Tak pánové, garančka ukončena, na tacháči cca 500 km, restrikce odstraněna. Někde dále někdo brečí, že po odstranění restrikce na Super8 4T to moc nejede. Teď jsem se byl projet na západ od Zbraslavi (předměstí Prahy). Kopcovitá krajina, 5 km po strakonické a pak docela špatné okresky, velký vítr. A jak to jelo.
Po rovině 68 km/h - dál jsem se bál, protože silnice nic moc. Z kopce jsem měl odvahu na max. 76, ve stoupáních se skůt zrychlil od 0 až o 15 km - záleží na sklonu stoupání. Tedy maximální spokojenost.
No a negativní poznatek - charakteristika odpružení se příliš nehodí na vyšší rychlosti na hrbolaté vozovce. Z toho plyne, že i když skůt měl snahu jet rychleji, na některých úsecích jsem 50 km/h nepřekročil, protože jsem se bál, že mě shodí.
Proto nechápu obecně hon za vyšší rychlostí. Někdo tu psal, že si tuníme skůty na vyšší rychlost, ale podvozek a brzdy netuní nikdo. Super 8 má brzdy opravdu dobré, ale charakteristika pérování na českých hnusných okreskách umožňuje bezpečnou jízdu tak do padesáti. Samozřejmě pokud pojedete po dobré komunikaci, pak je to o něčem jiném a dvoudobé Kymco z mé čerstvé vlastní zkušenosti 60 - 70 hladce sviští.
Jo a když jsem ho dával do garáže, osahal jsem exponované namáhané části, teplota v mezích normálu, spíše se mi zdálo chladnější, než když jsem jezdil s restrikcí. Tak skůtráci čau
