Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.
13 čer 2012, 19:43
ahoj,taky vlastním hero puch wiimer,prosím tě origo svíčka podle knížky tam má být Brisk super L 17 YC
21 srp 2012, 20:02
Zdravím všechny mám Hero Winner a příští rok vzhledem k opotřebení budu měnit válečky variátoru a řemen.
Bylo mi řečeno že dodavatel řemenů vytváří nekvalitní výrobky které vydrží tak 300 Km.
Inpexta 3000 mi nabídla válečky s celým variátorem za 1500 Kč.
Marně se snažím sehnat do předního světla žárovku 25/12.
Ocením jakoukoliv radu konkrétně ten řemen mě děsí nejvíc.
Najel jsem už takřka 10 000 Km Můj osobní rekord na 1l paliva 65 Km.
NEMĚL BY NĚKDO DOMA DÍLY NA HERO PUCH WIMMER?
INPEXTA 3000 v Ostravě má k dispozici několik Hero v rozebraném stavu. Ale jsou to už jen zbytky, nové díly zřejmě nejsou schopni zajistit, tvrdí že dodavatel skrachoval a nový dodavatel měl velice nekvalitní díly které byly neprodejné.
Mám problém se skůtrem,ráno před šňůrou jsem měl plnou nádrž a přijedu domů a mám skoro prázdnou nádrž,v čem může být problém,porad te mi prosím,jestli je blbě seřízená bohatost?
Několikrát jsem jel taky delší trasu, spotřeba podle mě závisí i na teplotě motoru a variátoru.
Zdá se mi že když skůtru naplánuji pár pravidelných přestávek na schladnutí, má lepší zvuk a snad i spotřebu.
Možná je to můj dojem.
Byl jsem varován že Hero Winner, je při delších cestách nebo velké zátěži v letních měsících, náchylný na přehřívání což může vést k poškození motoru.
V návodu je to napsáno a myslím že to všichni známe, ale když palivoměr ukazuje že je nádrž plná není to pravda.
Mimochodem ještě dnes se mi stává, že se palivoměr jakoby zasekne na určité hodnotě a sleze až po vypnutí motoru a opětovném nastartování.
24 srp 2012, 18:47
ahoj kluci tohoto skutra jsem mel pred peti lety a mel jsem ho 3roky a mimo zadni gumy nic jinyho nechtel,jinak spotrebu jsem nikdy nemeril bo jsem s tim jezdil jen po vsi ale vykon na 50 respektive 70 paradni ve dvou jsem nohou tlacil cezetu a na ni 80kg kluka kopec nekopec a vsude jel,no kdyby mel nekdo chut se ho zbavit tak za nej nabizim yuki whip 08
14 lis 2012, 20:19
ahoj,chci docílit toho abych v kopci nezrácel výkon,protože byl jsem letos na skútr sňůře,a jedu do Evropské v Praze nahoru a předjíždí mě novější hero wimmer a seděli na tom 2 lidi,já jsem byl rád že jsem jí vyjel sám,tak bych chtěl něco udělat aby to mělo výkon,zvýšit výkon,nevíte někdo o ňákejch věcech na zvýšení výkonu.Když ty věci seženu tak rovnou vše vyčistím a dám i novou svíčku a kabel ke svíčce
07 led 2013, 22:37
Kdo má zájem o ND na winnera tak mi napiště na email :
ota.martens@centrum.cz prodávám ND některé repasujem krom dílu do motoru seženeme všechno.
07 bře 2013, 20:17
Ahoj,Chtěl bych se zeptat,je tu někdo kdo opravuje Hero Winnery?
Kdyby jo,tak se prosím ozvěte,chtěl bych jet na skútr šňůru když nepůjdu do práce.
14 dub 2013, 19:37
Zdravim,
Po dedovi sem zdedil skutra Hero Puch Winner, asi po dvou letech sem ho nakopnul (asi na poctvrte) asi 10s bezel a najednou zdechl, pod skutrem kaluz benzinu a vidim ze trci ze skutru hadicka (samozrejmne palivova). Asi pod tlakem jeden konec vyskocil. Bohuzel, nevim kam patri presne a pravdepodobne budu musel rozebrat zadni cast at se kni dostanu. Do toho se ale nechci moc poustet, chtel jsem se zeptat co tam patri za hadicku a jaky zpusobem je tam uchycena ? mate s tim nekdo zkusenost ?
Skutr je jako novy .. ma najeto asi 2 500 Km ... dlouho stal ve sklepe , ted naposledy asi 2 roky od technicke.
23 dub 2013, 16:24
A kde přesně ti ta hadička vyskočila? Někde přece musí chybět:)
Já mám jiný problém. Po cca 6ti letech jsem se rozhodl přivést Hero Winnera opět k životu. Vypustil sem a nalil nové všechny oleje a benzín, vyčistil karbec a dal novou baterku. Když ho ale natočím má neustále snahu chcípat na volnoběžné otáčky (bez plynu běží cca 30 sec) a i když přidám plyn tak otáčky kolísají a jakmile plyn pustím stejně zdechne. Navíc se asi dostává zbytek nespáleného benzínu s olejem do výfuku protože po zdechnutí lehce vytéká okolo spony mezi výfukovým potrubím a tlumičem benzín barvy vyjetého oleje...... Nějaké návrhy co s tím?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
01 kvě 2013, 09:41
Rád bych radou pomohl, tedy hadička která vypadla tak asi z karburátoru a jetam jištěná drátěnou sponkou, druhý konec vede do podtlakové pumpy, pod podlahou a odtud asi nevypadne z nádrže přes pumpu jde jen kydyž je podtlak ze sání.Nasadit lze přes otvor v kapotáži před svíčkou, ale blbě, lépe sundat celou karoserii nic to není.
V dalším příspěvku, kape z výfuku černá srágora to je normální. Čas od času je třeba výfuk sundat a odstranit z něj úsady, bývá zanešený a výkon klesá. Pokud několik let nejel, chce to vyndat karburátor, celý vyčistit a vyčistit vzd.filtr a palivové potrubí a do nádrže čistý nový benzin. Pak pojede a může ještě trochu pokašlávat, ale jen chvíli.
Stává se, že starterem se dlouho točí s motorem a ten pokud nechytne, tak si nasává benzin a hlavně olej. pumpa do něj cpe olej a stane , už se stalo, že je plná plováková komora oleje a to chytne pouze od sirky. Pak se to samozřejmě natahá resp. nateče to do válce a dál do tlumiče výfuku a jeho sklon pak způsobí vykapávání černé kapaliny na zem. Chce to vyndat svíčku vymýt a vyfoukat z válce co je navíc. Jinak jsem četl, že někdo chtěl aby mu v servizu opravili dálkové světlo, tak zbytečně, nevím jestli všechny modely ale většinou mají jen jednovláknovou žárovku a stačí to.
Pozor ve výkonech jsou rozdíly, některý stroj je 50ccm a některý 70ccm, přesto jsou všechny homologovány jako padesátky. Karel
20 kvě 2013, 19:56
Dekuji vam za rady ohledne te hadicky , ale problem byl jinde. Ta hadicka byl pouze prepad z karburatoru pry a byly slepene plovaky proto to chcalo ven. Ted mam vsak jiny problem. najel sem asi 300km a skutr ohromne ztraci vykon. Probiha to asi takhle:
Bleskovy rozjezd -> skutr tahne :-> a z niceho nic otacky klesaji a jakoby se dusil.. kdyz pridam vic plyn motor se stale dusi...vykon lze udrzet poze kdyz pridrzim sytic... Nezvlada ani mensi kopce ... a ve dvou u vubec. Je to divne ale zaclo to delat z niceho nic.. Rikam si jestli to neni palivem, ponevadz sem tankoval najine benzince a od te doby to zaclo .... opravdu netusim cim to je .. skutr ma najete necele 3100 km.
Dalsiu postreh.. Kdyz rano nakopnu skutr chytne ihned...dojedu do prace a pak ho chci nakopnout znovu....(motor je zahraty) a skutr nechce naskocit.. musim proste pridat plyn pri startu ... to se mi nezda normalni ...je sice pravda,ze kdyz sem seridil volnobeh je to lepsi ... ale problem prettrvava...
svicka je pry v poradku ... ale kdo vi stalo to skoro 3 roky ve sklepe
Diky za rady,,,
24 kvě 2013, 21:00
měl jsem stejný problém po dlouhém stání jsem dostal skůtr do ruky nechtql chytat a udržel jsem ho jenom na sytiči, nešlo tam dost benzinu, rozdělal jsem karbec a ten bl vevnitř zelenej od nějakýho marastu, vyčistil jsem to a chvíli se to chovalo v pohodě pak zase problémy jak píšeš, nakonec jsem hodil karbec do ultrazvuku a od tý doby v pohodě jede jak das....ted mimo téma, nevíte jak zjistím jestli je to 50 nebo 70 ccm?
stalo se někomu že by vysadilo mazací čerpadlo? nerad bych ho kousl to bych radši ředil do paliva olej...
25 kvě 2013, 18:41
vyfoť motor odspodu od výfuku a pošli na
karelrs@seznam.cz nezapomeň že je třeba aby focené místo bylo čisté
Olejová čerpadla neodcházejí karelrs
04 čer 2013, 16:27
Tak muj problem je vyresen...
byla ucpana tryska nejakym sajrajtem, takze tam proste nesel benzin + vymenen palivovy filtr.... opravdu banalita... diky bohu.
Davejte si pozor, u jake benzinky tankujete...
Jeste shanim novy vzduchovy filtr, ponevadz ten stary je nacucany olejem a chtel by pry radeji vymenit.
Nemate nejaky tip, kde ho sehnat, nebo pasuje tam z jineho skutru ?
04 čer 2013, 18:13
Místo vzduchového filtru já mám kus molitanu, toť vše. Náhradní díly na tyto skůtry nejsou, ale hodně pasuje z čínských a vůbec kdejakých. Ono v originále nic jiného nebylo. Stačí vyprat . Ka
08 srp 2013, 10:14
Tak skutr celkem slape jak ma
... ale prece se objevila jeste jedna zavada... Zacala mi svitit kontrolka oleje ... dolil jsem olej (ikdyz ho tam bylo jeste dostatek) a kontrolka zhasla.. vse v poradku ... jenze pristi den se zase rozsvitila. Skutr maze bez problemu olej ubyva stejnym tempem. Jenom kontrolka furt sviti. Nevim zda je tam cidlo ci jen nejaky plovak ....
Mate s tim zkusenost nekdo ? Diky