jakattara píše:No, tak já se taky zeptám - mám Kymco Agility 50 MMC/4T, odstranil jsem restrikci na variátoru, který jsem přijednom vyměnil za multivar a vyměnil CDI za neblokované Naraku Raicing. Po ujetí cca 70-90km, se zničeho nic skutr zastaví. Po částečném vychladnutí znovu nastartuje - už jsem vyměnil svíčku, palivový filtr, rozebral a kompletně vyčistil karburátor, ale závada se po určité době vyskytne znovu. Chci se zeptat - je možné, že tento problém způsobuje (po odstranění těch restrikci) špatný průměr trysky? Je tam stále ta origo - tuším č.80. A jestli ano, jakou by jste volili vy?
origo schéma lze zkouknout tady -
http://www.kymco-ersatzteile.de/shop/ca ... _1833_1947
To zastavení probíhá stylem jako když dochází benzín tedy to zakašle zadusí krátce se zvednou otáčky a chcípne a nebo spíš jako když vypneš zapalování?
A dělá to po 70-90km ujetých v kuse nebo i s přestávkami a nebo pokážde když se to víc zahřeje?
foky píše:Tryska se mění pokud měníš nějakym způsobem poměr směsi vzduch/benzín. JENOM laďák to až tak nemění, úprava vzduchovýho filtru už ale ano.
Jinak k zadření docházi až při opravdu hodně malý trysce, kdy motor běží na hodně moc chudou směs a tedy v režimu velice vysokých teplot.
Doporučuje se ale dolaďovat tryska při každé úpravě v motoru/karburátoru.
Chudá směs = míň oleje na mazaní => hrozí přidření a masívní opotřebení motoru nebo rovnou zadření..
= výšší teplota hoření => možnost propálení pístu a celkově vyšší teplotní namáhání motorových součástí
= může docházet k detonačnímu spalování, pokud je směs natolik chudá že už není hořlavá ale třaskavá => rázy na ložiska, klikovou hřídel a ojniční čepy => destrukce motoru kdy může dojít až k úrazu.