Já se k debatě 2T vz.4T přidat nemůžu.
.Jezdil jsem jen na 4T a všechny to vždy byly číny.Na víc jsem na nich nenajel víc jak 10km,ale co jsem se dočet,moc lidí se od 2T ke 4T nevrátí.MAle taky se možná mýlím,nevím...nijak jsem se po tom nepídil.Je asi línější,ale mě osobně se více líbí zvuk 4T,než takový ten řev motorových pil.Ale k tomu tuningu je asi vhodnější 2T.Já své úkony na Nimbusu ani jako tuning neberu a pod tím to slovem si představuji takové ty úpravy kdy týpci změní jednotlivé věci od základu k nepoznání.
Připadalo by mi blbé,přesvědčovat tady,že Kymco je ta správná volba,když jí sám vlastním a ještě bych pobouřil případné majitele CPI scootru,ale jen napíšu,že jestli se někdy budu koukat po silnějším (300-500) tuto značku určitě nepřehlídnu .CisFis.
.