od Plazivec » 04 črc 2014, 15:43
Po delší přestávce /koupě suzuki vl 1500 intruder/ se vracím k tématu startování.
Koupil jsem gelovky do obou prskoletů, první protočení jde ztuha, pak vrtí jako běsnej. Je to přeci jenom 70ccm a vše na tom motoru je dimenzováno na 50ccm, tudíž i startér. Proto také odchází dost často. Co se týče toho seřízení, není to tak obtížné, základ je vše pečlivě vyčistit, složit, jehlu doprostřed, svíčku jsem nesklepával. Ranní start je delší, ale naskočí, jezdí na tom i manželka a ta neumí kopnout ani do míče, natož do páky. Benzín leju ten dražší, jede to pak jako běs, co jsem dal ty 9gr. válečky a o 2cm v průměru menší gumu na zadek.
Maximálka mě klesla, ale 65 je tam hned a ve městě je to až moc.
Jo a nevim, jak jste na tom se sytičem, já je mám na obou negunkční, tak nevim, komu to nestartuje, jak to vlastně je se sytičem. Jinak mám za to, že první start je těžší z důvodu, že se musí dostat benzín z nádrže do karbece jen samospádem a přes podtlakový ventil, čili to ňákou dobu trvá, než je karbec ve stavu dodat kvalitní směs.