Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.
05 zář 2016, 17:39
Zdravím všechny. Prosím mám dotaz, vlastním Derbi predator LC, má litinový válec mallosi 70ccm, variátor mallosti multivar, kevlarový řemen, laděný výfuk original od derbi, karburátor přetryskován z 55 na 75, později i na 90, přímé sání KN. Nyní k problému, skútřik jede vcelku pěkně max 85-90, do prudkého stoupání např. 75-80 (při těžších válečcích bude asi vmax vyšší), ale při rozjezdu se chytá až ve vyšších otáčkách, jinak jakoby škube. Další problém, když jedu delší rovinu nebo z kopce začne se při těch 85-90 jakoby dusit a když uberu plyn a jedu z kopce bez plynu a pak opět přidám, dusí se několik sekund než se opět chytne. Změna přetryskování ze 75 na 90, problém úplně stejný, když dám origo airbox dusí se ještě víc, když sání uplně sundám stejné jako s přímým filtrem, zkoušel sem posouvat i jehlu, také úplně beze změny.. Prostě nejde pěkně za plynem.. Poradí někdo??
05 zář 2016, 19:38
Vyhodit open filtr,nasadit airbox a doladit směs podle barvy svíčky,samo zkontrolovat přívod paliva,ventil. Pokud chceš mít laďák,je normální že se rozjíždí a zabírá až ve vyších otáčkách - je potřeba doladit spojkovýma pružinkama,případně laditelnou spojkou.
05 zář 2016, 20:26
jakmile dám origo airbox skoro to vůbec nejede .. dusí se o dost víc a směs můžu ladit jak chci.. podtlakové ventily (přívod paliva) vyzkoušeny 2 kusy a pořád naprosto stejný.. tak právě nevím
07 zář 2016, 15:30
Já bych tam vrátil původní trysku, tzn. 55 a podle chování motoru jí můžeš postupně zvětšovat, ale po jemných krocích, třeba po 5. Myslím, že jsi jí zvětšil o moc najednou a v tom bude asi zakopaný pes. Větší tryska ještě neznamená větší výkon.
03 kvě 2018, 20:17
Cau...uz si vyresil ten problem???