Na tolik otázek asi neodpovím, kupř. č. trysky nevím, ale předpokládám, že skůtr minulému majiteli jezdil, takže není důvod přetryskovat,to se dělá v případě zvětšení objemu, nebo při úpravách na větší výkon, hlavně u motorů pro závody . Máš-li odtrhem na mysli mezeru mezi kontakty svíčky, pak je postačující mezera od výrobce. Při ujetých, tebou deklarovaných 9000 km, není potřeba nic moc vyměňovat. Jsou skutry této značky, které i ve 20 000 procházejí jen běžnou údržbou a jezdí jako za mlada. Záleží ovšem kdo skutra měl a jak s ním zacházel. Od mladého hocha lze očekávat jen to nejhorší, čili i nadměrné opotřebení zmiňovaných dílů variátoru. Pružina by neměla být špatná. Olej v převodu zad. kola, pokud ho chceš měnit, tak měrka tam není, ale stačí měký drát plnicím otvorem a oleje stačí od jedné třetiny do jedné čvrtiny /to je minimum/. Když dáš moc, může časem protékat do brzdového bubnu, když dáš málo bude se víc hřát. Ke skůtru obecně lze říci, že je to držák a při slušném zacházení jezdí pořád, co se týká malých kol, tak ses připravil o výhodu, kterou skýtají 14 palcová kola, Náhr. díly nejsou, sem tam někdo něco sežene, ale nikdy toho moc nebylo. Opotřebení válce a pístu by mohlo mít téměř výrobní tolerance a kroužky se dají vyměnit, na míru je koupíš v prodejně BUZULUK Komárov u Hořovic
i přes internet. Hlídat aby byl olej v nádrži, zejména pokud nefunguje červená kontrolka a jak jsem psal utažení zad. kola. Únik vzduchu z pneumatiky není nic neobvyklého, je to bezdušové a tak disk nebo nějaká netěsnost se může objevit. Když to to neuteče ze dne na den, tak se to vždy dofoukne. Měj se Kar
PS . Chceš-li obšírnější popis piš na můj mail
karelrs@seznam.cz