Gilera Runner - vysoká spotřeba, splašené blinkry

Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.

Gilera Runner - vysoká spotřeba, splašené blinkry

Příspěvekod onk » 23 zář 2010, 12:07

Zdravím, koupil sem si Runnera, je v orig. stavu (tryska, válec, karburátor), pouze odblokované všechny restrikce a vykuchaný výfuk. Jede vcelku hezky 75 dle GPS po rovině. Co mě ale zaráží je spotřeba posledně jsem změřil 5l 100km. V servise mi chtěli vyměnit karburátor, ze prý ho nastavili na 1,5 otáčky, což je prý doporučená hodnota směsi od Gilery a nejelo to. Jsem začátečník, ale přesto mi nejde do hlavy, co se může v karburátoru pokazit. Netušíte někdo? Dál mi při vyšších otáčkách rychle problikávají blinkry a tachometr dost přeměřuje. Uvítám každou radu. Kdybyste se někdo vyznal v Runnerech a jste z Prahy, můžeme se někde srazit. Díky
onk

0+

Reputace: 0
Skútr / moto: Gilera Runner 50 SP

Re: Gilera Runner, vysoká spotřeba, splašené blinkry

Příspěvekod Runner » 28 zář 2010, 23:31

Ahoj,zaujalo mě,co píšeš.Taky jsem měl Runnera 50 a docela mě to udivuje,to co popisuješ.Co všechno ti na tom dělali,když to odblokovali?Má tam být jen toto: odaretování variátoru-neboli odstranění gumového kroužku z variátoru a uříznutí 2 slepých kolen na výfuku,nic víc.Pokud hejbali s karbecem,tak to je špatně.Mě to po odbloku žralo do 3L na 100km.