Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.
02 čer 2009, 17:01
těsně vedle ale čína to není
02 čer 2009, 17:11
No ja jsem si rikal, ze by se cina pustila do 500?
02 čer 2009, 17:29
Zdravím jiribar, už jsem se tě na to ptal a zkouším to znovu. Nevíš co ti na té garančce se skůtem všechno udělali? Já tam jedu ve čtvrtek a vím, že mi vymění váleček ve variátoru, ale jestli se budou pouštět třeba do karburátoru a pod. nevím, protože ani můj prodejce s tímhle zatím nemá zkušenost. Třeba se mi vůbec nelíbí slepý vývod na výfuku, ale tohle předpokládám dělat nebudou. Jinak jak píšeš podvozek je trochu tvrdší, ale pocit že bych měl skůtra za jízdy opustit jsem neměl ani na těch nejhorších cestách po kterých jsem jel. Chce to jen vhodně přizpůsobit rychlost stavu vozovky
. Na brzdy si taky nemůžu stěžovat. I když je zadní jen bubnová, skůtr brzdí výborně. Takže ať ti to lítá a já zase napíšu svou zkušenost až se vrátím z garančky.
02 čer 2009, 17:56
Čau Mipas. Bohužel tě zklamu, když se dělala garančka, byl jsem daleko za hranicema naší rozbité vlasti a jak garančka, tak odstranění restrikce bylo provedeno mimo mně. Vím jen, že vyměnili všechny olejové náplně (včetně tlumičů Ani jsem to neplatil, a tak určitě chápeš, že se o to zas tolik nezajímám. Jinak ale ani můj prodejce s tímhle dvoutaktem neměl zkušenosti, protože to byla jeho první Super 8 2T a já čekal na velký techničák víc jak 14 dní.
Jinak co se týče rychlostí, byly tachometrové, ale nebyly na "doraz", v plynu jsem měl ještě vůli. Ale stav vozovky mě od dalšího odradil.
Pro ty, co Kymco není dost dobrá značka. Já jsem zatím max. spokojen. Kdyby to byla nějaká srága, Němci by to 15 let určitě neprodávali, natolik je znám.
A tak není-li to moc, či ne - moc, já jsem s rychlostí spokojenej. A rozhodně se nenechám vyvést z míry.
02 čer 2009, 18:06
Díky za reakci na můj dotaz, snad si s tím technik nějak poradí. Já na techničák taky čekal asi dva týdny a dodnes ještě nemám příručku, ta jim s techničákem jaksi nepřišla, ale hlavní je, že mám značku a můžu jezdit. Pokud ten skůtr pojede těch 70 po otevření, tak mi to bude stačit. Reálnou rychlost znovu porovnám na GPS a pošlu to sem.
02 čer 2009, 18:18
Příručku - servisní knížku v češtině mám, ale na 4T. Na dvoutakt asi není, ale myslím, že to zas tak nutné není. Tak si to užij
02 čer 2009, 18:25
Vitas píše:No ja jsem si rikal, ze by se cina pustila do 500?
jsem měl na mysli že kymco není čína ale kousek vedle tchajwan
02 čer 2009, 20:57
Kraken: JJ, ja jsem pak zjistil na wiki ze je z Thajwanu, ale ta moje veta byla myslena tak, ze bych se divil, ze by se Cina pustila do petistovky skutra (Kymco Xciting)
Jiribar: No tak jestli to promeruje tak jako drtiva vetsina ostatnich skutru (10-15, nekdy klidne i pres 20%) tak nic moc... Me to sem tam ukazuje i kilo, kdyz je priznivej vitr, a radar pak zablika 80..
Nerikam, ze je na tom Kymco spatne, ale zkus se nekdy svest na nakym Italskym. Uvidis,jestli bude rozdil, ja osobne na Kymcu nikdy nejel.
06 čer 2009, 08:23
Tak jak jsem si přečetl v sekci - kolik to proměřuje, už i Mipas jezdí s odstraněnou restrikcí a docela slušně. Těším se, až to pořádně taky pořádně rozjedu. Musím ale najít v okolí Zbraslavy vhodnou komunikaci se slušným povrchem a bohužel na to mít čas. Tak Mipas gratuluji
06 čer 2009, 11:44
Jiribar: Myslim, ze to neni tak horky s tou komunikaci. Kdyz vezmes diru ve velky rychlosti tak to jen drkne a nic. Rekl bych, ze pres diry je to nebezpecnejsi, kdyz jedes pomalu, protoze te ta diry muze stahnout.
