Tak jsem stal majitelem Gilery Runner 50, rv. 2001. Najeto realnych necelych 5000, puvod CR, 1. majitel. Jizda v pohode i se mnou (cca 100kg) po rovince realnych 70 max, do prudkeho kopce se to rozjizdi az k 50 realnych. Tachometr promeruje jen o 10 - 15 = maly zazrak
Komplet serie, jen restrikce pryc.
Detektivka ted je zjistit co je to vlastne za model, protoze rv. je 2001, nemecky manual je k tomu na Runner DD, polepy ale jsou SP, vzduchovy filtr je trojuhelnikovy a baterka je vzadu pod krytem pod sedackou. Ze by zase nejaky mezikus nebo fakt DD (vzadu je kotouc).
VIN zacina ZAPC140, typ je C142M, vykon 3,1kW/6000ot.
Chladici kapaliny malo, bude treba vymenit. Je nazelenala, podle manualnu by mela jit Paraflu 11 FE. Kdyz nic jineho, tak je aspon cista. Ale Paraflu 11 mi to nachazi jen bez FE a modre. Mam mrte G11/G48 coz by melo byt teoreticky misitelne, ale nevim jestli to udelat.
Prevodovy olej bude pohoda, svicka snad stejna jedno jaky typ Runnera to nakonec je.
Vzduch filtr ok, jen bude treba vyprat a napustit olej/benzin
Olej jsem koupil narychlo nejaky Agip (ted si nevzpomenu nazev
), protoze ten samy se tam daval celou dobu. 0,75l za 295Kc ovsem. Podivam se na prejit na Motul a podobne. Mozna, protoze ten Agip vubec ani trochu dymu i kdyz je motor studeny.
Pro jistotu koupim remen na cerpadlo i variator. Pozdeji prijde Multivar a asi LeoVince Touring (nejake rady na trysky?)
Gumy nejake cinske kdovico Maxis, max do konce sezony vypadaji, pokud vubec. Hledam neco Metzeler nebo Heidenau s hustejsim vzorkem kvuli desti.
Priruba sani na motoru od karburatoru je popraskana, nevypada ze by vylozene derava, ale je to par korun a je tam urco od novoty, tak se radeji vyhnout problemum
Svetla......cajova svicka sviti lepe
Uz se divam co s tim, nevim jake jsou realne zkusenosti s Osram Night Racer, ale uz jsem zahledl LED s komplet elektronikou v patici co jsou na H8, tak to by stalo za pokus