od jakattara » 12 čer 2011, 13:43
Snad tady nezákládám již dávno funkční vlákno, ale hledal jsem a nenašel jsem žádné, ve kterém bych našel postup, nebo radu, která by můj problém vyřešila tak kdyby náhodou, omlouvám se a předem prosím o jejich spojení.
Problém se týká skutru Kymco Agility 50MMC/4T. - úpravy - otevřené CDI, variátor Malossi Multivar, celkem najeto 9300km - s tímto nastavením 8200km.
Závada 1. - při do jíždění do křižovatky, či dobrzdování - po povolení plynu - občas střelí do výfuku. Zní to spíše jako když pneu přejede přes kelímek od jogurtu.
Provedené pokusy o odstranění této závady:
Servisem seřízené ventily, koupě nové svíce, rozborka a vyčištění karburátoru - trysky nastaveny na původní hodnoty, výměna palivového a vzduchového filtru, záměna čerpací stanice - již beru jen na Benzína Plus, nebo OMV - kontrola kabeláže, kontorla a vyčištění variátoru, řemenu - vše ok.
Závada 2. - při poslední projížďce - 120km se mi asi po 35-40km zničehonic začal ztrácet výkon. Když jsem pustil plyn, volnoběh držel - cca po 60 km byla delší pauza, pak to opět těch 40km jelo uplně v pořádku, pak na křižovatce to samé. Rychlým "tůrováním" jsem Nimbus rozjel a zase to jelo.
Neřešil již někdo obdobný problém? U závady č.2 - mohl by být nějaký problém ve spojce, či kontrastní pružině?
Moc děkuji za případné rady. jachym
Kymco
Agility 50 MMC - Nimbus 2000 CBR XX:) ,Kymco
Downtown 300i -
www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432 ,www.kymco-club.cz
Agilitka -
27 320km, mnou
26 220kmDowntown -
12 300km, mnou
12 300kmHonda CTX700D -
2 200km, mnou
2 200km