Ahoj,
vzhledem ke zkušenosti zdejších rádců jsem se rozhodl zde zeptat
Mám svoje první moto, ojetý Derbi Atlantis 50, motor Piaggio. O víkendu jsem odstranil restrikce, konkrétně kroužek ve variátoru a restrikce v difuzoru.
Píšou, že po vyjmutí restrikce difuzoru je nutné přetryskovat. A to je první část mého dotazu, originál tryska je 53, po rozebrání karburátoru jsem zjistil, že je tam 56. Svíčka byla před vyjmutím černá, nyní rezavá (světle hnědá). Mám tedy přetryskovat nebo nechat? K tomu se Váže dotaz č.2.
Dotaz č.2 - při jízdě motor táhne do 85% přidání plynu, pak přidám na maximum a motor jakoby ztratí tah (je to trochu znát, nejvíce v mírném kopci) - proto plný plyn ničemu nepomůže. Jde mi o to, jestli je to tím, že je hodně vzduchu (kvůli odstranění difuzoru), ale kvůli menší trysce málo paliva? Nebo je na vině sériový výfuk či variátor? Jestli by tomu pomohla větší tryska. Popřípadě o kolik větší?
Předem děkuji za Vaše názory a zkušenosti.
Jirka