Rozhodně nebudu experimentovat. Chci jezdit, ne ladit a to také byl důvod, proč jsem zvolil stříkačku. Vzducháč je původní sériový typ, jen jsem ho vypral. Svíčka je CPR8E od NGK, dle doporučení Scootlandu je i pro PJ motory a už to na ní jezdilo i dřív. Chová se to stejně jak na tu novou, tak i na tu starou, co má už něco naběháno. Palivový filtr je běžný standard stejné velikosti, koupený u pumpy.
Jak už jsem napsal, jinak s tím nejsou absolutně žádné problémy, startuje to okamžitě a jezdí velice dobře za slušnou spotřebu. Akorát ten volnoběh za studena trochu zlobí a to donedávna nedělalo. Asi jsem příliš puntičkář a nedá mi to klidu dokud tohle nerozlousknu..
TUNER: díky za doporučení, toho uživatele oslovím a snad bude ochoten se k tomu vyjádřit.
pan.smith: vsjo jasno a v nejhorším případě to tam nějak odvezu. Původně to tam bylo koupeno a měli by si s tím poradit. Problém je jen to, že to mám dost daleko..