Byl to čistě neplánovaný spontální nákup. Manželka se svezla cca. 300 m kolem prodejny, vrátila se se širokým úsměvem a bylo rozhodnuto. Žádnou logiku v tom nehledejte, pouze hlavní faktor bylo legální ježdění mé ženy s ŘP sk. B.
Tento stroj bude sloužit po jednu sezónu k vybroušení jezdeckého stylu mé ženy a následné koupi min. CBR 1000, hned jak si dokoupí ŘP sk A1, A2, A3 A4 A5 A6 A7 atd.
Prostě bude s tím na chatě jezdit pro rohlíky a na koupák, který máme za barákem.
Příští týden jakmile jí to postaví na SPZ, a konečně to projedu, napíšu jak moc mi to pocuchalo vlasy ve 45 km/h
3.4. edit:Tak skůtr ma zjevně omezovač v jednotce motoru, protože po dosažení 45km/h začne vypovídat zapalovani a dá se s ním po rovině "uhánět" cca 48km/h a z klesání asi 53km/h. Pokud by omezovač neměl, "šel" by asi po rovině do 60km/h.
Každopádně na ježdění po Praze to není, to by vás dříve nebo později nějaký auto rozmašírovalo. Opravdu jste brzda provozu a tvoříte kolonu
jinak do hustého provozu a centra jakž takž dobrý, hlavně když je totální kolaps.
Každopádně tempo není vražedné a jeho revírem nebudou magistrály
Je to z mého pohledu náhrada "babety" ideálně někam na klidnou vesnici s přesuny do cca. 7km mezi vesnicema, kde sem tam předjedete traktor, kombajn, nebo unaveného cyklistu.
Ideální náčiní zajet si do krámu na druhou stranu vesnice pro rohlíky, na hřiště do hospody sehnat řemeslníka co opraví střechu a nebo zajet do sousední vesnice na zmrzku, páč ve vaší není, nebo na koupliště.
Je velmi vhodný pro ženy, vzhledem k malým rozměrům a malé výšce sedla. Designem rozhodně žádnou ženu neuzazí.
Pokud máten řidičák B a máte chatu, nebo chalupu, možná i tak trochu do města, je to ideální volba, pro mámu, tátu a ratolest bez papírů na blbnutí na poli nebo louce za barákem.
A pokud manželka nebo přítelka není moc dobrá v jízdě na dvou kolech, tak na tomhle se rozhodně nezabije.
12.7. edit:Tak po dlouhem zjistovani kde a ajk odstranit restrikci, aby skutr "valil" vic jak 45km/h se to nakonec povedlo. zatim nikde, ani na zahranicnich forech nic konkretniho nenapsal, natoz vlastni zkusenosti.
Technik od Hondy ČR lakonicky sdělil, že to nejde a můj dýler se v hledání možností nepřetrhnul.
Každopádně jak jsem psal, ani v zahraničí to asi nikdo nedotáhnul....
V nabidce mají nyní 2 firmy variator pro Hondu Vision 50 4T a to Polini a Malossi.
Koupil jsem ten od Malossi v Scootershopu Praze Bráníku, kde mi ho i na počkání namontovali.
Skůtr teď po rovině bez potíží překoná hranici 60km/h, s vetrem v zádech jel cca. 70km/h a to mám 120kg. Takže zjevně tan není potřeba dělat nic s elektrikou, stačí "varec".
PS: Na Jižní spojce jsem s větrem v zádech a mírném klesání "letěl" odhadem necelých 80km/h. Bohužel tacho je jen do 60km/h, tak to berte s rezervou
Hlavně že ručička rychloměru teď bez povšimnutí míjí červeně označenou čárku značící 45km/h.
Jízda do kopce a rozjezdy jsou v podstatě stejné, jako s původním varcem. ale prý se to po cca. 200-300km ještě zlepší. rozjezdy mě však vůbec netrápily.
Jinak před tím jel skůtr skutečně max. 45km/h a nebylo možné dostat ručičku za 50km/h, Jedině z prudkého kopce se rozjel na cca. 55km/h.
KONEČNĚ nebude sůtr brzdou městského provozu!!!!
http://www.scootershop.cz/11699-variato ... 15209.htmlVřele doporučuji všem co nechtejí drandit pouze 45km/h.
SimsonEnduro S51(87-00), Jawa350 639(91-92), HyosungPrimaSF50(00-06), JawaDandy125 (02-04)šmejd,Suzuki Bandit GSF1200S(96-06),HondaLead100 (06-09),Honda SH300i City (09-14),BMW K1200RS(02-16 ),Honda Vision 50 (12-),Honda SH125 (13-) BMW C600Sport (14-),