Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.
13 bře 2012, 22:22
Nevím, já tomu nerozumím.. Každopádně jsem myslel, že stačí vyměnit ten variátor za Malossi. Ale asi to tak nebude, každopádně mi nabídl v Motonově, že tam mám zajet o odpoledne a že mi řekne víc, jak by to šlo odblokovat.
14 bře 2012, 07:11
no,já jsem taky myslel,že s Matýskem něco udělám.Táhne pěkně,i s mým metrákem jezdím kopce kolem 50 tacho,ale ta maximálka je někde těsně k 60 tacho a to už ho fakt trápím.Byl jsem ted v servisu a ptal jsem se na to,jestli je tam nějaký ten restriktní kroužek a že prý není,Yuki to dává jen na dvoutakty.Tak nevím,vloni mi tam šaman dal akorát těžší válečky,takže se to už na ten rozjezd tolik netrápí,ale maximálku to neřeší.Nevím co by pomohlo,jiný variátor nebo alespon řemenice?Myslím,že by mohl jezdit tak 65 v pohodě,s maximálkou někde na 75.Kam s tím zajet,nebo co koupit?Respektive,co změřit,aby mi to tam šlo,kdybych něco kupoval?
14 bře 2012, 08:28
Mám vyměněn varec, v něm vyměněný valeček za ten bez restrikce, dr.Puley válečky, kontrastku, spojkové pružinky a vše dělal způsobem pokus-omyl. Jsem spokojen, ale to samé jsme dělali se skutrem (KYMCO Super8) od kamaráda a bohužel, taková změna jako u mě nenastala. Myslím, že je to u každého skůtru asi jinak.
14 bře 2012, 10:10
tatík píše:...že s Matýskem něco udělám....
Z vlastni zkusenosti s cinanem ( motory jsou stejne )
CDI naraku
Valec 72ccm
Variator Naraku (sada vario, valecky, kontrastka)
Kevlar remen
tvrdsi spojkove pruzinky
a podle toho jakou mas tak i vetsi trysku do karburatoru
a je to
Celkove by jsi se mel vejit do cca 6000 ,-
Jestli se to vyplati nehodlam polemizovat protoze to je na dlouho
14 bře 2012, 12:20
A jaké je potom zlepšení ? O kolik stoupne maximálka atd. ? Dle mě se nevyplatí investovat tolik peněz aby to jezdilo o 10 km/h rychleji...i potom to bude stále pomalé.
Minulý týden jsem se vyskytl u brždění čínské 4T padesátky s 70 ccm kitem a popravdě výsledný výkon u mě vyvolal úsměv na tváři.....
14 bře 2012, 15:41
Díky,to tak nějak odpovídá představám. Ta 70ka neměla o mnoho více...jen cca 3,5 koně. Dvoutak je dvoutakt a za 6000 což by byl tak laďák s variátorem by tam bylo počítam kolem 6 PS.
14 bře 2012, 15:48
souhlasim
ja chtel zamerne 4takt kvuli hluku/smradu a spotrebe
15 bře 2012, 18:49
Dnes jsem byl v Motonově a za 1 700Kč mi to odblokují, tak v pondělí tam dámk skútra.
15 bře 2012, 19:50
tak pak dej info,jak to jede
a co s tím dělali,i když za 1700
není to nějak moc
za vyhození restrikce v sání nebo výfuku
15 bře 2012, 19:55
Prý dají pryč výlisek ve variátoru, pak zvětší trysku v karburátoru, možná udělají něco s výfukem. Taky mi to potom otestují a když tak přidají jiné válečky do variátoru, to je všechno v ceně a k tomu na to budu mít záruku na odbornou montáž, mně se to zdá slušná cena, ale nemohu to s ničím srovnávat. A mělo by to jezdit 50-55km/h na rovince.
15 bře 2012, 20:35
no tak ať to frčí
škoda,že už to nemáš,o víkendu má být teplo
16 bře 2012, 07:09
Odblokování musí každej zvládnout doma jen se toho nesmí bát. Nebo budeš s každou prkotinou jezdit do servisu ? Nic na tom není. 1700 mi přijde za tohle hodně. Je to práce tak na hodinu pokud i s výměnou válečků a trysky daj za materiál 200-300 tak maj 1500 za hoďku práce.....to nemam ani za celej den...asi si otevřu servis
Ale na druhou stranu chápu že servisy si chtějí vydělat a právě ze servisních prohlídek maj třeba víc než z prodeje samotného skútru......
16 bře 2012, 15:33
tak má cenu rozdělávat variátor,když mi v servisu řekli,že tam žádná restrikce není