od pindischan » 01 čer 2007, 06:56
Situace je taková:
Mám Derbi Atlantis s Piaggio motorem (stejný jako v NRG50), otevřený, vše v serii.
Koupil jsem od Ondry Vyfuk Yasuni Z, trysku M6/80 a válečky 5g (dle jeho telefonické rady).
Z fóra jsem vyčetl že:
originál tryska pro můj karburátor DellOrto 17,5 "by měla být" M6/65
válečky "by měly být" 19x15,5 / 6,3g
Nejdříve jsem s kamarádem namontovali pouze výfuk a zkusili to projet.
Skútr do 15km/h (dle tacho) byl línej, od 15km/h výš jel velmi dobře.
V dalším kroku jsme otevřeli karburátor. První zjištění bylo, že originál tryska není 65, jak někdo psal na foru, ale 53. Tryska 80 po namontování, byla asi moc velká, motor vůbec netáhl a měl nepravidelný chod.
Válečky jsme zatím nezkoušeli, ale mám nějaký pocit, že tá hmotnost také nebude to pravé...
Jsem zvědav jestli origo válečky budou opravdu těch 6,3g...
Potřeboval bych tedy radu od někoho kdo má podobnou zkušenost s Piaggiem motorem
"do 15km/h bída pak paráda..."
Dát tedy lehčí válečky nebo těžší? A okolik ?
Trysku jakou? Mohla by to být 60?
Vím, že mi asi nikdo přesná čísla pro můj skútr nedá, ale správný směr (lehčí/těžší) a rozmezí hmotnosti válečků a přibližnou velikost trysky bych uvítal.
Díky a zdravím...
pindischan