle tacho (asi by jel víc ale už lezou moc otáčky) a na nádrž ujedu 230-250km max. a po dojetí nechcípá...
Držím palce a přeju úspěch ať ti to jede stejně jako mě.