Honda 8XR-S

Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.

Honda 8XR-S

Příspěvekod The_DoctoR » 20 kvě 2015, 02:17

Ano nebo ne? Sháním dobrý, kvalitní, spolehlivý skútr do 50ccm. Narazil jsem na pěknou Hondu 8XR-S. Vybírám mezi Yamahou Aerox či Gilerou Runner nebo Aprilií SR. Jak si stojí v porovnání s nimi Honda 8XR-S? Kde zjistím nějaké informace podrobné o ní? Jakou má spotřebu a tak dále? Je to Japonec a říká se, že Italové dělají lepší skútry?
The_DoctoR

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 59
Registrován: 24 dub 2015, 18:50
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda X8R-S

Re: Honda 8XR-S

Příspěvekod vena307 » 20 kvě 2015, 07:03

Když jsi přišel na svět, plakal jsi a všichni se radovali. Žij tak, aby všichni plakali a ty ses usmíval, až jej budeš opouštět!“
Uživatelský avatar
vena307

500+
 
Reputace: 173
Příspěvky: 602
Registrován: 14 čer 2010, 16:27
Bydliště: Praha-Horoměřice
Skútr / moto: Honda SW-T 400,Yamaha FZS 1000 Fazer,Yamaha R1,
Tuning / úpravy: Honda CBR 1000RR Fireblade

Re: Honda 8XR-S

Příspěvekod crhy » 20 kvě 2015, 08:10

Hondě 8XR by jsem se při poohlížení po 50tce obloukem vyhnul. Je jich málo (takže tak trochu exot).
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Honda 8XR-S

Příspěvekod The_DoctoR » 20 kvě 2015, 09:10

Exot, ale měl by být hodně spolehlivý ne? Honda je Honda. Navíc je to jeden z mála, který je v replice Valentino Rossi a to už je jen Yamaha Aerox. Já totiž sháním skútr v barvách Rossiho...Takže na výběr pouze Honda 8xR-S a Yamaha Aerox...

Je tam nějaký rozdíl v typu motoru, nebo je to stejné? Myslím tum 8XR-S vs. Aerox?

-- 20 kvě 2015, 11:06 --

Konkrétně tyto dvě:
http://www.motorkari.cz/motobazar/motor ... 86969.html
http://motorky.bazos.cz/inzerat/4705430 ... -X8R-S.php

Co na ně jako Vy odbornící říkáte? Dá se podle foto něco poznat?
The_DoctoR

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 59
Registrován: 24 dub 2015, 18:50
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda X8R-S

Re: Honda 8XR-S

Příspěvekod mari » 20 kvě 2015, 12:41

Ja si mylslím že honda bude dlho slúžit sú to velmi kvalitné motory ale nevíhoda je možnosti tuningu pretože honda výrába vlastné motory.Aprilia yamaha atd...Má motory piaggio minarelli morini.Tie sú vhodnejšie na tuning.Pokial nechceš tuningovat atd..TAk honda je super stroj.
mari

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 95
Registrován: 17 zář 2014, 19:44
Bydliště: Slovensko,Bratislava
Skútr / moto: Aprilia sr 50 1994
Tuning / úpravy: malossi multivar

Re: Honda 8XR-S

Příspěvekod The_DoctoR » 20 kvě 2015, 14:04

Tak upravovat nic nechci, rád bych aby to byl originál, proto také vybírám originál stav..což tyhle dva kousky odpovídají. Snad jen, že bych dal jiný výfuk a možná KN filtr? Co se týká cen náhradních dílů, tak je to podobné jako u Yamahy či Derby nebo Aprilie?
Co ale na ně konkrétně říkáte, je něco, co vypadá špatně? Dá se něco zjistit podle VIN čísla, když vám ho sem napíšu?
The_DoctoR

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 59
Registrován: 24 dub 2015, 18:50
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda X8R-S

Re: Honda 8XR-S

Příspěvekod mari » 20 kvě 2015, 15:10

Výfuk kludne možeš dat aj ladený aký chceš kn filtre sa na maloobjemové skutre nerobia namiesto kn tam daj malossi red sponage.Diely sa nerozdelujú podla značky motorky ale podla značky motora /minarelli,piaggio,morini/ Tá honda čo si poslal v odkaze je dobrá volba si myslím ma malo najazdeních gumy sú podla foto v dobrom stave a aj lak je celkom zachovalí.V odkaze ti posielam diely a výfuky na hondu 8xr-s.

http://www.scooter-tuning.sk/products.p ... ry_id=1967

konkrétne by som ti doporučil tento výfuk
http://www.scooter-tuning.sk/product_de ... em_id=2595

