Tak už mi to přišlo,cdi, nová baterie teď startuje parádně, nový variátor malossi a pružiny. Na ty pružiny jsem si už netroufnul protože jsem to neměl jak rozebrat a bál jsem se aby mi to nevystřelilo a nehonil jsem pak díly po garáži. Snad až někdy jindy nebo s tím zajedu do toho servisu kde jsem to koupil. Na variátor jsem si koupil ten klíč, jinak bych dopadl jako u té spojky. Ty staré válečky byly hodně sjeté třeba i na třech stranách pomalu až na kovový kroužek
. Chtěl jsem připojit fotku ale nenašel jsem na foru jak jí vložit. Ale potřeboval bych se zeptat na pár věcí, v balení variátoru byly ještě dvě věci které nevím na co jsou, jedna je taková měděná (mosazná) normální podložky, v návodu jsem nevyčetl kam s ní a druhá věc je takový plastový kroužek, který se nasazuje na hřídelku toho variátoru, podle mého odhadu je to nějaká restrikce, proto jsem jej tam nedal. Udělal jsem dobře nebo to tam má nějaký význam? Jestli jsem to pochopil správně. Teď když nad tím uvažuji tak jsem asi udělal chybu protože na vyšší rychlost by ten kroužek neměl mít vliv, "čím težší, do určité míry" jsou válečky tím by se měl více roztahovat variátor a řemen variátoru by měl tedy opisovat největší oblouk, asi jde o to aby ten řemen neležel při staru přímo na té hřídelce.
Ještě jsem v balíku dostal takový pytlíček s názvem VARIO BUS KIT SNEL, ale nějak jsem nevěděl co s ním v googlu když se dá vyhledat kod 09KY11 tak je vidět co balení obsahuje, hřídelku která mi na variátor nešla nasadit a podložku s třema pacičkama + šroubek, bohužel nevím k čemu to je.
Po výměně toho variátoru jsem se zrychlením spokojen, asi tak nějak jsem si to představoval, že to nebude trhat asfalt ale bude tam znát to plynulé zrychlování. Oproti tomu předtím to je nebe a dudy. Maximální rychlost se mi ale nezvedla pořád je tam nějakých 60+-3 max. Pořádně jsem to ale nezahříval a neprojížděl už bylo dost hodin, navíc jsem se pustil do štělování karburátoru a asi jsem to trochu podělal
, myslím že od minule se mi ten šroubek po levé noze jak by se tím měla štelovat sytost utáhl a to byl docela vyšroubovaný, budu jej asi muset utáhnout přez to konopné lanko jak tu někde bylo psáno, jen nevím zda jej mohu vyšroubovat , aby mi pak z karburátoru něco nevyteklo, nebo abych tím něco nepodělal, když jej vyšroubuji a omotám tím konopným provázkem aby se nepovoloval nebo utahoval sám. . Děkuji za rady a připomínky.
Podařilo se mi nahrát fotky tak už příspěvek nebudu přepisovat je zde krásně vidět jak jsou válečky sjeté, a popsaný obrázek kde 1.2.3. jsou díly v pytíku který byl k balení přiložen jako vario bus kit snel a pak díly 4.a 5. které byli u malossi variátoru a nevim zda je tam mám dávat a kam.
http://img4.net/public/pview/36713/P8091811.JPGhttp://img4.net/public/pview/36714/P8091817.JPG