Tak zatím mám najeto 2200 km. Zkušenosti:
- skůtr se dále s přibývajícím počtem km rozjel - po rovině 70, v klesání 80, ovšem co se týče otáček, dle zvuku se mi zdá, že v těchto rychlostech netočí maximum (při 80 km rychlosti cca 80 % otáček), doufám že CDI nemá omezovač otáček, jinak mi mechanik nabídl další možnost - přeprogramovat CDI
- možná by bylo dobré v mém případě optimalizovat válečky
- potřeboval bych poradit s laďákem, na tento typ se ještě zřejmě nevyrábí, ale v přehledu výfuků od leo vince jsem našel typy pro dvoutakty Kymco, měly vesměs shodné typové označení, jen bych rád věděl, zda jsou použitelné i pro tento typ, neboť se mi nezdá, že by jeden výrobce vyráběl několik odlišných dvoudobých motorů
- zadní kryt výfuku (takové víčko připevněné třemi desítkami) se po tisíci km povoluje - nutno dotahov
- skůtr je vcelku pohodlný a na padesátku i svižný, ale po cca 120 km soustavné jízdy mě bolely nohy a zadek, proto obdivuji ty, kteří na malorážce ujedou 300 i více km.
Pokud jej někdo další máte, pošlete prosím vaše zkušenosti