Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.
19 dub 2010, 20:31
Zdarec hoši
Potřeboval bych od Vás poradit s přetryskováním. Chci odstranit restrikce tzn. slepé kolena-2kusy a restrikci v sání. Karburátor je DellOrto 17,5 a tryska je 53ka. Tak bych potřeboval poradit o kolik asi zhruba mám dát větší trysku? Jinak je vše sériovka. Předem dík za rady
20 dub 2010, 09:18
Tak zhruba je to tryska č.60/62, pokud nebudeš dávat laďák, ani žádný "lepší" vložky do airboxu. Ale lepší je koupit testovací sadu - vyzkoušet a přesně vyladit.
20 dub 2010, 10:53
oukej. Tak nějak jsem si myslel že to asi bude:-) Výfuk ani sání se letos tunit určitě nechystám. Moc dík ahoj
09 črc 2010, 20:43
Ahoj, nevíte jaký závit má tryska v sériovém karbecu dellorto u Runneru SP50 r.v.07? jinak vím že na trysce je číslo 53, ale není to málo? Už je odblokovaný, jinak vše v sérii.
09 črc 2010, 22:45
Pokud je oblokovaný, tak je to ROZHODNĚ MÁLO
Velkýho majzla na to, může z toho bejt hodně problémů.
Jinak hlavní tryska je M6, volnoběžná M4.
09 črc 2010, 22:55
No právě teď tady na fóru studuju a právě mi to příjde taky moc málo oproti tomu co tu každý píše. Skůtr jsem takhle koupil, měl 2400 najeto a teď se blížím ke 4tis. Takže doteď ježděno s touto tryskou a bez problému. Až když jsem ji teď musel profouknout, tak jsem zjistil jaká tam vlastně je.
17 črc 2010, 11:17
foky píše:Pokud je oblokovaný, tak je to ROZHODNĚ MÁLO
Velkýho majzla na to, může z toho bejt hodně problémů.
Jinak hlavní tryska je M6, volnoběžná M4.
Tak mám doma sadu trysek 60-80, nějak tak tuším. Kde myslíš že bych měl začít? 60 by mohla asi stačit na serii? A ještě dotaz..multivar mi téměř nic nezměnil, hlavně ne maximálku. Pomůže řemen? Delší kevlar.
17 črc 2010, 12:08
No, tak já se taky zeptám - mám Kymco Agility 50 MMC/4T, odstranil jsem restrikci na variátoru, který jsem přijednom vyměnil za multivar a vyměnil CDI za neblokované Naraku Raicing. Po ujetí cca 70-90km, se zničeho nic skutr zastaví. Po částečném vychladnutí znovu nastartuje - už jsem vyměnil svíčku, palivový filtr, rozebral a kompletně vyčistil karburátor, ale závada se po určité době vyskytne znovu. Chci se zeptat - je možné, že tento problém způsobuje (po odstranění těch restrikci) špatný průměr trysky? Je tam stále ta origo - tuším č.80. A jestli ano, jakou by jste volili vy?
origo schéma lze zkouknout tady -
http://www.kymco-ersatzteile.de/shop/ca ... _1833_1947
17 črc 2010, 12:23
u 4t triska nehraje takou roli jako u 2t
17 črc 2010, 12:26
filippeka píše:Tak mám doma sadu trysek 60-80, nějak tak tuším. Kde myslíš že bych měl začít? 60 by mohla asi stačit na serii? A ještě dotaz..multivar mi téměř nic nezměnil, hlavně ne maximálku. Pomůže řemen? Delší kevlar.
Dej tam 60ku a ujeď několik kilometrů pokud možno na full knédl. Pak nech motor schladnout a koukni na svíčku. Podle barvy to kdyžtak doladíš.
18 črc 2010, 18:02
Ahoj,odstránil jsem restrikce na Neosu 50 2T(kroužek+výfuk),chci se zeptat jaká je původní tryska v karbeci a za jakou bych ji měl vyměnit.
23 črc 2010, 21:39
Nazdar pánové - dotázek - dal jsem laďáček, ale nepřetryskoval může to něčemu vadit?? Svíčka je krásně cihlová. A jede to taky super - někde jsem tady četl, že můžu zadřít motor, co je na tom pravdy???
23 črc 2010, 22:16
Tryska se mění pokud měníš nějakym způsobem poměr směsi vzduch/benzín. JENOM laďák to až tak nemění, úprava vzduchovýho filtru už ale ano.
Jinak k zadření docházi až při opravdu hodně malý trysce, kdy motor běží na hodně moc chudou směs a tedy v režimu velice vysokých teplot.
Doporučuje se ale dolaďovat tryska při každé úpravě v motoru/karburátoru.
24 črc 2010, 08:52
jakattara píše:No, tak já se taky zeptám - mám Kymco Agility 50 MMC/4T, odstranil jsem restrikci na variátoru, který jsem přijednom vyměnil za multivar a vyměnil CDI za neblokované Naraku Raicing. Po ujetí cca 70-90km, se zničeho nic skutr zastaví. Po částečném vychladnutí znovu nastartuje - už jsem vyměnil svíčku, palivový filtr, rozebral a kompletně vyčistil karburátor, ale závada se po určité době vyskytne znovu. Chci se zeptat - je možné, že tento problém způsobuje (po odstranění těch restrikci) špatný průměr trysky? Je tam stále ta origo - tuším č.80. A jestli ano, jakou by jste volili vy?
origo schéma lze zkouknout tady -
http://www.kymco-ersatzteile.de/shop/ca ... _1833_1947
To zastavení probíhá stylem jako když dochází benzín tedy to zakašle zadusí krátce se zvednou otáčky a chcípne a nebo spíš jako když vypneš zapalování?
A dělá to po 70-90km ujetých v kuse nebo i s přestávkami a nebo pokážde když se to víc zahřeje?
foky píše:Tryska se mění pokud měníš nějakym způsobem poměr směsi vzduch/benzín. JENOM laďák to až tak nemění, úprava vzduchovýho filtru už ale ano.
Jinak k zadření docházi až při opravdu hodně malý trysce, kdy motor běží na hodně moc chudou směs a tedy v režimu velice vysokých teplot.
Doporučuje se ale dolaďovat tryska při každé úpravě v motoru/karburátoru.
Chudá směs = míň oleje na mazaní => hrozí přidření a masívní opotřebení motoru nebo rovnou zadření..
= výšší teplota hoření => možnost propálení pístu a celkově vyšší teplotní namáhání motorových součástí
= může docházet k detonačnímu spalování, pokud je směs natolik chudá že už není hořlavá ale třaskavá => rázy na ložiska, klikovou hřídel a ojniční čepy => destrukce motoru kdy může dojít až k úrazu.
24 črc 2010, 09:03
To Shavi - je to při jízdě v 70-90km v kuse, bez pauzy. Motor přestane mít tah - přesně tak nějak, jak jsi to popsal - jako když dochází palivo. Postupně se snížují otáčky, pustím plyn a motor se zadusí. Jen včera jsem jel asi 45km, problém nastal znovu, tak jsem ubral plyn, motor "zkomíral", tak jsem jej nechal jet tak jak si sám chtěl a zničeho nic se to znovu rozjelo. Když jsem pak povolil plyn, motor zůstal krásně na volnoběhu. Pokud jedu s pauzami, problém se nevyskytuje. Moc dík za tvou reakci. Chtěl bych vyrazit i dále /třeba 1000km), ale s tímto problémem nemám velkou odvahu.