Kymco DJ S 50 - moje zkušenosti

Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.

Re: Kymco DJ S 50 - moje zkušenosti

Příspěvekod jackm » 01 kvě 2012, 17:22

:( takovej krásnej den, dneska super vyjížďka na sraz motorek atd.. ale to je teď jedno, protože zaplať pán Bůh v Teplicích(ještě že až tady dnes jsem najel cca 100km skoro v kuse, možná je to proto tím) na semaforu mi skútr chcípal, tak jsem to držel trochu pod plynem dojel k dalšímu semaforu a tam už to nešlo chcíplo to nešlo nastartovat ani nožně nijak.. tak jsem to kus tlačil a zkoušel a nic.. potom najednou po několika otočeních a držení dlouho startéru to chytlo ale hend to vždy chcípalo.. naštěstí jsem to nahodil a držel pod plynem a dojel až domů.. ale jak jsem trochu ubral škube to a jak uberu úplně hned to chcípně.. :( benzin mám tím to není, olej v motoru a převodovce je taky, nevíte, co s tím mám, jsem bezmocný. :( (najeto +2700km a doteď šlapal bez problémů)

Možná to je svíčkou, tak uvidíme.

edit:
Byl špatný podlatkový benzinový ventil, už skútr jezdí. :P
jackm

750+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 752
Registrován: 12 zář 2011, 21:11

Re: Kymco DJ S 50 - moje zkušenosti

Příspěvekod jackm » 15 kvě 2012, 20:35

Tak 2 500 km už mám najeto (prý ideální pro výměnu svíčky), takže nejspíš teď to bude ta svíčka fakt, protože už mi zase nejezdí (a svíčku jsem zatím neměnil), nejdřív nechtěl nastartovat na elektrický startér ani nášlap a to jsem to zkoušel několikrát.. Tak jsem ho vezl zpět do garáže a najednou, pak jsem to zkusil šlo to.. A dneska to sice chytlo, ale z ničeho nic začalo škubat a klesala rychlost a do kopce mi to chíplo. Naštěstí se povedlo nastartovat a jet. Pak jsem jel zase kousek a to mi skútr chcípl na křižovatce a nešel nahodit, tak jsem ho dotlačil dom, pěkně se se 100kg do kopce sportuje :D .

Doufám, že po výměně svíčky, už to bude šlapat jako ze začátku spolehlivě. :mrgreen:
jackm

750+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 752
Registrován: 12 zář 2011, 21:11

Re: Kymco DJ S 50 - moje zkušenosti

Příspěvekod _Tom_ » 17 kvě 2012, 18:52

vyměnit svíčku bude to nejmenší, ale není to málo po 2500km, nebo u padesátek se dělá častěji? ani u jawy nebylo potřeba měnit tak brzy
Galerie fotek | Profil motorkáři.cz
nyní: Honda Vision 110 - najeto 7 000km | Honda NC750X - najeto 21 000km

dříve: Honda SH300 - najeto 41 000km | Honda PS125 - najeto 22 000km
Uživatelský avatar
_Tom_

Moderátor
 
Reputace: 98
Příspěvky: 3946
Registrován: 04 kvě 2009, 14:49
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda

Re: Kymco DJ S 50 - moje zkušenosti

Příspěvekod Winterwolf » 18 kvě 2012, 08:53

u cinana byla predepsana vymena svicky co 2000km ja ji menil co 6000km a bez problemu :twisted:
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

Moderátor
 
Reputace: 197
Příspěvky: 2901
Registrován: 11 dub 2010, 20:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...

Re: Kymco DJ S 50 - moje zkušenosti

Příspěvekod jackm » 20 kvě 2012, 22:25

No tak kéž by to byla svíčka, ta byla vyměněná a pořád problémy, dneska jsem musel několikrát stavět.. Nikam se s tím nemůžu vydat dál od baráku.. Štve mě to, je to "jako nový" 3000km najeto a nespolehlivý, těm co můžou najet desetitísice se svým Kymco Agility 50 / DJ 50 S bez větších, či dokonce žádných problémů můžu jen závidět.

Nechtěl chytit, vyčištěn karburátor, nastavena směs, nová svíčka, zkontrolovány hadičky i různé ventily. Po nadzvednutí jehličky v karburátoru a nabití baterie chytí. Jenže skútr po chvilce jízdy začne škubat (do té doby OK a jede i na maximum výkonu, jenže hlavně do stoupajícího kopce, ale i když jsem jel z velkého kopce začne po chvíli škubat) zpomaluje a nejde přidávat plyn (skútr nejde ani na maximum výkonu na tachometru), poté chcípne a jde nastartovat až po nějaké době a to špatně, na poprvé nechytí. Fakt mě to štve, je to nespolehlivý nikam s tím teď nemůžu.. Prý to může být i CDI, nevím (to se mi jen na test nechce kupovat), nebo prý přehřívání svíčky.
jackm

750+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 752
Registrován: 12 zář 2011, 21:11

Re: Kymco DJ S 50 - moje zkušenosti

Příspěvekod Winterwolf » 20 kvě 2012, 22:43

Mas tam spravnou svicku co tam patri :?:

Neni to jeste v zaruce :?:
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

Moderátor
 
Reputace: 197
Příspěvky: 2901
Registrován: 11 dub 2010, 20:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...

Re: Kymco DJ S 50 - moje zkušenosti

Příspěvekod tatík » 21 kvě 2012, 05:12

zkontroluj správnou hodnotu svíčky,originální čínský stojí za prd,většinou je mění i servis při první garanci,existuje tabulka svíček,kterou jde s kterou zaměnit.Dál se mrkni na jehlu,jestli není vypadlá s drážky,kdyby jo,dej ji na prostřední zářez a vyzkoušej to.Kdo Ti čistil karburátor?Dali jste to správně dohromady,sebemenší netesnost zpusobí přisávání vzduchu a pak to muže takhle blbnout,totéž filtr vzduchu.Člověče,Tebe mi je skoro líto,ještě si se moc nesvezl a pořád to nejezdí.Mýmu Matýskovi zase odešel řemen po necelých 5000 km,za dva dny byl opravenej,ale už jsem na ty čínský stroje taky celkem naštvanej.A kdyby se zase někdo ptal,jakýho si má koupit skutra,tak mu Čínu nedoporučím z vlastní zkušenosti.
bylo Jawa O5-10000 km,Jawa 20-3000 km,nová Babeta 210- 6100 km,Jawa 50 Mosquito 585-14700 km,nový Yuki Matrix 50- 6500 km,Suzuki Burgman 400 K4-35456 km,Honda SW-T 600 7000 km,nová Honda Forza 300
tatík

1000+
 
Reputace: 92
Příspěvky: 1453
Registrován: 25 bře 2011, 16:41
Bydliště: Potkáte mě u Kolína
Skútr / moto: nová Honda CB500X model 2023
Tuning / úpravy: kufr SHAD,držák na mobil,zásuvka 12V,hlavní stojan a nástavečky pro rozšíření zrcátek

Re: Kymco DJ S 50 - moje zkušenosti

Příspěvekod jackm » 21 kvě 2012, 07:26

Svíčka je NGK přesně ta co je v manuálu tedy CR7HSA.
V záruce není, nebyl jsem na garančních prohlídkách.
Karburátor mi čistil táta, myslím, že to vše dal správně dohromady. Ono to dělalo už i předtím, než byl karburátor rozebraný, to by sice mohlo nasvědčovat tomu, že by byl karburátor špinavý a po vyčištění nesprávně dotažený, ale myslím, že to udělal opravdu dobře a chyba je spíš jinde.
jackm

750+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 752
Registrován: 12 zář 2011, 21:11

Re: Kymco DJ S 50 - moje zkušenosti

Příspěvekod jackm » 26 kvě 2012, 21:59

Tentokrát to nešlo nahodit ani po hodině, nejde to vůbec nastartovat.

Co mě taky překvapilo, že když jsem po 130km zajel k benzince, tak jsem tankoval 3,4l, což je spotřeba, jako když byl od začátku špatný podtlakový ventil (spotřeba na hovn.), ale ten je teď nový a 2 x už to žralo 2l/100km, jak má.

Takže jako, kdyby ten benzin někam tekl, ale mám to v garáži a benzin tam nikde pod tím ani na skútru není vyteklý.
Teď to bylo po cca 15 km jízdy (do náročného kopce). Když to nejde nastartovat, tipoval bych to fakt na ten sytič, který už je snad na cestě u Český pošty.
Tady je zvuk, co to akorát udělá při startování: http://www.jackm.cz/upload/zvukskutr.mp3

edit: Skútr už funguje, byl špatný sytič.
jackm

750+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 752
Registrován: 12 zář 2011, 21:11

Re: Kymco DJ S 50 - moje zkušenosti

Příspěvekod jackm » 09 srp 2012, 17:10

Je čas to tu trochu oživit. :arrow:
Problémy se skútrem nepřestaly od května nedělám nic jiného, než že se v tom furt hrabu a řeším to, dokonce to bylo i v servisu. Problémy ovšem stále jsou.
Více informací o problémech je v jiných tématech, zde: viewtopic.php?f=9&t=7661
viewtopic.php?f=77&t=7736

Neměl jsem ani náladu sem psát nějaké zkušenosti, když mám furt ty problémy se skútrem.

Nicméně, jsem se nedal a když to začalo dělat po výměně špatného podtlakového ventilu, tak jsem si říkal, že to může být tím. Navíc jsem se dočetl, že právě on způsobuje tyto problémy -> mnoho lidí mě k tomu také navádělo.
Jenže zkoušel jsem ho a fungoval tak, jak měl (ale to jsem zkoušel jenom přidávat plyn, v tu dobu ještě ne, otočit rukojeť plynu na plno).

No a teď jsem zajel do jednoho krámu s motorkami, kde jsem byl ze začátku a to mi říkali právě o podtlakovém ventilu.
Včera mi řekli, ať to zkusím jenom například na pet láhev, kde budu mít benzin.
To se mi zrovna moc nedařilo, protože jsem jí neměl kam dát, tak aby to z ní hezky teklo (bez podtlaku to jde blbě).

Jenže přitom, jak jsem si napouštěl pet láhev (sundal jsem hadičku, co vede do karburátoru z podtlakového ventilu) a napouštěl jsem si petku. Chtěl jsem, aby toho teklo co nejvíce a najednou -> přidám plný plyn a z podtlakového ventilu nechtělo nic téct.

Takže to by vysvětlovalo, proč se to děje, jen při zátěži a když jedu na plný plyn.

Řešit to chci tak, že koupím jen palivový kohout, který budu moc ručně zavírat/otevírat a snad to bude fungovat a je to tím. Souhlasilo by to, protože to dělá po jeho výměně a taky příznaky problému jsou, že tam nechce téct benzin a to se právě kvůli podtlakovému ventilu děje.

Kohout bych tam rád dal tento: http://www.motokramek.cz/palivovy-kohou ... ta-210-225 (moc na výběr není pro M16).

Další novinkou je, že na webu o DJ 50 S toho moc není a chci to změnit, vzhledem k tomu, že jsem to skoro celé prolezl při řešení problému a docela to tedy znám, tak pracuji na webu o DJ 50 S.

Taky jsem strhal ty trapné samolepky od Tipsport a hned to vypadá líp. :D
jackm

750+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 752
Registrován: 12 zář 2011, 21:11

Re: Kymco DJ S 50 - moje zkušenosti

Příspěvekod jackm » 19 srp 2012, 22:27

Na klasický manuálně ovládaný kohout to bez podtlaku nechtělo vůbec jezdit, holt to na to není dělané.. Takže jsem objednal originál Kymco podtlakový ventil přímo na můj skútr a od Kymco (asi přijde z Německa), tak uvidím tento týden má přijít, sice stojí hodně peněz, ale jestli to bude fungovat bez problémů, :arrow: tak čert to vem.
Jo (od listopadu): Obrázek :twisted:
jackm

750+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 752
Registrován: 12 zář 2011, 21:11

Re: Kymco DJ S 50 - moje zkušenosti

Příspěvekod TUNER » 20 srp 2012, 09:06

Nevidim důvod proč by to na normální kohout nemělo jet. Buďto to byl nekvalitní kohout a bylproblém v něm a nebo se ti dělá podtlak v nádrži,což bejvá dost často problem že ve víčku neni dírka a nemá si to při úbytku benzinu kudy přisát vzduch.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Kymco DJ S 50 - moje zkušenosti

Příspěvekod jackm » 20 srp 2012, 10:57

Tak to bylo, muselo se nádrž otevřít a foukat do ní, jinak to nechtělo téct.
jackm

750+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 752
Registrován: 12 zář 2011, 21:11

Re: Kymco DJ S 50 - moje zkušenosti

Příspěvekod j3nda » 20 srp 2012, 12:11

a nemuzes ji mit nakonec nekde ucpanou? bez kohoutu to vytejka? ze by bylo tolik blbejch kohoutu se mi ponekud nezda...
Obrázek
Uživatelský avatar
j3nda

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 684
Registrován: 19 srp 2010, 23:30
Skútr / moto: Kymco Agility City 125
Tuning / úpravy: Kufr Givi E300N

Re: Kymco DJ S 50 - moje zkušenosti

Příspěvekod jackm » 20 srp 2012, 13:01

Jo jo bez kohoutu to teče jak ďas. Ono to bylo asi takto: Originální ten odešel (teklo to i do podtlaku). Teď tam je neoriginální je nižší výškově a má menší dírku průtoku a s ním to nejezdí moc dobře. S tím manuálním to ale nejelo vůbec.
No a do středy budu mít ten originální od Kymco, tak se uvidí.
jackm

750+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 752
Registrován: 12 zář 2011, 21:11

PředchozíDalší

Zpět na 50ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků