Presne, michas japka a hrusky
Otevreni (=odstraneni restirikci) je pouze odstraneni cehosi, co tam je od vyroby, aby vse splnovalo zakon. Zejmena konstrukcni rychlost.
Tuning jsou dalsi veci, ktere ti zvedaji vykon => 70ccm valec, klika, varec, spojka, remen, vetsi karbec...atd, atd...
Ladit je vyhodnejsi a levnejsi karbec, ptz je to starsi technika, jednodussi - vykony ladenych 50ccm jsou ruzne - zalezi na setupu (tj. valec, vejfuk, variator, valecky, kontrastka,...) proste a jednodusse, jak to vsechno spolu nejlepe chodi - vymacknes z toho nejvic.
Strikacka ma asi o tretinu vetsi vykon v zakladu oproti karburatoru. Rychlosti strikacky uz tu nekdo psal, kolem 90km/h (real) po otevreni.
Ladenej karbec bude litat asi kolem 100km/h, mozna i vic...ale je to strasne malej objem na tuhle rychlost, takze nepocitej, ze to vydrzi 20tis km...proste ten motor budes hrozne honit.
Vysledne cenove a pro normalni pouziti se mi zda jako lepsi varianta strikacka.
Ptz ladenou karburatorovou verzi musis opravdu doma dlouuuho a dlouuuho odladovat, aby se z toho vymacklo maximum. A nechat to na servisu? To tam nechas pulku prasatka.