od TUNER » 27 kvě 2011, 20:35
Litinový válec - nižší výkon,otáčky ale delší životnost. Nikasil - vyší výkon,otáčky a zřejmě i nižší životnost .
Záleží co jsi tam měl za válec. Asi by bylo nejlepší koupit něco podobného nebo stejného,aby jsi nemusel měnit i zbytek věcí (kontrastku,pružinky,přetryskování karburátoru.. Karbec 19 mm je ok. Co máš za výfuk ? A určitě by to chtělo zjistit důvod zadření,aby se to neopakovalo i s novým válcem. Za další jakou tam máš kliku ? Na seriovou by nebylo dobré dávat válec kterej moc točí.
Za ty peníze bych to viděl tak na Malossi SPORT,DR a nebo S6 Sport,ale to už je ALU válec,ale neni to nic extremního.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...
Malaguti MAX 250

Piaggio X9 500

T-Max
