Oživím to tu.
Vyměnil jsem / zkusil jsem:
-nový originální podtlakový ventil (stál cca 700 Kč)
-zkoušel jsem dva karburátory
-mám novou kontrastní pružinu
Naraku bílou + 1000 otáček (296 Kč s poštou)
Najeto mám za ten cca rok přes 7 700 km. Do cca 2 000 km to jezdilo bez problémů i do kopců.
Ale těch zbylých 5 700 km jezdím furt s problémy, že do kopce motor nemá otáčky - přestane táhnout.
Sliboval jsem si trochu od kontrastní pružiny, že by to mohlo být tím, protože s vyměklou nebo slabou vůči válečkům se tyto problémy vyskytují.
S novou pružinou je skútr citlivější na plyn a do kopců drží otáčky motor o něco déle, ale pak to zase zmagoří...
Vzhledem k tomu, že jsem prošel celou palivovou soustavu (nový podtlakový ventil, palivový filtr, kontrola a zkouška jízdy bez vzduchového filtru, vypuštění nádrže nový benzin, zkouška jiného benzinu, kontrol hadiček, nové hadičky), variátor (nový Naraku s 7.5g válečky, nová kontrastní pružina), zkoušel jsem novou zapalovací cívku, tak už nevím co s tím, ostatně to ani v servisu.
Kde hledat závadu už nevím, jedině snad v motoru, ale to je věc, na kterou si netroufám...
Na dojíždění do školy to stačí, nicméně to mě nijak neuspokojuje, protože o sezonu bych strašně rád jezdil někde po ČR a Německu, třeba trasy až 400 km za den, jenže to s tímto prostě nemohu, protože je to strašně omezující...
I když mě takhle skútr zlobí, tak jsem na něm jezdil ale prakticky skoro denně od toho listopadu 2011, co jsem získal řidičák.
Takže nějaké fotky se skútrem, i když už má dost keramických vad, tak pořád se mi ale vzhledově dost líbí.
batr.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.