Doctor: Jestli Ti tolik záleží, aby to bylo v originální stavu, určitě bych poptal nejdřív Hondu a potom spekuloval podle nabídnutý ceny s dílama z "druhovýdoby". Vzhledem k tomu, že se v tom vůbec nevyznáš (bez urážky), určitě bych taky zauvažoval dát to do servisu, tolik peněz navíc to stát nebude - pro zkušenýho mechanika je rozborka a zborka komplet variátoru a spojky, vyčištění a výměna opotřebenejch dílů práce tak na hoďku, maximálně na dvě a to už bude hodně pečlivej. Ušetříš tím čas a nervy se scháněním nebo výrobou nářadí k tomu potřebnýmu.
Jinak k těm dílům, co jsi dával odkaz:
Řemen Malossi určitě ne - vlastní zkušenost s jeho rozměrem a ne jenom moje zkušenost - na motory Minarelli byl o dost kratší, než bylo uvedený a to pak zhoršilo rozjezdy a omezilo maximálku.
Kontrastku jsem vždycky jako náhradu za originál dával bílou Malossi - ta je jen o fous tvrdší, než originál. Žlutá je ještě tvrdší a kdyby byla o hodně tvrdší, než originál, tak ti pak se sériovou gramáží válečků poběží motor ve vyšších otáčkách a nepojede to jak má. Tady bych určitě zkusil Hondu, za kolik by byla originální kontrastka a kdyby nebyla výrazně dražší, šel bych asi do originálu.
Válečky Malossi OK. Ten 0,1g navíc na sériovým motoru nepoznáš. Podle mejch zkušeností a podle ohlasů většiny jejich uživatelů asi nejlepší "neoriginální" válečky - vydržej dlouho. Lepší už vyrábí jenom TUNER
Určitě neber RMS, ty mě nikdy moc nevydržely. Nejřív bych ale zkouknul (nechal zkouknout) v jakým jsou stavu, třeba ani nebudou potřeba měnit - máš prd najeto. Švára měl na sériovým Piaggiu 11.000km a válečky furt OK.
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP