KYMCO Super 8 2T

Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.

Re: KYMCO Super 8 2T

Příspěvekod jiribar » 10 čer 2009, 20:06

Teď jsem našel výfuk Hebo Performer HR 1000219 PH nebo PHC - levnější chrom ovšem stojí 5850,- a to se mi moc nechce.
jiribar

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 28
Registrován: 07 kvě 2009, 19:32
Skútr / moto: KYMCO Super 8 2T
Tuning / úpravy: výfuk Leo Vince 3404, variátor Malossi, přetryskováno

Re: KYMCO Super 8 2T

Příspěvekod mipas » 17 čer 2009, 19:27

Zdravím, díky za informace. Díval jsem se na ty výfuky, ale ta cena není zrovna nízká. Já bych do toho ty peníze časem i investoval, ale tak jsem si říkal, že bych chtěl raději nerezový, protože nevím jakou životnost můžou mít tyto chromované (zvlášť ty "méně kvalitní", jak píšou). Trochu bych se obával, že chrom po pár sezónách opadá a co potom... Myslím, že ještě chvíli počkám, protože by se jich časem na trhu mohlo objevit víc pro tyto skútry a taky jsem si říkal, že zatím budu chvíli jezdit na ten původní ať taky něco najezdí. No jinak dnes mám najeto něco přes 700 a pohoda...
Uživatelský avatar
mipas

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 25
Registrován: 14 kvě 2009, 18:10
Bydliště: Olomouc
Skútr / moto: Kymco Agility City+ 125i CBS
Tuning / úpravy: n/a

Re: KYMCO Super 8 2T

Příspěvekod jiribar » 17 čer 2009, 20:29

Před pěti lety jsem kupoval zadní laďák na Punto - i s prací stál 3500,- Kč a byl opravdu super. Proto na padesátku se mi to zdá bomba. Jinak najeto 750 km a stále se ještě zlepšuje. I já s tím laďákem počítám, samozřejmě s nerezem.
jiribar

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 28
Registrován: 07 kvě 2009, 19:32
Skútr / moto: KYMCO Super 8 2T
Tuning / úpravy: výfuk Leo Vince 3404, variátor Malossi, přetryskováno

Re: KYMCO Super 8 2T

Příspěvekod jel.en » 17 čer 2009, 21:55

to mipas: když ti chrom opadá,použiješ stříbřenku i když černá barva taky nejni k zahození... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Jsem despota a ignorant...
Jo a taky mi lidi dost často říkají že jsem.... Ehm... Něco co je dolejc pod pupíkem :-D :-p
jel.en

1500+
 
Reputace: 19
Příspěvky: 1928
Registrován: 02 úno 2007, 18:01

Re: KYMCO Super 8 2T

Příspěvekod jiribar » 31 črc 2009, 13:40

Tak zatím mám najeto 2200 km. Zkušenosti:
- skůtr se dále s přibývajícím počtem km rozjel - po rovině 70, v klesání 80, ovšem co se týče otáček, dle zvuku se mi zdá, že v těchto rychlostech netočí maximum (při 80 km rychlosti cca 80 % otáček), doufám že CDI nemá omezovač otáček, jinak mi mechanik nabídl další možnost - přeprogramovat CDI
- možná by bylo dobré v mém případě optimalizovat válečky
- potřeboval bych poradit s laďákem, na tento typ se ještě zřejmě nevyrábí, ale v přehledu výfuků od leo vince jsem našel typy pro dvoutakty Kymco, měly vesměs shodné typové označení, jen bych rád věděl, zda jsou použitelné i pro tento typ, neboť se mi nezdá, že by jeden výrobce vyráběl několik odlišných dvoudobých motorů
- zadní kryt výfuku (takové víčko připevněné třemi desítkami) se po tisíci km povoluje - nutno dotahov
- skůtr je vcelku pohodlný a na padesátku i svižný, ale po cca 120 km soustavné jízdy mě bolely nohy a zadek, proto obdivuji ty, kteří na malorážce ujedou 300 i více km.
Pokud jej někdo další máte, pošlete prosím vaše zkušenosti :roll:
jiribar

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 28
Registrován: 07 kvě 2009, 19:32
Skútr / moto: KYMCO Super 8 2T
Tuning / úpravy: výfuk Leo Vince 3404, variátor Malossi, přetryskováno

Re: KYMCO Super 8 2T

Příspěvekod jiribar » 06 srp 2009, 17:00

Tak jsem si dnes konečně objednal laďák pro moji Super 8. Jedná se o novinku od Leo Vince - 3404 GP. Měl by být lepší než ZX. Jedná se o serii výfuků pro závodní motocykly. Tento typ je v provedení pro skutry Kymco a SYM. Ona i ta cena je "lepší". Bohužel musím měsíc počkat, neboť taliani mají dovolenou. Pravděpodobně dojde i k výměně variátoru. A tak, pánové, se moc těším.
jiribar

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 28
Registrován: 07 kvě 2009, 19:32
Skútr / moto: KYMCO Super 8 2T
Tuning / úpravy: výfuk Leo Vince 3404, variátor Malossi, přetryskováno

Re: KYMCO Super 8 2T

Příspěvekod mipas » 07 srp 2009, 18:48

Zdravim, určitě pak napiš jak to dopadlo, výfuk vypadá pěkně, jen jsem se nikde nedočetl, že je určený pro Super8, našel jsem jen Super9. Variátor chceš měnit komplet, nebo jen poladit? Já to už letos řešit nebudu, ale příští rok bych do toho šel taky. Jinak zítra jedu pro 4T agilitku, na Yukině odešla vrtule ventilátoru a dodací lhůta nové je nejistá, tak jsem se rozhodl koupit agilku. Ještě nikdy jsem na čtyřtaktu neseděl, tak jsem zvědav...
Uživatelský avatar
mipas

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 25
Registrován: 14 kvě 2009, 18:10
Bydliště: Olomouc
Skútr / moto: Kymco Agility City+ 125i CBS
Tuning / úpravy: n/a

Re: KYMCO Super 8 2T

Příspěvekod Vitas » 08 srp 2009, 13:46

jiribar: Muzu se zeptat proc tak drahej vejfuk? Ty hodlas zavodit nebo co. Myslim, ze kdybys koupil ZX, tak by to vyslo stejne. A navic v testu vyfuku na scooter-tuning mel ZX jen o 0,1 hp vetsi vykon nez TT. Takze si nevyberes. Ale takhle drahej vejfuk, kdyz tam nemas 70 ccm jsou vyhozeny penize.
Uživatelský avatar
Vitas

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 293
Registrován: 21 kvě 2009, 20:38
Skútr / moto: ItalJet Formula 50

Re: KYMCO Super 8 2T

Příspěvekod jiribar » 09 srp 2009, 11:25

Můj prodejce porovnával dvoudobé motory Kymco a k tomu možné výfuky LV a po úvaze, jako jednu z možností, vybral tento výfuk. Výfuk se jmenuje GP, ale samozřejmě je to výfuk, který splňuje evropskou homologaci pro provoz na pozemních komunikací, a tak ze závodních výfuků pouze vychází. Je to naprostá novinka a oproti výfukům TT a ZX je kompaktní a tvoří tak jeden celek. Vzhledem k tomu kolik obdobné výfuky stojí a vzhledem k tomu, že se jedná o naprostou novinku, mi částka 5tis. připadá přijatelná. Skůtr používám na relaxaci, občas na cestu do práce a za rodiči, a pokud mi rozumíte, udělám si tím radůstku. Po jeho namontování a zprovoznění mi prodejce doporučil další možný postup, a to by byla případná výměna variátoru. A tak pro mipase: další budu vědět cca za měsíc. Jinak pak napiš zkušenosti s agilitkou - zajímá mě, zda je opravdu takový rozdíl v malorážkách mezi 2T a 4T, jak tu někdy u nazasvěceně zasvěcených čtu. :mrgreen:
jiribar

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 28
Registrován: 07 kvě 2009, 19:32
Skútr / moto: KYMCO Super 8 2T
Tuning / úpravy: výfuk Leo Vince 3404, variátor Malossi, přetryskováno

Re: KYMCO Super 8 2T

Příspěvekod Pavel » 11 zář 2009, 16:37

Zdravím všechny, kdo je zvědav na tuning Super 8 2T.
Dnes byl dokončen tuning tohoto skvostu ve složení:
výfuk LeoVince GP 3404 http://e-shop.adventure-biker.cz/index.php?l=cz&p=75_vyfuky/77_vyfuky-pro-2-taktni-skutry/4509_vyfuk-leovince-gp-pro-kymco-sym-3404
variátor Malossi 5113790 http://x-shop.adventure-biker.cz/index.php?l=cz&p=1_uvodni-stranka/2_catalog/1934_variator-a-dily-v-prostoru-variatoru/1941_variator-sada-tuningova/3234_variatory-malossi/3325_variator-malossi-multivar-5113790
a celkové sladění vč. přetryskování.
Práce: výfuk je zcela perfektní a jediné co je zapotřebí je úprava blatníku, protože originální výfuk má držáky a tento ne. Celkové sladění probíhalo vcelku bez problému i s požitím válečků variátoru 6gr. Skútr jsme sladili na nižší otáčky a po sednutí doladíme dle přání zákazníka.
Maximální rychlost prozatím neni zjištěna, protože ručička uhání až za maximálku 80Km/hod.
Pro inspiraci přikládám několik fotek.

Pavel



IM000138.JPG
IM000136.JPG
IM000135.JPG
IM000134.JPG
IM000133.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Non-stop tel.: 608313999,
A ten znáte? Jak se pojišťovák a garážová lady na skůtříku svezli?
Pavel

Prodejce/servis
 
Reputace: 34
Příspěvky: 448
Registrován: 03 říj 2006, 23:59
Bydliště: Praha

Re: KYMCO Super 8 2T

Příspěvekod mipas » 11 zář 2009, 17:26

Zdravím, jak tak vidím, potvrzuje se možnost ještě něco tomuhle skútru přidat na výkonu a za tyto informace Pavlovi děkuji. Zatím jezdím se základním odblokem, ale do budoucna podobné vyladění určitě plánuji. Docela by mně zajímalo, jak se po těchto úpravách změní spotřeba. Jak jsem psal minule, dovezl jsem domů Kymco Agility, která má čtyřtaktní motor (nikdy předtím jsem na čtyřtaktním skútru nejel), také ze základním odblokem variátoru. Motor běží krásně pravidelně a řekl bych, že pružněji reaguje na změnu plynu. Celkově je agilitka daleko obratnější než super8, je to asi tím, že je o něco menší a lehčí. Max. rychlost podle tachometru se pohybuje mezi 65 - 70 Km/h, ale ještě jsem ji neměřil na GPS (super8 jezdí tachometrově podobně, ale agilitce ujíždím, takže to asi víc kecá). Spotřebu jsem přesně neměřil, ale je určitě nižší než u super8, která mi vezme asi 3l/100Km. Cestou z Prahy do Olomouce (cca. 300 Km.jsme brali jen jednou asi 3l benzínu a doma s ní ještě něco najezdili.
Uživatelský avatar
mipas

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 25
Registrován: 14 kvě 2009, 18:10
Bydliště: Olomouc
Skútr / moto: Kymco Agility City+ 125i CBS
Tuning / úpravy: n/a

Re: KYMCO Super 8 2T

Příspěvekod Vitas » 11 zář 2009, 17:29

Hm peknej vejfuk. To je ladak a nebo jen "esteticky" zlepseni?
Uživatelský avatar
Vitas

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 293
Registrován: 21 kvě 2009, 20:38
Skútr / moto: ItalJet Formula 50

Re: KYMCO Super 8 2T

Příspěvekod kraken.99 » 11 zář 2009, 17:50

ti to tam všude píše že je to leovince :roll:
tel.777 55 22 12 email:kraken.99@seznam.cz skype:kraken.99
Uživatelský avatar
kraken.99

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2887
Registrován: 28 dub 2007, 20:41
Bydliště: Chrustenice
Skútr / moto: Suzuki Burgman 650exe 08

Re: KYMCO Super 8 2T

Příspěvekod jiribar » 11 zář 2009, 17:57

Tak pánové, ten "skvost", jak píše Pavel, je můj. Dnes jsem ho z Adventure-biker odvezl domů a přitom jsem najel cca 60 km. Byl jsem upozorněn na to, že je třeba skůtr cca 300 km zajet, tak aby si variátor sedl a abych se s tím naučil jezdit. Jinak změna je neskutečně obrovská. Laďák pustil motor konečně do otáček a záběr při rozjezdu je tak přímo brutální. Připadám si, jakoby mi tam dali větší válec. Poprvé jsem poznal, že i s variátorem se dá "řadit" pomocí plynu. Kopce vyběhne s lehkostí. Prudké stoupání, které jsem dříve jel třicet, teď vyběhne přes padesát a to ještě nejedu na plný plyn. Stačí se rozjet a pak ubírat plyn a ono to jede pořád stejně. Maximálku zatím zkoušet nebudu, ale ručička, co jsem zlehka zkusil, běží daleko za osmdesát. Před tím se mi zahříval zadek a zadní kolo, teď je to studený. A zvuk, hlavně při plném ceresu jak u závoďáku. A tak mi nezbývá, než chlapcům z Adventure-biker jen poděkovat - umí :mrgreen:
Jinak nemyslete si, že jsem mladej blázen. Jsem tu asi jeden z nejstarších, bude mi 55 a tohle je moje radůstka.
jiribar

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 28
Registrován: 07 kvě 2009, 19:32
Skútr / moto: KYMCO Super 8 2T
Tuning / úpravy: výfuk Leo Vince 3404, variátor Malossi, přetryskováno

Re: KYMCO Super 8 2T

Příspěvekod Vitas » 11 zář 2009, 18:07

kraken99: Tohle neni ladak, ale street, uz jsem to zjistil na Scootlandu. Ladaky maj jinej tvar. Streety jsou vetsinou rovny koleno az ke koncovce zatim co ladaky jsou takovy jiny. :wink: BTW musi se uznat ze ty Kymca uz od pohledu z fotek jsou mnohem kvalitnejsi nez Cinani. Nemajtakovy ty poruzky chromovy na rafkach, ten vejfuk, typickej pro Cinu atp. Je to opravdu peknej scooter. :wink:
Uživatelský avatar
Vitas

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 293
Registrován: 21 kvě 2009, 20:38
Skútr / moto: ItalJet Formula 50

PředchozíDalší

Zpět na 50ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků