Kymco DJ S 50 - moje zkušenosti

Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.

Re: Kymco DJ S 50 - moje zkušenosti

Příspěvekod klif » 07 bře 2012, 11:48

Nedá mi aby som nezareagoval na tieto tunerove kaleráby čo píše. 3 -3,5 litra vôbec nie je bežná spotreba u čínskych 50-tok, 4 taktoch. Niečo so skútrom nie je v poriadku, a neovplyvní to až tak veľmi ani spôsob jazdy. A myslíš si tuner,že všetci sú blbí a nevedia si zmerať spotrebu? :lol:
No a čo sa týka rýchlosti ani štvortakty nemusia byť plazivce, keď sa im dá čo sa im má dať. Mám najväčšiu rýchlosť po rovine v základe 60km podľa GPS garmin etrex vista Cx, pri mojej 110 kg váhe mám spotrebu okolo 2,5 litra benzínu Shell V power 95. Moja priemerná rýchlosť je okolo 50 - 55 km/h podľa GPS. Ano je pomalý pri štarte v križovatke, ale pomerne rýchlo naberie dostatočnú rýchlosť. Takže všetkých do jedného vreca by som rozhodne nehádzal, čo nie je Tvoj prípad. V meste sa dostanem z bodu A do bodu B približne za rovnaký čas ako keby som išiel autom.
Spotreba u čínskych scotov je v prvom rade závislá od spôsobu zábehu, kvalite benzínu( na toto sú číňankovia moc háklivý), a samozrejme od spôsobu jazdy. Samozrejme k tomu treba pridať kvalitné náplňe a celková údržba...
Pokiaľ tam naleje benál srágoru od pofidérnej pumpy, kde je pomer benzínu a vody 1:1, tak sa niet čomu čudovať, že spotreba je vysoká a rýchlosť je v trape a ešte to môže aj zadrieť. :wink:
Yuki new speedy s kufríkom AT moto
Uživatelský avatar
klif

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 236
Registrován: 14 zář 2010, 11:05
Bydliště: Zvolen
Skútr / moto: Yuki New Speedy
Tuning / úpravy: Kontra Malosi biela, 5g valčeky,tvrdšie pružinky

Re: Kymco DJ S 50 - moje zkušenosti

Příspěvekod TUNER » 07 bře 2012, 11:56

Ok tak teda 2,5 - 3,5 ať máte klid......jinak no coment :lol: :lol:
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Kymco DJ S 50 - moje zkušenosti

Příspěvekod jakattara » 07 bře 2012, 12:32

Mě žere agilitka 4T/50ccm, multivar, dr.Puley max 2,3l. Na 5,5litrovou nádrž ujedu i 225 - 230km. A to mi prdla přepážka ve výfuku. Jsou to čestně napsané informace. Co 200km dobírám max 4, 2 - 4,5 litru naturalu 95. :roll:
Naposledy upravil jakattara dne 07 bře 2012, 18:17, celkově upraveno 2
Kymco Agility 50 MMC - Nimbus 2000 CBR XX:) ,Kymco Downtown 300i - www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432 ,www.kymco-club.cz
Agilitka - 27 320km, mnou 26 220km
Downtown - 12 300km, mnou 12 300km
Honda CTX700D - 2 200km, mnou 2 200km
Uživatelský avatar
jakattara

750+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 986
Registrován: 21 črc 2009, 07:09
Bydliště: Metancity - Ostrava
Skútr / moto: Kymco Agility 50/4T-CBR Nimbus 2000, Downtown 300i
Tuning / úpravy: ...neblokované CDI Naraku v.2.,Multivar Malossi

Re: Kymco DJ S 50 - moje zkušenosti

Příspěvekod tatík » 07 bře 2012, 15:31

Asi tak,kdybych teda jezdil 45 km/hod,možná by ta spotřeba byla menší,ale u mě ta spotřeba nikdy nešla pod 3 litry.Skutr má 103 KG,já 106,psaný výkon 2,2 kW táhne tedy 209 kg,tak se ani nedivím.V každým případě na přesun po městě jsem na tom vždycky líp,je to rychlejší než auto který mi po městě bere skoro 9,takže jezdím na skutru za třetinu.To je podstatný.Tak jak jsem ho koupil,tak udělá k 60ti,běžně jezdím 50-55 a po městě a okolí mě to stačí.
bylo Jawa O5-10000 km,Jawa 20-3000 km,nová Babeta 210- 6100 km,Jawa 50 Mosquito 585-14700 km,nový Yuki Matrix 50- 6500 km,Suzuki Burgman 400 K4-35456 km,Honda SW-T 600 7000 km,nová Honda Forza 300
tatík

1000+
 
Reputace: 92
Příspěvky: 1453
Registrován: 25 bře 2011, 16:41
Bydliště: Potkáte mě u Kolína
Skútr / moto: nová Honda CB500X model 2023
Tuning / úpravy: kufr SHAD,držák na mobil,zásuvka 12V,hlavní stojan a nástavečky pro rozšíření zrcátek

Re: Kymco DJ S 50 - moje zkušenosti

Příspěvekod sedli » 07 bře 2012, 17:59

Tuner má částečně pravdu s tím měřením spotřeby. Tenhle případ to asi nebude, protože měl úplně prázdnou nádrž, tak ví kolik tam nalil, já na minulým scootu taky žil v tom že to má 8,5 litrů i s rezervou ( bylo v manuálu ) a když jsem zůstal viset a nabral plnou, dostal sem tam 9,4 a to ti už průměrnou spotřebu docela rozhodí + někdo tankuje do cvaknutí a někdo po hrdlo.
Další věc je taky to zajíždění, musím se podívat, ale myslím že jsi psal od začátku o "krátkých" výletech, ještě když to nebylo zajetý. Každej ti řekne že u funglovky je lepší ji nechat zahřát pomalu vyrazit a najet aspoň 100 Km v kuse ať to netrápíš starty a vším okolo a pak dál samozřejmě podle návodu do určitých km šetřit. Jestli jsi pořád jezdil kolem komína a sotva co se to zahřálo, může to bejt taky vliv...
Nebo to může bejt způsobený něčím jiným, v servisu při prohlídce se tím nezabývali ( zvýšenou spotřebou) nebo je to jak někdo píše úplně normální.............každopádně sem zvědavej jestli se to nakonec nějak vyřeší...
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Kymco DJ S 50 - moje zkušenosti

Příspěvekod jackm » 07 bře 2012, 18:45

Ujasním - benzín tankuju vždy, už od začátku v Albertu - Ultra 95, takže já se snažím kupovat kvalitní samozřejmě, jestli to šidí, to už nevím. U benzínky to cvaká brzy, ale ještě se tam něco vejde, tankuji až po hrdlo.

Co je mi záhadou, že, když jsem jel přesně po 100km tankovat, vešlo se tam 2,2 litry.
Včera jsem se dostal ale k těm 3,5l na 100km.

Co nejdříve musím zajít k myčce a vzít to hadicí, mám všude hodně bláta. Dnes jsem na zahradě trochu umýval, to nejdůležitější a co jsem nenašel - nezapojenou hadičku u stojánku a našel jsem další dvě a nezapojené. :shock:
Přidávám bídné foto těch hadiček:
Foto.0335.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
jackm

750+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 752
Registrován: 12 zář 2011, 21:11

Re: Kymco DJ S 50 - moje zkušenosti

Příspěvekod TUNER » 08 bře 2012, 07:00

Přepad z karbecu či odvětrání od baterky ? Stačí se podívat kam to vede.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Kymco DJ S 50 - moje zkušenosti

Příspěvekod jakattara » 08 bře 2012, 07:19

A přepad od nádrže. Pokud přeleješ, ať ti to neteče po horkém motoru
Kymco Agility 50 MMC - Nimbus 2000 CBR XX:) ,Kymco Downtown 300i - www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432 ,www.kymco-club.cz
Agilitka - 27 320km, mnou 26 220km
Downtown - 12 300km, mnou 12 300km
Honda CTX700D - 2 200km, mnou 2 200km
Uživatelský avatar
jakattara

750+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 986
Registrován: 21 črc 2009, 07:09
Bydliště: Metancity - Ostrava
Skútr / moto: Kymco Agility 50/4T-CBR Nimbus 2000, Downtown 300i
Tuning / úpravy: ...neblokované CDI Naraku v.2.,Multivar Malossi

Re: Kymco DJ S 50 - moje zkušenosti

Příspěvekod sedli » 08 bře 2012, 16:12

To jestli je Natural od Alberta zrovna ten z "lepších" bych možná pochyboval, ale každopádně tím že máš zas...... skútr blátem ti určitě nezvedne spotřebu o 1,3 L/100KM. Buď to špatně počítáš nebo je problém jinde.
Naposledy upravil KYBLOS dne 25 bře 2013, 04:13, celkově upraveno 1
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Kymco DJ S 50 - moje zkušenosti

Příspěvekod Morx » 09 bře 2012, 22:01

Bože benzíny od Tesca, Macra a podobných řetězců jsou ty nejhorší, které ještě neničí motor...
Morx

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 183
Registrován: 24 zář 2009, 10:18
Skútr / moto: Honda Vision 110

Re: Kymco DJ S 50 - moje zkušenosti

Příspěvekod tatík » 10 bře 2012, 10:25

at už je spotřeba jakákoliv,chápu,že pokud kupuješ benzín třeba z kapesnýho,koukáš i na cenu,ale měl bys tankovat raději u značkových stanic,Shell,OMV.Ať nedopadneš jako já,natankoval jsem u vesnický rádoby pumpy a odsral to motor po 15 km.Zadřenej sací ventil a rozmlácenej píst,hlava.Benzín byl světlej a čpělo z něj nějaký ředidlo nebo co to bylo.Auto to třeba zchroupe,ale tyhle malý motory s vysokejma otáčkama jsou na to háklivý,na to bacha,já už bych tam netankoval ani kdyby to dávali zadarmo k nákupu.Mě to uznali sice jako záruku,ale jinak by to stálo 6-8 tisíc.
bylo Jawa O5-10000 km,Jawa 20-3000 km,nová Babeta 210- 6100 km,Jawa 50 Mosquito 585-14700 km,nový Yuki Matrix 50- 6500 km,Suzuki Burgman 400 K4-35456 km,Honda SW-T 600 7000 km,nová Honda Forza 300
tatík

1000+
 
Reputace: 92
Příspěvky: 1453
Registrován: 25 bře 2011, 16:41
Bydliště: Potkáte mě u Kolína
Skútr / moto: nová Honda CB500X model 2023
Tuning / úpravy: kufr SHAD,držák na mobil,zásuvka 12V,hlavní stojan a nástavečky pro rozšíření zrcátek

Re: Kymco DJ S 50 - moje zkušenosti

Příspěvekod jackm » 10 bře 2012, 11:41

Hoši, ale já nekupuju benzín dle toho, kde je nejlevnější. Je mi to v celku jedno, když tankuju cca 5 litrů, tak mě pár korun navíc nezabije.
Do Albertu jezdím a netankuji ten nejlevnější benzín beru Ultra 95. Spotřebu to nejspíše řešit nebude, ale začnu tedy jezdit k OMV, popř. Shell kouknu, jak to tu máme.

Dneska jdeme s tátou vyměnit motorový olej a převodový. Nakonec ten olej nemám 10W 40, ale 15W 40, protože to kupoval táta podle manuálu. Zatím :D
jackm

750+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 752
Registrován: 12 zář 2011, 21:11

Re: Kymco DJ S 50 - moje zkušenosti

Příspěvekod TUNER » 10 bře 2012, 12:55

Na 15W bejvá venku ještě docela zima ;-)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Kymco DJ S 50 - moje zkušenosti

Příspěvekod jackm » 13 bře 2012, 21:20

Tak dneska jsme jeli s Jakubem na menší projížďku a jak jsme tak kecali, tak jsem se rozhodl, že si to nechám odblokovat.

Doporučil mi Motonovu tady u nás, takže to dám tam, zatím jsem jim psal, jaký variátory by mi mohli doporučit a kolik budou chtít za montáž.
Jakattari má Kymco 50ccm taky 4 takt a je spokojen s Malossi -> http://www.skutry-levne.cz/nahradni-dil ... 79297.html takže se s nimi domluvím asi na něm.
CDI, co tam teď mám je prý blokováno na 65km/h, tak to mi bude stačit a nechám ho tam.

Tak mi bylo řečeno toto:
..
První krok může být náš pokus o deblokaci řemenice a přísunu paliva.
Pokud to nebude mít vliv, je nutná úprava válce. Multivar je v tuto
chvíli zcela zbytečný. Ten pouze změní poměr převodů, ne rychlost.
..
jackm

750+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 752
Registrován: 12 zář 2011, 21:11

Re: Kymco DJ S 50 - moje zkušenosti

Příspěvekod TUNER » 13 bře 2012, 22:15

Jak CDI pozná kolik jedeš ? :lol: Pokud tam je nějaká restrikce,tak to bude spíš na otáčky motoru :wink:
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

PředchozíDalší

Zpět na 50ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků

cron