09 čer 2009, 21:54
Zdravím, tak mám chvilku napsat něco o těch restrikcích. Na garančce mi odblokovali variátor výměnou "omezené" trubky a také vyměnili původní válečky za lehčí. Ještě odstranili slepé rameno na výfuku a to je zatím vše. Maximální rychlost se tím sice zvýšla, ale teď je na čase "poladit" motor. Největší problém bude asi ve výfuku. Originální má prý něco jako katalickou vložku, která brání rychlému odvodu spalin a proto není možné (účinné) dál něco dělat s karburátorem a podobně. Dívali jme se i na CDI, ale zdá se, že tam žádné omezení není. Takže do budoucna plánuju nový výfuk. Co se týká jízdy po těchto změnách je to asi takto: po rovině 60-65, z kopce až 75 (víc jsem si netroufl), do kopce 45-50 (vše dle tacha). Celkově to pomohlo, ale teď nejvíc chybí výkon motoru. A věřím, že s tím ještě něco udělat půjde. Najeto mám něco kolem 650-ti KM a zatím pohoda...
10 čer 2009, 13:27
Vitas píše:Jenom se chci zeptat - ty rychlosti jsou podle tachace? Jestli jo tak docela bida, jestli podle navigace, tak to je pekny. Ale ona je sice Kymco Cinska, ale myslim, ze skutry od Kymca na tom nejsou rozhodne spatne...
Ne, neni to bida.. Takto jede po odblokovani skoro kazdy skutr, tedy +/- 70 km/h tacho na rovine.
jiribar píše: ale podvozek a brzdy netuní nikdo...
Nektere skutry maji kotoucovou brzdu jak na prednim, tak i zadnim kole a uz v serii brzdi velice dobre. Brzdy se ale bezne "tuni" alespon o lepsi brzdove desticky (napr S6 od cca 360kc) , ale jde koupit i cely kotouc s brzdou (cca 4500kc a vys). Stejne tak si muzete koupit i tlumice nove, ale jen ten zadni stoji od cca 3500kc a vice. Jenze tohle vse je spis uz pro zavodni ucely, pro hodne nadupane skutry, na bezne jezdeni po meste si to muze dovolit asi malokdo:D
Vitas píše:Jiribar: No tak jestli to promeruje tak jako drtiva vetsina ostatnich skutru (10-15, nekdy klidne i pres 20%) tak nic moc... Me to sem tam ukazuje i kilo, kdyz je priznivej vitr, a radar pak zablika 80..
Nerikam, ze je na tom Kymco spatne, ale zkus se nekdy svest na nakym Italskym. Uvidis,jestli bude rozdil, ja osobne na Kymcu nikdy nejel.
A co ze tam mas za upravy? Neznam zadnou serii, co by po odstraneni restrikci jela 80km/h real..
Napr. gilera runer se 70 valcem, multivarem, 17,5 karbecem (uz v zakladu) jede bez ladaku 85 km/h na rovine a to asi jeste podle tacha..
Jedine ze by uz v serii ten italjet nejaky vice tocil (ve variatoru ma jen 5,5g valecky) a mel delsi prevody..(?)
10 čer 2009, 15:57
84 podle tacha jede na rovine muj Runner jenom po odstraneni restrikci. Podle GPS je to cca 76, takze se 70 musi jet podstatne lip.
10 čer 2009, 16:58
r_b píše:84 podle tacha jede na rovine muj Runner jenom po odstraneni restrikci. Podle GPS je to cca 76, takze se 70 musi jet podstatne lip.
Tech 85km/h u 70 valce (litina) bude nejspis real.. Jinak tady si muzes pocist
http://forum.scooter-tuning.cz/viewtopi ... 7&start=45Runer uz v serii jede rychleji nez zbytek (snad lepsi zprevodovani, vetsi kola) a taky vetsi karburator.
10 čer 2009, 19:30
Pro mipas: vidím, že máš co se týče rychlosti stejné zkušenosti jako já. Jak už se tu píše někde jinde a co jsem i já poznal u aut, objem ničím nenahradíš. Pořád to bude jen padesátka (nebo sedmdesátka). A 125-ka bude pořád někde jinde. Ale s tím musí člověk počítat, když jde do padesátky a osobně si myslím, že dohadování jestli jede o 5 nebo 10 kilometrů rychleji nebo pomaleji za zcela zbytečné. Kymco mám zejména pro zábavu, protože mám dva roky staré auto. A protože jezdím s hodně autama od 60 do 250 koní, tak vím, že důležitý je krouťák než výkon kobil a ten dá větší objem motoru. Snad mi rozumíš.
Ale abych řekl pravdu, na laďák jsem se už ptal u svého prodejce. A i já bych ho tam přesto, co píšu výše dal. Preferuje značku leovince, ale ta zatím pro náš typ výfuk nevyrábí. Další laďáky jsem prohlédl na internetu, ale tam jsem pro náš typ výfuk taky nenašel. Snad nám někdo z kolegů poradí, nebo ti něco nabídne tvůj prodejce.