od karelrs » 01 čer 2016, 09:19
Bohužel tak to u nás funguje, úřední šiml slaví, když může zakazovat a omezovat. Pokus se odhlásit skutr aniž bys ho musel sešrotovat, protože i to požadovali tzv. eko likvidaci. Musíš najít způsob, jak si ho nechat a zrušit papíry. Tento skutr Indické výroby míval v některých provedení malá kola, ale zda to bylo originál nevím, patrně ano, ale lidová tvořivost mladíků je poměrně bezbřehá a postavit to na malá kola a kotouče asi nebyl problém. Já mám originál na 14" a vím , že jsem několika hochům radil že ona malá kola nejsou výhodou, říkali to co Ty, že už to tak koupili. Protože tyto stroje jsou vyrobeny okolo r 2000 jedná se o vyběhlé typy a jejich cena je dost nízko resp na hranici prodejnosti, tak si ho nech pro radost bez čísla, nebo do depozitu a na chajdě se s ním povozíš ještě léta. Já ho neprodám nikdy je to dobrý sluha. Díly se seženou z jiných skůtrů. a jezdí to pěkně a je to držák.
S STK si hlavu nelámu, nechodím se nechat oškubávat o dost peněz za nic. Po léta mne nikdo nestavěl a nekontroloval a když tak pokuta je v ceně 1x STK.