Ano asi je to rozumné vyměnit jak píšete. Musí se měnit i válečky variátoru? A ten řemen vyměním bez problémů sám nebo je potřeba mít na to nějaké speciální nářadí? Děkuji
Válečky se mění podle opotřebení,což uvidíte až to rozeberete.Třeba 300vkové skútry Honda dají v pohodě 30tis bez opotřebení,ale jelikož toto je obsah 50sát,kde se jezdí stále plný plyn,tak myslím že už budou mít vyjeté plošky,tím pádem výměna.Je potřeba mít blokování klíč variátoru jinak to těžko povolíte,koukněte na YouTube,určitě tam něco najdete a budete přibližně vědět co Vás čeká.
Jako blokátor pístu postačí šroub odpovídající délky a stejného závitu, popřípadě upravená stará svíčka. Dá se dobře použít i rázový utahovák, resp. povolovák.
Já bych je zkontroloval pouze vizuálně,pokud budou mít vyjeté plošky jako že myslím že budou,tak bych dal nové,pokud vyjeté plošky nebudou vrátil bych je zpět.