Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.
Odeslat odpověď

Kde udělat díry v krytu variátoru?

10 čer 2010, 10:54

mám dotaz, bylo mi řečeno že mám udělat díry v krytu variátoru kvuli lepšímu chlazení, netuším ale ve kterých místech bych je měl udělat

Re: kde udělat díry v krytu variátoru?

10 čer 2010, 11:52

Kód:
http://forum.scooter-tuning.cz/viewtopic.php?f=4&t=8026

tady je o tom par informaci a obrazku...
Nechápal jsem proč to tam lidi vrtaj a až tady sem se dozvěděl že né každý skutr to má řešené tak jako runner, to jest že se se přivádí vzduch přímo k větráčku.

Re: kde udělat díry v krytu variátoru?

10 čer 2010, 13:32

Kde ti to poradili? V Yamaze to určitě nebylo ................

Re: kde udělat díry v krytu variátoru?

10 čer 2010, 14:33

neos je na tohle řešenej na prd to je fakt...dělá se to buď vzadu u spojky a nebo vepředu u variatoru...má to jednu chybičká..tim že tam ty díry uděláš budeš muset provádět jeho častější čištění bo ti tam půjde spousta prachu ze silnice..Runner a jiný to maj hnaný delší gumovou trubkou odpředu od kapoty kde si to nezbírá bordel z podskůtru.
zkus kouknout na fotky ze závodů skůtrů tam to maj na minarelkách všichni.
Naposledy upravil Neos50 dne 10 čer 2010, 14:40, celkově upraveno 1

Re: kde udělat díry v krytu variátoru?

10 čer 2010, 14:35

a nebo můžeš jít touhle cestou http://www.scootland.cz/zbozi/str8-kryt ... minarelli/ dá se to vyřezat i do toho deklu co je v serii....tim ,že necháš jen zpevněvací žebra co jsou zevnitř a zbytek vyřežeš :-D

Re: kde udělat díry v krytu variátoru?

10 čer 2010, 14:38

A proč to chceš řezat nebo vrtat? Dělá to něco? Počítej nejen s prachem ale i s vodou, která se za jízdy dostane téměř všude. :?

Re: kde udělat díry v krytu variátoru?

10 čer 2010, 14:49

. U výkonějších strojů tak předejdete pozdějšímu vyměknutí kontrastní pružiny
Tak jako důvod vidím toto, a prach? Stejně líta z řemene... a myslím si že jestli je tam trochu prachu nebo ne tak je to stejně jedno.

Re: kde udělat díry v krytu variátoru?

10 čer 2010, 17:25

R1 Max píše:A proč to chceš řezat nebo vrtat? Dělá to něco? Počítej nejen s prachem ale i s vodou, která se za jízdy dostane téměř všude. :?

no v příbrami kde mi to ladili, tak mi taky řekli že by to asi bylo dobrý aby se to nepřehřívalo a jelikož my to jeden den jede jak zběsilí klidně 110 a druhej den jsem rád za 70 za prudkýho kopce.... tak řeším čím by to mohlo být

Re: kde udělat díry v krytu variátoru?

10 čer 2010, 17:26

Neos50 píše:a nebo můžeš jít touhle cestou http://www.scootland.cz/zbozi/str8-kryt ... minarelli/ dá se to vyřezat i do toho deklu co je v serii....tim ,že necháš jen zpevněvací žebra co jsou zevnitř a zbytek vyřežeš :-D

za 2000 to tam radši vyvrtám vrtákem za 20

Re: kde udělat díry v krytu variátoru?

10 čer 2010, 18:15

co třeba http://img571.imageshack.us/img571/449/motorui.jpg takhle to mam já krom te velke diry třeba:D pro lepši chlazeni už to tak mam rok a pagoda

Re: kde udělat díry v krytu variátoru?

10 čer 2010, 18:49

11Libor11 píše:
. U výkonějších strojů tak předejdete pozdějšímu vyměknutí kontrastní pružiny
Tak jako důvod vidím toto, a prach? Stejně líta z řemene... a myslím si že jestli je tam trochu prachu nebo ne tak je to stejně jedno.

On bude velký rozdíl mezi gumovým prachem z řemene a ostrým prachem ze silnice, který ve spojení s vodou vytvoří brusnou pastu a dá řemenicím, řemenu a vůbec všemu s čím příjde do styku dost zabrat. Kdyby variátoru nevadil prach a voda, byly by kryty děrované už z výroby.
Rozumím důvodu proč to chce mateesk dělat - má kit. Na sérii bych to vůbec nedělal. V každém případě bych určitě nevrtal díry do krytu, ale zvolil řešení o kterém píše Neos50 - tedy přívod čistého vzduchu z pod kapoty .......
Odeslat odpověď