Kymco Super 8 4T

Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.

Re: Kymco Super 8 4T

Příspěvekod antilop » 11 srp 2010, 19:34

1. podložka pod chladicí vrtulku variátoru, stejná s tou co tam už je. Zřejmě byla přibalena k CDI

2. jiná hlavní tryska karburátoru, myslím že 82, přibalena k CDI

3. osa variátoru bez restrikčního kroužku, přibalena k CDI, při výměně variátoru kus za kus asi abytečný díl

4., 5. nevím

JInak ohledně původních sjetých válečků - přesně tohle jsem čekal a měl jsem pravdu. Myslím že jsme si o tom psali na kymco-club foru, to je fuk, ale říkal jsem ti že tipuju naprosto sjetý válečky a že by stačila jejich výměna, že výměna variátoru už pak bude nadbytečná. Já je při výměně namazal Molykou, variátor nechal původní a od té doby najely 3x tolik co původní z výroby a jsou stále v bezvadný kondici. Zdali to uděláš stejně už nechám na tobě, spousta lidí se orosí jakmile vidí že by se měl variátor mazat, ale já s tím udělal výbornou zkušenost (je třeba vědět co a čím mazat a kolik, né tam bez rozmyslu nakydat kilo čehokoli, to pak souhlasím že fungovat nebude). Silon těch původních válečků si o promazání přímo říkal, byť se výrobce dušuje samomazností toho materiálu...

Ohledně šroubu v karburátoru, aby to jezdilo dobře, nechcípalo při dojetí a šlo startovat je potřeba sladit celkem dost věcí. Jedním z hráčů je hlavní tryska, na to jsou celý články jak poznat správnou hodnotu, já na to šel zkusmo a myslím že našel. Nicméně tobě pro začátek asi vyhoví ta co přišla s CDI. Pokud dáš větší než je třeba, jede to sice +/- stejně ale víc to žere a je to náchylný ke chípání po dojetí - tj. jedu pustím plyn zastavím a za 2s to chípne, tohle myslím. Mě tohle vymizelo po té, co jsem správně strefil velikost hlavní trysky. Další věc je ten šroubek bohatosti - ten co nedrží a furt se točí sem a tam. Já ho pojistil instalatérským konopím. Na ten ses asi ptal, normálně ho vyšroubuj, nic neteče a nic pod ním není, je na něm péro a myslím eště gumová návlečka aby těsnil v díře a neprotáčel se, ale stejně netěsní. Vytoč omotej (přiměřeně) konopím vrať zkus jestli jde optimálně ztuha (musí jít otáčet ale musí sám držet a ne se vibracema pootáčet) a pokud jde tak nastav optimální bohatost - taky se to někde píše, já to dělám sluchem. Jedu do zašroubovana až do chvíle kdy se to začne dusit a pak povoluju až uslyším optimum - blbě se to vysvětluje ale to ti dá cit. Motor musí bejt teplej (aspoň 20min před tím fakt jezdi) a je to na straně k bohatý směsi celkem málo citlivý. Proto to dělám ve směru od chudý (zašroubováno), tam je to citlivý hodně (málem chcípne). Chce to cit, jde to i z boku od kola, to na pár pokusů dáš. Poslední krok je pak nastavit optimální otáčky jako takové, to je dorazový šroub a na ten koukáš zeshora tou dírou pod sedačkou, zde zase pozor napřed musíš mít správnou vůli lanka plynu, aby to reguloval skutečně šroub a ne doraz lanka jako takovýho. No a to je celý. Od tyý doby co jsem si tohle prošel tak jezdím jak král, jede mi to 70 dle tacho (asi by jel víc ale už lezou moc otáčky) a na nádrž ujedu 230-250km max. a po dojetí nechcípá...

Držím palce a přeju úspěch ať ti to jede stejně jako mě.
antilop

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 21
Registrován: 09 zář 2009, 13:08
Skútr / moto: Kymco Super 8 50-4T

Re: Kymco Super 8 4T

Příspěvekod novotnj7 » 11 srp 2010, 21:32

Dal jsem tam tu trysku co byla u toho variátoru variátoru a trošku pošteloval karburátor. Jak jsi psal asi to byly vyhozené peníze za ten variátor, ale co už je tam a jsem teď spokojenej, po rovince to jede 65 a po zahřítí i 70 tacho, z kopce jsem to rval 80 a šlo by to snad i více, ale už jsem to pak brzdil, krásný plynulý rozjezdy, zrychluje to i do velkých kopců, které to vyjíždí 45, malé kopce nejsou pomalu ani znát. Příště už jen vyměnit válečky, chtěl jsem je trošičku pomazat ale neměl jsem poruce nic vhodného, myslím že bych tím určitě nic nezkazil pokud by to bylo přiměřené a nezacákal si tím řemen :-D, jestli budu měnit někdy ty pružiny tak tam rovnou promažu i ty válečky. Teď ještě zkusím měření spotřeby a pak se uvidí zda je tryska správná, řekl bych že už se tomu ani nechce chcípat, ale to budu muset pořádně vypozorovat časem. Teď jsem spokojen a nemám ani potřebu zvětšovat válec a dělat jiné blbiny kterýma jak jsem vyčetl se už moc nezíská a naopak s tím jsou už pak jen problémy, někde jsem tu četl že ten válec 70 akorát pomůže tomu když se jezdí ve dvouch a mírně do kopce, víc to pak žere... Vše jsem zvládl sám a to jsem amatér, tak se toho nebát a všem děkuji za rady.
Uživatelský avatar
novotnj7

25+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 47
Registrován: 24 črc 2010, 17:44
Bydliště: Strakonice
Skútr / moto: Yamaha X-max 250 rok 2011
Tuning / úpravy: žádné

Re: Kymco Super 8 4T

Příspěvekod SKUTRPORTAL.cz » 28 říj 2012, 12:44

SKUTRPORTAL.cz - vše ze světa skútrů
Uživatelský avatar
SKUTRPORTAL.cz

50+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 88
Registrován: 04 kvě 2011, 13:56

Kymco Super 8 4T

Příspěvekod pohorak » 24 bře 2014, 17:20

můžu se zeptat jaké jsou u kymca super 8 50ccm 4T restrikce? :)
pohorak

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1
Registrován: 10 bře 2014, 21:32
Skútr / moto: kymco seper 8 4T

Údržba na kymcu 50 super 8

Příspěvekod Hummer2 » 09 úno 2018, 00:15

Zdravím vás všechny, mám skůtra kymco 50 super 8.
Chtěl bych si na něm udělat údržbu, neporadil by mi někdo co všechno by se mělo dělat? Najeto 7000km.
Nějaké postupy a návody co je třeba kontrolovat, měnit, čistit?
Děkuju
Hummer2

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 15
Registrován: 09 úno 2018, 00:09
Bydliště: Vsetín
Skútr / moto: Kymco 50 super 8

Re: Údržba na kymcu 50 super 8

Příspěvekod skompa » 09 úno 2018, 21:35

Ahoj,
určitě od toho nejzákladnějšího jako je motorovy olej - myslím každé 2tis, vzduchový filtr každých 5tis km, zkontrolovat řemen a válečky variátoru, případně nastavit vuli ventilu, či vyměnit svíčku.
skompa

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 40
Registrován: 25 čer 2012, 22:03

Předchozí

Zpět na 50ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků