Kymco DJ S 50 - moje zkušenosti

Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.

Re: Kymco DJ S 50 "Král" - moje zkušenosti

Příspěvekod Winterwolf » 19 říj 2011, 07:46

Pospichat nemusis, proto mas na zadech L aby na tebe ostatni brali ohled. Hlavne se nenech stresovat okolnim provozem , oni i ty nejvetsi drsnaci taky jednou zacinali a nebyli na tom o nic lip 8)

Zkusit si jinou motorku nebo jizdu tesne pred zkouskou zamerenou primo a jen na rozjezdy a hlavne teple rukavice :wink:
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

Moderátor
 
Reputace: 197
Příspěvky: 2901
Registrován: 11 dub 2010, 20:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...

Re: Kymco DJ S 50 "Král" - moje zkušenosti

Příspěvekod jackm » 19 říj 2011, 14:35

Winterwolf píše:a co ho zkusit ukecat ze by jsi jel na svem skutru :?:

To je dobrý nápad. Problém pro mě by to nebyl, přihlášený bude, a otec by mi ho tam mohl přivézt. ALE nejde to a to z mnoha věcí, těch co napadají mě. Jízdy se musí zapisovat do takové knihy o té motorce, to by tento skůtr neměl. Inspektor by to nepovolil, abych si jel ostrou jízdu na svém skůtr, který on vůbec nezná, protože nepatří autoškole. A taky jsou tu technické důvody, má najeto 2 km a je líný, zatím jsem na něm nikde nejel krom garáží, kde 45 km/h nemohu zkusit.
A asi je ani nepojede, protože není vůbec zajetý a to je druhá věc krom rychlosti, by asi dva neuvezl natož, že instruktor je vysoký a těžký a tak by to bylo maximum co uveze skůtr, ne-li přes něj a to by teď nezajetý určitě neuvezl :(

Tady dávám celý popis toho jak to bylo :D pač mě to fakt s......
Něco před ještě. Měl jsem dělat jízdu až dnes (včera jen testy), ale pak se to posunulo a dělal jsem ji včera. Já neměl ještě odježděnou poslední jízdu s intruktorem. No a protože byla plánovaná ve středu, tak jsem ji ani nejel jedině, jsem jezdil na cvičišti okolo AŠ, ale tam je to úplně jiný než na provozu. Takže i tak trochu za to můžou z AŠ (výmluva ach ).

No každopádně, jezdil jsem tedy okolo AŠ na cvičišti. Tam mi to jakžtakž šlo, ale ty rozjezdy právě nic moc. No, já byl hlavně celej vymrzlej jak sviňa a to jsem měl triko, mikinu zimní bundu, rukavice, čepici a šálu, ale čepici a šálu jsem kvůli helmě sundal.

Zimou jsem se až klepal, to mě taky strašně pos..... tu jízdu. No, ale přijel teda komisař nasedl a on je vysoký a těžký, tak ejhle, napoprvé jsem se nerozjel s ním, no takže mi řekl, ať si to jdu ještě zkusit a pak mi vynadal, že to neumím. Pak jsme teda odjeli, už jsem to rozjel. Dopravní předpisy jsem neporušil. Výjezd z Autoškoly, přednost jsem dal, potom jsem zastavil před červenou na semaforu, přednost jedoucích vozidel po kruhovém objezdu jsem dal. Blinkry v pohodě i světla a i řazení. Pak jsem odbočoval doleva, tak jsem si najel do leva mého pruhu a docela dlouho čekal, než jsem se rozhodl ject. To taky nevím, či se mu líbí, když čekám dlouho při dávání přednosti, ale tak já nechtěl riskovat, že se nerozjedu, pač u toho jsem si nejistý a, že se to pos.... totálně. No a pak jsme přijeli a on říká NAUČ SE JEZDIT! a tím to končilo, pak jsem tam čekal ještě 4 hodiny, než všichni dojezdí, až se domluvíme co a jak dál. Testy jsem dal na 100% a pak po tom čekání mi bylo řečeno, že vše umím, ale ty rozjezdy prostě ne. Já jsem říkal, kdybych neuměl rozjezdy, tak neodjedu ani z Autoškoly logicky, ale věděl jsem, že jsou blbé.

Jsem si při nich prostě nejistý a tím pádem, pak i více nevěnující se ostatním věcím na silnici. Mám to s nima jak na houpačce, někdy mi to jde výborně, ale to většinou hlavně na tom cvičišti a sám, někdy ne, hlavně mi nepomohla ta jeho váha, protože to se pak zazdilo úplně. Dělám, ale AM a budu řídit jen skůtra s automatem a tam se vůbec nebojím, protože problém s rozjezdem padá a tak se mohu naplno věnovat ostatním věcem. Bohužel v našem městě není Autoškola s motorkou nebo skůtrem co by měli automatické řazení, že bych si zkoušku z jízd udělal u nich. To, že bych měl omezení na automat, by mě nesralo, ale stejně tady nikde není automatická převodovka u motorky.

Teď už se prý končí s jízdami na motorce v Autoškole, ale mám šanci ve středu budoucí opravit si to, ale abych řekl pravdu, zima bude stejná, nervy budu mít taky a ikdyž si předtím budu učit jen rozjíždění, určitě to zas pos..... a prostě mi to nedá akorát vyhodím x stovek. Takže mě to fakt s......, těšil jsem se na to celé 4 měsíce co dělám Autoškolu a pak to nakonec neudělám. Nu což, někoho nemohl pustit aby se neřeklo, že je podmázlej.
Naposledy upravil KYBLOS dne 24 bře 2013, 23:38, celkově upraveno 5
jackm

750+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 752
Registrován: 12 zář 2011, 21:11

Re: Kymco DJ S 50 "Král" - moje zkušenosti

Příspěvekod The Doctor » 19 říj 2011, 16:21

Nechci na tebe nejt zlej, ale práce ze spojkou je ta nejjednoduší věc na světě. Né teď vážně, ať tě třeba veme táta na nějakou neobydlenou plochu a pujčí ti auto. Systém je uplně stejnej. Když jedeš z komisařem je jen jedna věc kterou můžeš pos.... a to ta, že si to dostatečně neroztočíš. Musíš si bejt jistej a hrát si stim a pak to bude radost. Mě osobně se po manuálu stejská.
Naposledy upravil KYBLOS dne 23 bře 2013, 23:30, celkově upraveno 1
Suzuki Burgman 125



Keeway Focus ,Válec kit 70cc CPI 12mm TopPerformance.!!!!!!PRODÁM!!!!!! za 12 000 kč. tel: 720482862
Zakladatel Skútr Klubu Ústeckého Kraje
!!!!!!!!!!!NOVÉ STRÁNKY KLUBU!!!!!!!!!!!! : http://WWW.SKUK.CZ
Uživatelský avatar
The Doctor

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 324
Registrován: 26 led 2011, 18:25
Bydliště: Ústí nad Labem
Skútr / moto: Keeway Focus, Suzuki Burgman 125
Tuning / úpravy: 70ccm, Leovince Touring.

Re: Kymco DJ S 50 "Král" - moje zkušenosti

Příspěvekod jackm » 24 říj 2011, 19:44

Ve středu dělám opravky, tak mi držte palce. :D
jackm

750+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 752
Registrován: 12 zář 2011, 21:11

Re: Kymco DJ S 50 "Král" - moje zkušenosti

Příspěvekod Winterwolf » 25 říj 2011, 09:58

ma byt vcelku teplo takze hlavne zadny stres a das to ;-)
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

Moderátor
 
Reputace: 197
Příspěvky: 2901
Registrován: 11 dub 2010, 20:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...

Re: Kymco DJ S 50 "Král" - moje zkušenosti

Příspěvekod jackm » 25 říj 2011, 13:54

Má i pršet a teď tu trochu začalo, tak snad nebude, ale tu na severu, je vždycky skor nejhorší počasí z ČR.
No stres, já už jsem takovej, ale vemu si předtím žvýku. :D Kamarád mi vysvětloval jak na ty rozjezdy, že prý musím čekat vždy až spojka začne zabírat, takže ji budu pomalu pouštět, akorát nevím jak to poznám, protože bych to poznal dle toho, kdybych koukal na zem, že to trochu jede, ale na zem koukat nemohu a navíc budu s komisařem a on je těžkej, tak snad mě spojka nezklame a bude zabírat a já to nějak poznám.. :D Naštěstí mám hodinu předtím ještě na to naučit se to. Ale kdybyste měl někdo nějaký rady, k tomu rozjezdu ještě, tak bych je uvítal, pač tak jak je mi to řečeno v autoškole, stejně nevím jak na to.. ;)
jackm

750+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 752
Registrován: 12 zář 2011, 21:11

Re: Kymco DJ S 50 "Král" - moje zkušenosti

Příspěvekod Winterwolf » 25 říj 2011, 14:13

to ze zabira spojka poznas podle toho ze se ti snizi otacky tim jak se motor dostane do zaberu a zaroven se zacne ( pokud je dost plynu) stroj pohybovat dopredu. pri te posledni jizde si to vsechno poradne osahej a ptej se i na to co ti prijde jako blbost at pak nejsi zaskocen ;-)

Kdyby jsi to nahodou nedal tak si holt pres zimu poridis pionira a nekde na polni ceste budes trenovat rozjezdy jako vsichni z nas kdyz zacinali :mrgreen:
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

Moderátor
 
Reputace: 197
Příspěvky: 2901
Registrován: 11 dub 2010, 20:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...

Re: Kymco DJ S 50 "Král" - moje zkušenosti

Příspěvekod jackm » 25 říj 2011, 14:52

Otáčky se sníží, když budu mít přidaný plyn. Já myslel, jakože bez něj jak to poznám, abych plyn přidal teprve poté co uvidím, že je spojka v záběru.
jackm

750+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 752
Registrován: 12 zář 2011, 21:11

Re: Kymco DJ S 50 "Král" - moje zkušenosti

Příspěvekod RHON » 25 říj 2011, 14:57

No to je vidět co se v autoškole naučíš, proto jezdím bez papírů, stejně tě nenaučej ani rozjezdy :? je to smutný, prachy by chtěli a né malé, ale že by taky něco naučili to už ne.

Jinak pomalým pouštěním spojky docílíš toho, že bude motor zabírat a v ten moment by si měl také zvolna přidávat plyn. Otáčky se sníží jen tehdy, kdy bude spojka už v záběru. Rozhodně bych nepouštěl spojku a měl u toho přidaný plyn.
Naposledy upravil RHON dne 25 říj 2011, 15:03, celkově upraveno 1
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

Re: Kymco DJ S 50 "Král" - moje zkušenosti

Příspěvekod Winterwolf » 25 říj 2011, 15:01

mas nejake otacky motoru rekneme 900 a jak povolujes spojku a NEpridavas plyn tak jakmile se spojka dostane k zaberu tak otacky klesaji a pak uz je jen na sile motoru jestli se zvladne rozjet bez plynu nebo na tobe aby jsi pridal jinak ti to zdechne :wink:
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

Moderátor
 
Reputace: 197
Příspěvky: 2901
Registrován: 11 dub 2010, 20:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...

Re: Kymco DJ S 50 "Král" - moje zkušenosti

Příspěvekod RHON » 25 říj 2011, 15:03

přesně tak .....
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

Re: Kymco DJ S 50 "Král" - moje zkušenosti

Příspěvekod jackm » 25 říj 2011, 15:04

Na tu autoškolu, kam chodím, když jsem dělal zkoušky před týdne, všichni nadávali, jak by tam už nikdy nešli atd. :D
Já si na ní nemohu stěžovat, protože učitel s kterým jsem měli hodiny, ikdyž se tam skor nic nenaučíte, něco mi to dalo do testů a hlavně o prázdninách, jsem tam chodil a s učitelem je sranda, ikdyž na něj nadávaj. Ale je pravda, že možná od toho čekají víc, ale já jsem zvyklé z té naší pos...... Základní školy a oproti ní to bylo super. :D No ale co se týče jízd, tak na učitele jízd, je tam jen jeden si nemůžu stěžovat, akorát ty rozjezdy, ale on mě to učil jenže asi jsem to dělal celou dobu špatně. Já už chtěl taky bez papírů ject zkusit kousek, kde nikdy nebyly policajti skůtr, ale radši na to s....., já mám takové štěstí, že i v té největší pr.... by byly, kdybych tam měl ject zrovna já bez papírů a to by bylo v pr.... x tisíců + odklad možnosti udělat si AŠ.
PS: Ty jezdíš bez papírů ? to musíš mít sakra štěstí, když Tě ani jednou nekontrolovali. Počkej až budou... :D

Winterwolf: Otáčky bez plynu ? Ty jsou vždy na 0, ne? No jo, ale já řeším právě, jak poznat to ŽE SPOJKA je v záběru ono se to dá poznat, když jedu sám, když se podívám na zem, že to trochu jede, ale to dělat nemůžu a s komisařem by to asi ani tak nevyšlo, pač by se to nerozjelo trochu :D..
Naposledy upravil KYBLOS dne 29 bře 2013, 06:29, celkově upraveno 3
jackm

750+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 752
Registrován: 12 zář 2011, 21:11

Re: Kymco DJ S 50 "Král" - moje zkušenosti

Příspěvekod Winterwolf » 25 říj 2011, 15:11

pokud mas nastartovany motor tak se musi otacet takze otacky jsou tusim kolem 900 ( alespon u mne v aute, na motorce neni otackomer) kdyby byly 0 tak motor stoji a pak se blbe rozjizdi :wink: Preci jen skok z 0 na rekneme 1500 aby se to rozjelo je sakra velky :wink:

Ale na tohle ti odpovi nekdo kovanejsi v technice ja jsem jen pres 1 a 0 8)
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

Moderátor
 
Reputace: 197
Příspěvky: 2901
Registrován: 11 dub 2010, 20:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...

Re: Kymco DJ S 50 "Král" - moje zkušenosti

Příspěvekod jackm » 25 říj 2011, 15:14

Aha, no na té mé co jezdím je otáčkoměr, ale ono je to jedno, na něj se stejně nemůžu koukat. Takže řešením bude, podle zvuku motoru to poznat, je to poznat, když ta spojka zabírá a klesají tedy otáčky.
jackm

750+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 752
Registrován: 12 zář 2011, 21:11

Re: Kymco DJ S 50 "Král" - moje zkušenosti

Příspěvekod RHON » 25 říj 2011, 15:15

Taky čekám, kdy mě budou lustrovat, zatím jsem to štěstí měl, ráno jezdím do práce moc brzo na to abych o nějakýho policajta na silnici vůbec zavadil a když jedu na akci s klubem, tak to povětšinou jezdíme ve štrůdlu a to nám policajti i mávají :) jinak bez papírů nejezdi je to kravina 8)
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

PředchozíDalší

Zpět na 50ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků