no,to není nic moc za ty peníze.
Já jsem si nechal dát do Matýska těžší válečky za asi 130 kč a větší trysku.Vyhodil jsem ze sání takový víčko ze čtyřma dírkama a přiměřeně jsem pošteloval bohatost.Mimotěch válečku(to jsem tehdynetušil,jak to tam vubec vypadá)sem to vyzkoušel za jízdy se šroubovákem v kapse.Vždycky jsem to kousek posunul a vyzkoušel,až jsem to doladil,že to chytá,jede a nechcípá.V podstatě mi to ted točí mín otáček na rozjezd,i když se to víc projevuje až když se ten variátor zahřeje.Maximálka se alespon podle tacho nezvedla,(udělá to sice asi 65 podle tacho,ale mě to příjde jako hrozný tejrání)ale 55 mi to ted jede s mýma 108 kg i do kopce.Ted na tom jezdí holka(taky asi 50 kg, jel sem za ní na Burákovi a podle mýho tachometru to svištělo 50 i na Vysokou a to už je na padinu kopec zabiják.Kdybych věděl,že pomůže jinej variátor,tak věřím,že ten motor má na to,aby to s ní jelo 80.Otázka je,jesti by to ustál ten podvozek a brzdy a hlavně ona
V porovnání s tím oranžovým,co měla před tím,mi tohle příjde jako kdyby to mělo jednou takový výkon,i když papírově je to stejný,asi 2,2 kW.Ted se mi akorát občas stane,že nechce chytit,když je teplej motor,musím přidat kousek plynu,pak jede na poprvé.Škoda,že jsi tak zdaleka,půjčil bych Ti ho na srovnání
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
bylo Jawa O5-10000 km,Jawa 20-3000 km,nová Babeta 210- 6100 km,Jawa 50 Mosquito 585-14700 km,nový Yuki Matrix 50- 6500 km,Suzuki Burgman 400 K4-35456 km,Honda SW-T 600 7000 km,nová Honda Forza 300