Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.
Odeslat odpověď

Re: KYMCO Super 8 2T

11 zář 2009, 18:59

nevím nebudu říkat že nemáš pravdu mě tohle nikdy nezajímalo a řešil jsem to změnou kubatury nejsem zastánce ladění protože vynaložené peníze neodpovídají zvýšení výkonu každopádně kde jsem o tom četl všude píšou laděný výfuk od toho jsem odvozoval že to ladák je ale asi tak říkají všemu

Re: KYMCO Super 8 2T

11 zář 2009, 19:08

Jen pro upresneni:

Ladak: Obrázek Street: Obrázek

Ladak je velke + pro vykon, street pro tocivy moment. (Nizsi spektrum otacek).

Jinak tenhle GP je asi jedinej dobre vypadajici street, ostatni vetsinou vypadaji jako serie.

Re: KYMCO Super 8 2T

11 zář 2009, 20:07

TAK DÍKY ZASE VÍM O NĚCO VÍC JEN SE OBÁVÁM ŽE ZÍTRA UŽ V TOM ZASE BUDU MÍT GULÁŠ :oops:

Re: KYMCO Super 8 2T

12 zář 2009, 10:55

O co tady jde? laďák nebo street?
Tady je snad důležitý že na tento skútr výfuk je a perfektně funguje, pokud bych měl zacházet do detailu tak se určitě jedná o lepší formu výfuků řady LeoVince SP3, ale pro ty co tyhle výfuky montují je jasné že je to laďák, vždy je to laďák, ale rozděloval bych je na na výfuky pro standardní ladění sériových skútrů a závodní ladění pro sportovní využití. Tady v případě Super8 je nesmysl dávat jiný výfuk než SP3, nebo GP, jinak se budeme bavit nesmyslném ladění pro město. Ještě mám jednu poznámku k výfukům GP, vždy kdž nevíte kam se obrátit pro kvalitní informace, tak raději navštivte stránky výrobce třeba zde http://www.sitogroup.com/servlet/page?_ ... ma=SITOP30 určitě tam získáte to co hledáte. Jen jsem zvědav jak někdo bude vysvětlovat že např výfuk GPpro je street :lol:

Re: KYMCO Super 8 2T

12 zář 2009, 10:58

Samozrejme, ze je vsechno ladak, kdyz hejbe s vykonem. Ale ladak ma vykonovou spicku, zatimco street zvysuje kroutici moment a pracuje v nizsich otackach. Prave proto se ptam jestli je tohle ladak nebo street. Jestli ladak, tak to je prvni ladak, kterej vzheledm vybocuje z rady.

Re: KYMCO Super 8 2T

12 zář 2009, 12:00

Vitas píše:Samozrejme, ze je vsechno ladak, kdyz hejbe s vykonem. Ale ladak ma vykonovou spicku, zatimco street zvysuje kroutici moment a pracuje v nizsich otackach. Prave proto se ptam jestli je tohle ladak nebo street. Jestli ladak, tak to je prvni ladak, kterej vzheledm vybocuje z rady.


Si myslím že ještě neby odzkoušen při odladění na vysoké výkony, ale nemyslím si že by byl přímo vhodný pro závodění díky své vnitřní výbavě, vřele ho ale doporučuji na střední odladění. Designově je to pecka a už vůbec neříkám že se s ním perfektně pracuje a to je si myslím to nejdůležitější...

Re: KYMCO Super 8 2T

24 zář 2010, 11:04

Ahoj,

Tak už jsem taky hrdým majitelem Super 8 2T. Jen se chci zeptat, jestli při zajíždění měl někdo z Vás problém s přidušením. Nastartuji, nechám zahřát cca 5 minut a vyrazím a jak dám půl plynu, začne se to dusit. Plyn zaklapnu a přidám plnej a zase se to rozjede. Zahřátej jede více méně v pohodě. Mám najeto 100km. Myslíte že je to dětská nemoc při zajíždění?

Michal

Re: KYMCO Super 8 2T

24 zář 2010, 21:04

Nikdo nemáte podobnou zkušenost?

Re: KYMCO Super 8 2T

28 zář 2010, 14:16

rekl bych ze je to nastavenim bohatosti smesi, ale do odstraneni restrikci bych to neresil

chtel bych se zeptat na ten leovince GP - byl namontovan i s restrikcemi a nebo byly predem odstraneny?
maximalka porad zustala neotestovana? samozrejme vice me zajima hodnota dle gps, nez cinskeho tachometru

jinak to vypada fakt super a musim rict, ac jsem si koupil yamahu, tak kymco na me udelalo velmi dobry dojem

Re: KYMCO Super 8 2T

21 říj 2010, 17:12

Michal T. píše:Ahoj,

Tak už jsem taky hrdým majitelem Super 8 2T. Jen se chci zeptat, jestli při zajíždění měl někdo z Vás problém s přidušením. Nastartuji, nechám zahřát cca 5 minut a vyrazím a jak dám půl plynu, začne se to dusit. Plyn zaklapnu a přidám plnej a zase se to rozjede. Zahřátej jede více méně v pohodě. Mám najeto 100km. Myslíte že je to dětská nemoc při zajíždění?

Michal


Stávalo se mi to loni, když se ochladilo, tak pod 5 stupňů, i když jsem taky nechával těch pět minut na zahřátí, po rozjedzdu se to chovalo podobně. To už jsem měl najeto kolem 1500 km. Zajímavé, že se tohle projevovalo i u starší 4T Agilitky, ale neřešil jsem to, po chvilce jízdy bylo vše ok. Letos se mi to zatím nestalo.

Re: KYMCO Super 8 2T

30 říj 2010, 20:06

Prosím. Jakou spotřebu má skútr před úpravou a po ní. Díky za informaci

Re: KYMCO Super 8 2T

23 pro 2010, 10:19

Ahoj všem.
Potřebuji poradit,po skončení sezóny dolití benzínu a oleje nechce Super 8 po jednom měsíci nastartovat baterka točí super ale je to jak když nemá benzín nemáte radu.

Re: KYMCO Super 8 2T

23 pro 2010, 12:19

co rozebrat a procistit karburator?
me to po dlouhe dobe taky nechce moc startovat,ale kdyz to dyl trapim, tak to chytne i bez rozebirani
a pak uz to chyta dobre
taky se doporucuje pri startovani po delsi dobe to parkrat naslapnout bez zapnutyho zapalovani

Re: KYMCO Super 8 2T

23 pro 2010, 15:22

Moje rada, pokud tam není nějaká technická závada, mělo by to jít takhle: Nech vyplej klíček, několikrát to prošlápni bez plynu, prostě jentak, pak otoč klíček do zaplýho stavu a jen nakopávej, bez plynu. Mělo by to takto chytit po několikátém napopnutí. Klidně i po desátém apod. tak s tím počítej 8) S Derbinou sem takhle po delší době startoval, páč tam po delší době taky bylo startování nic moc, ale takhle to bez problémů chytlo pokaždé. :roll:

Re: KYMCO Super 8 2T

23 pro 2010, 16:42

Pánové obou moc děkuji za radu pomohlo řešení od KYBLOSE.Přeji krásné vánoce a vše nej v novém roce.
Odeslat odpověď