Je čas to tu trochu oživit.
Problémy se skútrem nepřestaly od května nedělám nic jiného, než že se v tom furt hrabu a řeším to, dokonce to bylo i v servisu. Problémy ovšem stále jsou.
Více informací o problémech je v jiných tématech, zde:
viewtopic.php?f=9&t=7661viewtopic.php?f=77&t=7736 Neměl jsem ani náladu sem psát nějaké zkušenosti, když mám furt ty problémy se skútrem.
Nicméně, jsem se nedal a když to začalo dělat po výměně špatného podtlakového ventilu, tak jsem si říkal, že to může být tím. Navíc jsem se dočetl, že právě on způsobuje tyto problémy -> mnoho lidí mě k tomu také navádělo.
Jenže zkoušel jsem ho a fungoval tak, jak měl (ale to jsem zkoušel jenom přidávat plyn, v tu dobu ještě ne, otočit rukojeť plynu na plno).
No a teď jsem zajel do jednoho krámu s motorkami, kde jsem byl ze začátku a to mi říkali právě o podtlakovém ventilu.
Včera mi řekli, ať to zkusím jenom například na pet láhev, kde budu mít benzin.
To se mi zrovna moc nedařilo, protože jsem jí neměl kam dát, tak aby to z ní hezky teklo (bez podtlaku to jde blbě).
Jenže přitom, jak jsem si napouštěl pet láhev (sundal jsem hadičku, co vede do karburátoru z podtlakového ventilu) a napouštěl jsem si petku. Chtěl jsem, aby toho teklo co nejvíce a najednou -> přidám plný plyn a z podtlakového ventilu nechtělo nic téct.
Takže to by vysvětlovalo, proč se to děje, jen při zátěži a když jedu na plný plyn.
Řešit to chci tak, že koupím jen palivový kohout, který budu moc ručně zavírat/otevírat a snad to bude fungovat a je to tím. Souhlasilo by to, protože to dělá po jeho výměně a taky příznaky problému jsou, že tam nechce téct benzin a to se právě kvůli podtlakovému ventilu děje.
Kohout bych tam rád dal tento:
http://www.motokramek.cz/palivovy-kohou ... ta-210-225 (moc na výběr není pro M16).
Další novinkou je, že na webu o DJ 50 S toho moc není a chci to změnit, vzhledem k tomu, že jsem to skoro celé prolezl při řešení problému a docela to tedy znám, tak pracuji na webu o DJ 50 S.
Taky jsem strhal ty trapné samolepky od Tipsport a hned to vypadá líp.