Italjet Formula 50 AC - velikost trysky?

Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.

Italjet Formula 50 AC - velikost trysky?

Příspěvekod difught » 07 úno 2014, 15:07

Ahoj,

prosím o radu jakou vybrat trysku pro nový karburator Dellorto 17,5mm, nebo aspoň rosah u teto sady http://www.scootland.cz/zbozi/motoforce ... AF%2050-72

Skůtr je italjet Formula 50 AC, vyfuk Gianeli, variátor Malossi Multivar Morini, válec je standardní 50ccm(pouze měnění takže je uplně nový) a airbox je také původní.
difught

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 19
Registrován: 30 led 2014, 08:50
Skútr / moto: Gilera NEXUS 125 / Italjet Formula AC 50

Re: Italjet Formula 50 AC - velikost trysky?

Příspěvekod Mr.Voza » 07 úno 2014, 16:35

Přesnou velikost ti nikdo neřekne - je potřeba zkoušet - od větší postupovat k menší. Když máš novej válec, nech radši bohatší směs - tzn. od větší trysky na kterou bude motor ještě prskat a tarokovat zkoušej menší a menší a první na kterou to pojede bez kuckání, tu tam nech. Hrubej odhad z mejch zkušeností je, že s Tvým setupem by mohla bejt ideální tryska, někde kolem 80-90. Tzn. vzal bych ze Scootlandu určitě tu prostřední sadu trysek 75-98.
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Italjet Formula 50 AC - velikost trysky?

Příspěvekod difught » 07 úno 2014, 16:44

Zapomel jsem teda napsat ze valec uz je vpohode zajetej.

Kazdopadne diky za odpoved asi vemu tedy tu prostredni sadu 75-98 ;)

Psal jsem teda i primo do scootlandu a tam me zase doporucili tu nejnizsi sadu 50-72 tak jsem trochu na pochybach.
difught

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 19
Registrován: 30 led 2014, 08:50
Skútr / moto: Gilera NEXUS 125 / Italjet Formula AC 50

Re: Italjet Formula 50 AC - velikost trysky?

Příspěvekod Mr.Voza » 07 úno 2014, 18:49

Je teda fakt, že moje zkušenosti jsou z Minarelli motoru. U Morini to možná může bejt trošku jinde, no. Nebo nakup jednotlivý trysky v krocích po 5ti. Tak jsem to udělal já a vystačil jsem si na naladění motoru vždycky. Mám myslím od 70 do 110 v krocích po 5.

Mimochodem, proč chceš kupovat sadu trysek? Dělal jsi nějaý úpravy na motoru, nebo ti to takhle jak to máš jezdí?
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Italjet Formula 50 AC - velikost trysky?

Příspěvekod difught » 10 úno 2014, 15:29

Protoze chci vymenit karburator dellorto 12mm kterej tam je od základu za vetší 17,5mm. Jiné upravy zatím v plánu nemám.
difught

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 19
Registrován: 30 led 2014, 08:50
Skútr / moto: Gilera NEXUS 125 / Italjet Formula AC 50

Re: Italjet Formula 50 AC - velikost trysky?

Příspěvekod Mr.Voza » 10 úno 2014, 19:58

Ajoooo, přehlídnul jsem v prvním příspěvku, že je to pro NOVÝ karburátor :oops:
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Italjet Formula 50 AC - velikost trysky?

Příspěvekod difught » 06 bře 2014, 20:53

Karburator uspesne vymenen, bohuzel narust vykonu zatim bohuzel zadny :(

Nak nedokazu posoudit jaka tryska je ta spravna. Odzkouseno rozmezi od 55 do 72mm a pokazde je barva svicky rezata coz nechapu. Nevim kolik si muzu dovolit ujet pri zkouseni trysky abych nezadrel (zkousel jsem 3km).

U toho puvodniho 12mm karburatoru byla hlavni tryska 54mm takze asi nakou podobnou hodnotu ale prijde me to strasne malo. A bojim se toho zadreni, hlavne kdyz na te svicce neni poznat zmena trysky.

Poradite nekdo? diky
difught

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 19
Registrován: 30 led 2014, 08:50
Skútr / moto: Gilera NEXUS 125 / Italjet Formula AC 50

Re: Italjet Formula 50 AC - velikost trysky?

Příspěvekod TUNER » 07 bře 2014, 06:46

Ono by bylo dobré trochu odšpuntovat i výfuk nějakym streetovym,pak by jsi pocítil citelný nárůst.

Pokud se bojíš o zadření,tak začni od největší trysky a postupně snižuj dokud to nepojede jak má a svíčka bude OK.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Italjet Formula 50 AC - velikost trysky?

Příspěvekod difught » 10 bře 2014, 09:27

Vyfuk tam je taky davany novy(2roky zpet) ladak Giannelli Next.

To jsem prave zkousel od te nejvetsi po nejmensi ale svicka ma stale stejnou barvu - rezatou. Prave nevim kolik si muzu dovolit ujet pri zkouseni abych to pri male trysce nezadrel?

Kazdopadne asi nejlepe to jelo pri trysce 58mm coz me prave prijde docela malo. Je to realna velikost trysky?
difught

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 19
Registrován: 30 led 2014, 08:50
Skútr / moto: Gilera NEXUS 125 / Italjet Formula AC 50

PříspěvekTento příspěvek již byl smazán kým koky6 v 27 čer 2015, 10:54.
Důvod: neaktuální


Zpět na 50ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků