Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.
03 čer 2014, 13:18
Plazivec píše:Startér mají v multimoto.cz
Tak namontovan uplne novy starter, baterku jsem pouzil novou z VFR 750 a je to stejne na prd jako před tim. Proste starter tim téměř nezatoci a nakopavackou chytne jen se ji dotknu.
Odkud jsi? jestli bych to mohl videt na vlastní oci jak ti to staruje?
D.
03 čer 2014, 18:55
zkus se podívat na startérové relé, může mít opálené kontakty, nebo zoxydované, relé není drahé a pasuje z kdečeho. Je umístěno na rámu na pravé straně podlouhlá krabička a z ní vede silnější drát do starteru.
04 čer 2014, 12:14
Tak jsem propojil starter s baterkou natvrdo tlustejma kablama, točilo to o něco vice nez přes relátko, nicmene motor nenaskocil. Lehce jsem tomu pomohl start pakou a uz bezel. Takze timto mi dosly veskere napady jak to opravit aby to startovalo.
Ma někdo další napad?
05 čer 2014, 18:23
Tak to jsi na tom stejně jako já, tytéž problémy. Starter točí zapráská se svíčka a nechytne, na nohu jo, tak šlapu. Podle mne starter netočí tak rychle , jako přes st. páku. Magneto potřebuje větší hup aby byla jiskra dostatečná a tato magneta jsou už poněkud vyžilá.
08 čer 2014, 20:14
Tento fíkend jsem namontoval novou baterii 5A (EXIDE) a motor naskočí okamžitě. Je to jedno, jestli je motor studený, nebo zahřátý. Bohužel motor na Wineru je strašně háklivý na seřízení směsi (karbec) a kvalitní svíčky.
09 čer 2014, 08:08
Jo tak to je, baterka má dost proudu, aby s tím rychle zatočila, to je všechno. Někdy stačí sklepat svíčku na 0.4 a chytá to líp
12 čer 2014, 05:11
To startování je háklivý na směs, jak psal Džony, ta je ovlivněna také odporem filtru, přisávání falešného vzduchu, nebo další prkotiny. Musí se vše pečlivě sladit, pak startuje jako voživot.
13 čer 2014, 08:12
No ano, jak už jsem tady psal, malé dvoutakty jsou velmi háklivé na seřízení, bohužel seřizovat můžeš, ale v podstatě je náhoda to trefit, protože není jak zjistit správné nastavení, až následně při provozu podle svíčky a podle výkonu.
04 črc 2014, 15:43
Po delší přestávce /koupě suzuki vl 1500 intruder/ se vracím k tématu startování.
Koupil jsem gelovky do obou prskoletů, první protočení jde ztuha, pak vrtí jako běsnej. Je to přeci jenom 70ccm a vše na tom motoru je dimenzováno na 50ccm, tudíž i startér. Proto také odchází dost často. Co se týče toho seřízení, není to tak obtížné, základ je vše pečlivě vyčistit, složit, jehlu doprostřed, svíčku jsem nesklepával. Ranní start je delší, ale naskočí, jezdí na tom i manželka a ta neumí kopnout ani do míče, natož do páky. Benzín leju ten dražší, jede to pak jako běs, co jsem dal ty 9gr. válečky a o 2cm v průměru menší gumu na zadek.
Maximálka mě klesla, ale 65 je tam hned a ve městě je to až moc.
Jo a nevim, jak jste na tom se sytičem, já je mám na obou negunkční, tak nevim, komu to nestartuje, jak to vlastně je se sytičem. Jinak mám za to, že první start je těžší z důvodu, že se musí dostat benzín z nádrže do karbece jen samospádem a přes podtlakový ventil, čili to ňákou dobu trvá, než je karbec ve stavu dodat kvalitní směs.
05 črc 2014, 08:05
Plazivče, nemáš úplně pravdu s tou dopravou benzínu do karbce. V karburátoru vždy zůstane malá dávka paliva na startování a cca 30 sec. ne běh motoru. Po tuto dobu už musí samozřejmě přicházet nový benzín. Já jsem bojoval se startováním asi měsíc a nakonec jsem zjistil, že je v háji podtlakový ventil. Koupil jsem klasický ventil, vyřadil podtlak a motor běžel jak hodinky. Co se týká sytiče, divím se že ti to startuje i při chladnějším počasí. U mého herouše v létě není problém, ale jak se trochu ochladí, tak první star musím použít sytič. Potom už satrtuju kdykoliv bez něj.
07 črc 2014, 20:41
Pak mě napadá už jenom jedna možnost, a to, že se motor vlivem komprese při delším točení u prvního startu kapku zahřeje a pak chytne. Manželka opravdu do toho ještě nekopla a to chodí někdy časně ráno, kdy bejvá ještě dost chladno.
Ale ona s tim točí někdy dost dlouho, než to chytne. cca 7-8 sekund. A ty gelovky drží, jsou pořád full, zrovna mě dneska přišla Optimate 4, tak jsem obě na ni připojil, samože ne najednou, a po testu je chvilinku doklepavá a pak ohlásí full.
20 črc 2014, 07:38
Mam moznost koupit Hero Winner za dost pekne penizky je nevim co mam od toho čekat,spis na co si dat pozor ma sice nejakou tu kosmetiku ale tu vem čert dulezita je funkcnost, dle tako najeto cca 6000km. tak vaham a prosim o radu na co si u nej dat pozor jelikoz dily jsou tak nejak blbe k sehnaní
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
20 črc 2014, 18:33
Vítej, ten co je na fotce je novější typ, ale 6000 km se mi zdá na ty roky málo, to by byl zánovní stroj s mnoha km před sebou. Píšeš dost pěkné penízky, může být dost peněz i málo, takže těžko co doporučovat. Může to být 50 cc, ale i 70 cc. V každém případě je to držák, při slušném zacházení, sehnat se občas něco podaří a opraváři by měli vědět z čeho se dá co použít. Je to v podstatě MALAGUTTi centro. Já za sebe jsem spokojen, protože jsem koupil za málo, sic nepojízdný, ale mně chodí pěkně a furt. Shrnuto, za málo peněz dost muziky
20 črc 2014, 21:31
Pankaci, pokud to je za opravdu dobré peníze...tak jdi do toho. Je to jednoduchý stroj s minimem elektroniky. Největší počet závad jde na vrub palivové soustavy, vše je řešitelné. Mimochodem, minulý týden jsem se vrátil z Chorvatska a viděl jsem tam dvě Centra v pojízdném stavu. To svědčí o bytelnosti motorky. Samozřejmě skůtr protáhni po cestě a zvaž pro a proti, pak už to je jenom na tobě.
21 črc 2014, 06:18
Tak se ještě vracim k tomu startovani, na svicce jsem zmensil vzdalenost elektrod a svina zacla startovat, takze asi tak