Derbi Atlantis - výfuk a ladění

Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.

Derbi Atlantis - výfuk a ladění

Příspěvekod pindischan » 01 čer 2007, 06:56

Situace je taková:
Mám Derbi Atlantis s Piaggio motorem (stejný jako v NRG50), otevřený, vše v serii.
Koupil jsem od Ondry Vyfuk Yasuni Z, trysku M6/80 a válečky 5g (dle jeho telefonické rady).

Z fóra jsem vyčetl že:
originál tryska pro můj karburátor DellOrto 17,5 "by měla být" M6/65
válečky "by měly být" 19x15,5 / 6,3g

Nejdříve jsem s kamarádem namontovali pouze výfuk a zkusili to projet.
Skútr do 15km/h (dle tacho) byl línej, od 15km/h výš jel velmi dobře.

V dalším kroku jsme otevřeli karburátor. První zjištění bylo, že originál tryska není 65, jak někdo psal na foru, ale 53. Tryska 80 po namontování, byla asi moc velká, motor vůbec netáhl a měl nepravidelný chod.

Válečky jsme zatím nezkoušeli, ale mám nějaký pocit, že tá hmotnost také nebude to pravé...
Jsem zvědav jestli origo válečky budou opravdu těch 6,3g...

Potřeboval bych tedy radu od někoho kdo má podobnou zkušenost s Piaggiem motorem
"do 15km/h bída pak paráda..."

Dát tedy lehčí válečky nebo těžší? A okolik ?

Trysku jakou? Mohla by to být 60?


Vím, že mi asi nikdo přesná čísla pro můj skútr nedá, ale správný směr (lehčí/těžší) a rozmezí hmotnosti válečků a přibližnou velikost trysky bych uvítal.

Díky a zdravím...
pindischan
Uživatelský avatar
pindischan

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Skútr / moto: Derbi Red Bullet - laděný výfuk Yasuni Z, válečky 5,0g, žluté spojkové pružinky Malossi...

Příspěvekod KYBLOS » 01 čer 2007, 07:07

Čus. Taky mám motor Piaggio. Tak já nevim jak ty, ale já měl opravdu origoš trysku 65ku, M6 a karbec mám Dell Orto PHVA 17,5. Origoše válečky sou 19 x 15,5 a opravdu kdyš sem měl 50ccm, vážily 6,3g - váženo na poště, nebo ve zlatnictví, už si to nepamatuju přesně kde. Teď uš mám 70ccm, takže i válečky těžší. To že ti to do 15km/hod. jede na prd, vypadá na spojkový pružinky. Chtělo by to tvrdší a možná taky tvrdší kontrastku a to nemluvim o kevl. řemenu. Ten by taky pomohl, teda pokud ho už nemáš B) Jo a ještě k těm válečkům - taky sem jednou zkoušel válečky 5g. Vyhnalo to do otáček, lépe řečeno víc to řvalo, ale záběr byl o dost horší, než právě s 6,3g.

Ten karbec je např. tady. Ten tam totiž mám B) No a jak vidíš i tam je psaná 65ka.
http://www.vltava2000.cz/scooter-tuning ... mentID=189
Naposledy upravil KYBLOS dne 01 čer 2007, 07:19, celkově upraveno 1
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod pindischan » 01 čer 2007, 09:16

Zdravím, dík za odpověď...

Jaké pružinky tedy koupit?
pindischan
Uživatelský avatar
pindischan

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Skútr / moto: Derbi Red Bullet - laděný výfuk Yasuni Z, válečky 5,0g, žluté spojkové pružinky Malossi...

Příspěvekod KYBLOS » 01 čer 2007, 09:21

Zkoušel sem černý, bílý a žlutý Malossi. Žlutý sou z těchto tří barev nejtvrdší a taky sem je tam nechal. Je to ok. B) Zkusil sem i červený pružinky od firmy Hebo, ale u těch sem se jenom vytočil a pag je zahodil, páč jak sem je natahoval do paken drátem, nevydržely a po vytáhnutí na požadovanej roztah se už nestahovaly, takže jejich funkčnost byla v pr......! Vod tý doby nemám firmu Hebo v lásce a dávám přednost firmě Malossi páč u pružinek spojky od týhle firmy se mi to nestalo :)
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod Dj RE5PECT » 01 čer 2007, 11:56

ja bych nerek,ze zluty jsou nejtvrdsi,ja sem s nima jezdil na serii a byly jen o neco malo tvrdsi jak serie,ted tam mam bily na 70cc a ty sou tvrdsi
Dj RE5PECT

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 364
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Litvínov
Skútr / moto: two Runners :D

Příspěvekod KYBLOS » 01 čer 2007, 12:06

[/quote]ja bych nerek,ze zluty jsou nejtvrdsi,ja sem s nima jezdil na serii a byly jen o neco malo tvrdsi jak serie,ted tam mam bily na 70cc a ty sou tvrdsi[/quote]


Cože? No tag sem měl asi jiný Malossi pružinky nebo co, páč woprawdu byly nejtwrdší žlutý. B)
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod Dj RE5PECT » 01 čer 2007, 12:07

ja mel taky malossi a zluty byly nejmekci no,tak sme meli asi kazdej jiny :D
Dj RE5PECT

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 364
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Litvínov
Skútr / moto: two Runners :D

Příspěvekod KYBLOS » 01 čer 2007, 12:10

Asi jo no, ale nevěděl sem, že je to možný. Já měl sadu tří druhů. Černý, bílý a žlutý a v tom pořadí taky byly tvrdý. Prostě zleva od nejslabší doprava k nejsilnější. B)
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod Dj RE5PECT » 01 čer 2007, 12:13

Kyblos: no ja mel prave taky tuhle sadu,proto se divim,ze to mas takhle naopak
Dj RE5PECT

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 364
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Litvínov
Skútr / moto: two Runners :D

Příspěvekod KYBLOS » 01 čer 2007, 12:17

No fuck to tak bylo. Kdyš si představíš jako průměr drátu ze kterýho je udělaná ta pružinka, opravdu měla černá nejmenší průměr a žlutá největší. Taky proto tam mám žlutou B)
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod Tomulátor » 01 čer 2007, 12:50

[quote=Dj RE5PECT]Kyblos: no ja mel prave taky tuhle sadu,proto se divim,ze to mas takhle naopak[/quote]Dj, nejměkčí je černá, tu jsem natáhl v pohodě, potom bílá a nejtvrdší by měla být žlutá ( Malossi )
Naposledy upravil Tomulátor dne 01 čer 2007, 12:51, celkově upraveno 1
SUZUKI Burgman 200 K8
Tydlifón: 604 401 940
Suzuki Burgman prodán, nahrazeno Honda CB500F 2016
Skútr Klubu Ústeckého Kraje www.skuk.cz
Uživatelský avatar
Tomulátor

1000+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 1150
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Žatec
Skútr / moto: Honda CB500F 2016

Příspěvekod Dj RE5PECT » 01 čer 2007, 13:48

zluta stoprocentne neni nejtvrdsi,aspon u tech mejch,rikam,ze sem s nima jezdil na serii a byly o malinko tvrdsi nez serie a natahnul sem je uplne v poho oproti bilejm
Dj RE5PECT

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 364
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Litvínov
Skútr / moto: two Runners :D

Příspěvekod Tomulátor » 02 čer 2007, 08:44

Já jsem kupoval od Malossi celou sadu pružinek. Před dvouma měsícema jsem s Laďákem zkusil dát černý pružinky a natáhnul jsem je úplně v pohodě. Včera jsem vyndal černý a nandaval bílý, ty bílý šly o hodně hůř natáhnout než černý, nedalo mi to a zkusil jsem jen tak nandat žlutou, hodně jsem se zapotil, než jsem jí tam dostal, prostě byla ještě tvrdší než bílá. Prostě u Malossi podle mího, nebo i jak říká Kyblos je nejměkčí černá, bílá je ta střední tvrdost a nejtvrdší je žlutá.
Naposledy upravil Tomulátor dne 02 čer 2007, 08:46, celkově upraveno 1
SUZUKI Burgman 200 K8
Tydlifón: 604 401 940
Suzuki Burgman prodán, nahrazeno Honda CB500F 2016
Skútr Klubu Ústeckého Kraje www.skuk.cz
Uživatelský avatar
Tomulátor

1000+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 1150
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Žatec
Skútr / moto: Honda CB500F 2016

Příspěvekod Dj RE5PECT » 02 čer 2007, 14:00

ja to mam presne naopak :D
Dj RE5PECT

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 364
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Litvínov
Skútr / moto: two Runners :D

Příspěvekod Tomulátor » 02 čer 2007, 22:57

Já to říkám furt, v pracovní době by se chlastat nemělo :D kluci italský se naprali a namočili tu tvojí várku do jiný barvy :rolleyes:
SUZUKI Burgman 200 K8
Tydlifón: 604 401 940
Suzuki Burgman prodán, nahrazeno Honda CB500F 2016
Skútr Klubu Ústeckého Kraje www.skuk.cz
Uživatelský avatar
Tomulátor

1000+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 1150
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Žatec
Skútr / moto: Honda CB500F 2016

Další

Zpět na 50ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků