Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.
12 čer 2009, 06:07
semjaboooooorek: jestli ma vyfuk katalysator , tak ho vypalenim znicite
Bohudík
Né já nevím, nikdy sem nevypaloval fuck, ale katalysator je hnusná restrikce, fuj. Pryč s tím fuckem a koupit laďák. V originálním fucku mě katalysator brzdil hlavně do kopce, prostě mě nepustil přes určitou polohu plynu do dalšího průběhu výkonu, jakoby se scoot lehounce přidusil.
a to i když se u original laufu odřezalo slepý koleno a vývod do sekundárního vzduchovýho šystému.
12 čer 2009, 09:15
jj to sem taky zpozoroval, jak zacne mit katr svoji teplotu , ze to o neco min jede, myslim si ze je to tim ze sou ty plnyny cim je to teplejsi vic brzdeny , uz jen kvuli tepelny roztaznosti, ze nejdou tak rychle ven ale zacnou se v katru hromadit.... Nastartuj si skutr za studena a zacpi prstem vyfuk a skutr chcipne zachvilicku,.,.,, pak skutr zahrej na provozni teplotu a do vejfuku neco strc aby to tesnilo, a uvidis ze motor pobezi celkem dlouho v klidu dal , proste nez se natlakuje katr a chcipne to
06 dub 2010, 23:48
Potřeboval bych taky vyčistit výfuk, série 2T...katalyzátor nemá, ale bude v něm určitě norm. vata, kterou bych vypálením spálil.
Máte někdo zkušenost s tím, co to udělá pokud se ta vata a vše vypálí? Jestli klesne výkon, bude víc kouřit, strašnej zvuk, nebo tak?
Nechci výfuk řezat nebo něco podobnýho razantního, je to 15 let starý takže zanesený to bude dost, díky za rady
07 dub 2010, 07:34
Nebude.jak jsem psal už dřív..jestli ti z toho nekape olej..jako z vejfuku...tak přesně tak špinavou jak máš koncovku tak tak špinavej je vevnitř.Mě když to přestalo jet tak jsem si taky myslel,že je to vejfukem a když jsem ho rozříz tak byl vevnitř jen lehce obalenej sazema asi jako u 4T motoru
takže si myslim,že to zbytečně řešíš..jestli skůt jede jak má tak si jen vymejšlíš zbytečnou práci
07 dub 2010, 15:25
No nespálenej olej z něj fakt nekape, ale když vytřu konec výfuku hadřičkou tak je toho na ní dost...není to morký od oleje, ale saze a prostě spaliny...a vím že to jeden čas jezdilo aji na M2T
A scoot právě jede asi o 20 km míň než jiným ten stejnej, variátor je po kontrole, válečky nový, vyměněnej karburátor takže tím to taky nebylo, svíčka nová, všecko vyladěný, motor šlape jak má...takže už mě napadá jen ten zanesenej výfuk, tak proto...
Právě jsem s enikde nedočetl co se stane když se ta vata vypálí
08 dub 2010, 08:41
nic se nestane..jen bude trošku hlučnejší..ono tam tý vaty neni zase tolik...blbý je ,že ten karbon kterej v tom po vypálení zůstane nedostaneš ven protože ten systém výfuku ti to neumožní.ten výfuk totiž vypadá vevnitře nějak takhle a to včetně těch přesahů těch vnitřních trubek..asi nejefektivnější je do něj uděla ze strany od kola dírů přes všechny komory a pak to zavařit...nebo se podívat po vrakovištích a koupit ládák
ten je plno průchozí jako na Fichtlu
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
08 dub 2010, 10:52
Jo díky za obrázek, tak vidím že to není vůbec jednoduchý s těma komorama....no uvidím asi to nechám jak to je, řezat se mi do něj nechce, spíš to někdy příště zkusím vypálit, zkusím do toho nalít benzín a pořádně to předtím protřepat, ať s eten benál dostanej všude...dík za rady
08 dub 2010, 12:30
mě tak napadá..píšeš varec po kontrole..jakože válečky..a co řemen a kontrastka???
08 dub 2010, 18:28
Válečky nový, řemen nebyl dávanej novej ale je v 100% stavu, jedině ta kontraska a o té vím že by chtěla vyměnit, ale fakt mě nenapadlo že by to mělo vliv na maximálku.Dělá mi to tuhle věc : Akcelerace na plnej plyn bez problému, jízda taky...jen když pomalu zrychluju tak u 50Km/h mi to přestane jakože reagovat a nepřidávat, musím dát trochu víc plynu a ono to jakoby poskočí a zase to zrychluje...prostě jakoby jsi měl automat v autě a snažil se jet právě tou rychlostí, ve které ti to řadí.
Takže když se teď ve městě snažím jet 50, musím jet rychleji nebo poamleji, jak chci jet 50 tak musím pořád přidávat a ubírat.Na to jsem se ptal a prej bude vyběhaná kontraska, že to dělá v jednom místě stlačení. Potom to jede zase nádherně a citlivě reaguje na plyn.
09 dub 2010, 07:44
no to bz klidne mohla být kontratka..se ti klidně může přidírat na tý hřídely na který je..jako když jí zmáčkneš tak zůstává vyset...i bych se klidně znova podíval na varec..jestli v něm nebo v tom přítlačnym talíři po kterym se neposouvaj válečky nejsou vymačkaný dolíky od válečků ono jestli je to tak starý jak píšeš a nějakej dobytek s tim jezdil i na M2T tak kdoví jakou to dostávalo údržbu.
No hodně zdaru v hledání
30 dub 2010, 13:46
Zdarec jsem u skůtrů začátečník a tak se chci poradit. Skůtr jede výborně, na ty léta atd. maximálka přes kilo. Jen mám problém s cákáním oleje z výfuku, je tam nějakej laďák od polini, ale víc nic moc nevím... Každopádně olej valí i spolujezdkyni na záda a nějak moc nevím co s tím. Za každou radu budu rád...
Honza
06 čer 2011, 20:35
Čau...zeptám se...přemýšlel sem nad cestovním výfukem, ale dlabu na to....teď teda jak pročistit ten výfuk, už i koncovka je zalepená dost...
Jak názorně ukázal NEOS 50 výš, nalití benzínu a poté zapálení způsobí vypálení jedné max.2 komor...
Někdo tu psal o autogenu, to myslíte strčit plamen do koncovky výfuku a dát naplno plamen? Nebo po povrchu postupně na všech místech a poté přestříkat?
Poslední možnost je ta modrá skalice a vroucí voda, tam ale vidím taky problém s těma přepážkama...tak jestli má někdo lepší zlepšovák tak sem s tím...řezat bych ho fakt nechtěl.
07 čer 2011, 11:33
Co se týče oleje na zádech zejména spolujezdce,tak k tomu dochází zcela normálně a převážně když prší a voda se od vozovky víří a vrací to zpátky na záda.S tím nic neuděláš..
07 čer 2011, 11:45
Zdar jednalo se o jízdu za sucha, ale už mám vyřešeno, jednak jsem nechal výfuk vyčistit a pak jsem ho celej nahl níž. Teď jezdíme klidně i v bílým tričku a ne pořád jen v kožárně:-)
07 čer 2011, 17:37
autogen nestrkat do výfuku ...... jen ohřát celý výfuk do červena ..... jak ho strčíš do výfuku chytne to zpetnou šlehu a v lepsym případě jepo tobě