Ale po výmene sériového výfuku za ladený treba vymenit trysky v karburátore o 5-10 čísiel vačšiu.Dalej vymenit valčeky vo variátore za lahšie a pružinky v spojke za tvrdšie. Viac sa dočítaš tu http://www.scootland.cz/scooter-tuning-jaknato/
mari

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 95
Registrován: 17 zář 2014, 19:44
Bydliště: Slovensko,Bratislava
Skútr / moto: Aprilia sr 50 1994
Tuning / úpravy: malossi multivar

Re: Honda 8XR-S

Příspěvekod The_DoctoR » 20 kvě 2015, 16:33

mari: Díky moc, každopádně to je věc daleké budoucnosti, zatím to nechám v sérii, když je s tím tolik práce...Filtr mohu vyměnit bez dalších úprav? Jaký přesně mi doporučíš?
Jinak co se týká těch inzerátů, tak raději volit ten z toho Plzeňska i když je dražší? Pro mě osobně je to o 200km blíže a nemám možnost dodávky, odvozu...

-- 20 kvě 2015, 16:40 --

Dokážete mi prosím někdo vytáhnout něco z tohoto VIN: ZDCAF49A0X F560104 ? Díky
The_DoctoR

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 59
Registrován: 24 dub 2015, 18:50
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda X8R-S

Re: Honda 8XR-S

Příspěvekod mari » 21 kvě 2015, 14:15

filter tam daj bud malossi red sponage alebo original pri red sponage treba menit trysku v karburatore.Ber ktorú máš najbližšie obydve vyzerajú zachovalo.Z vin čisla ti možno niekto iný pomože to ja neviem.
mari

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 95
Registrován: 17 zář 2014, 19:44
Bydliště: Slovensko,Bratislava
Skútr / moto: Aprilia sr 50 1994
Tuning / úpravy: malossi multivar

Re: Honda 8XR-S

Příspěvekod TUNER » 21 kvě 2015, 14:16

Z těchto dvou značek bych volil jednoznačně Yamahu. Na Hondu není tak velký výběr dílů a ani výkonově na tom nebude tak dobře. Na open filtry se vyprdni,muíš pak doladit směs. Maximálně vložku jak píše mari do origo airboxu. Základ je minimálně 17,5 mm karburátor,variátor a alespoň streetový výfuk,pak skútr pojede velice slušně. Drobnosti jako doladění trysky,válečků,spojky,kontrastky ber jako samozřejmost.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Honda 8XR-S

Příspěvekod crhy » 21 kvě 2015, 14:37

Tunere - s křížkem po funuse ... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: , já se mu to snažil nastínit také. viz: diskuze-skutrech-f67/novy-skutr-jak-na-nej-t12173.html#p275371
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Honda 8XR-S

Příspěvekod The_DoctoR » 21 kvě 2015, 15:13

tuner: Tak v základu má Honda X8R-S o dost větší výkon než Yamaha Aerox a když nechci nic upravovat a tunit, tak je to jasná volba že? Navíc motor Hondy nejspíš motor Yamahy o dost přežije, že?
The_DoctoR

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 59
Registrován: 24 dub 2015, 18:50
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda X8R-S

Re: Honda 8XR-S

Příspěvekod crhy » 21 kvě 2015, 16:31

To se bohužel u padesátky nedá takto napsat. Tam ta dlouhověkost jaksi moc neplatí.
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Honda 8XR-S

Příspěvekod Mr.Voza » 21 kvě 2015, 20:52

Z čeho prosímtě usuzuješ, že Honda X8R-S má o dost větší výkon, než Yamaha Aerox? Konkrétně u těhlech dvou je to právě naopak - Aerox má motor Minarelli horizontal vodou chlazenej a Honda má motor chlazenej vzduchem, tzn. že bude mít znatelně menší výkon kvůli větším montážním vůlím nutnejm kvůli vyšším teplotám motoru (horší chlazení). Aerox díky tomu pojede líp. A to jak v sérii, tak i po tuningu, protože ten motor v Hondě není tak vhodnej pro úpravy (konstrukce motoru a chlazení vzduchem) a navíc na něj není k dostání tolik dílů, jako na Minarelli.
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Honda 8XR-S

Příspěvekod The_DoctoR » 22 kvě 2015, 11:06

Mr.Vorza: Tak třeba, že má v základu 4kw a jede v základu 70km/h, což Aerox nedokáže..

btw, je tato stránka vypovídající ohledně VIN? http://www.rokvyroby.cz/make/result/?ma ... n2b=560104
Pán mám na TP rok výroby 2003 a podle VIN na těchto stránkách mi to ukazuje ročník 1999
The_DoctoR

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 59
Registrován: 24 dub 2015, 18:50
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda X8R-S

Další

Zpět na 50ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků