Tak bohužel. Mám sice Derbi Atlantis, ale už s motorem Piaggio. Sice jsem měl dřív Atlantis s motorem fi. Derbi, ale ne tak dlouho, abych se někdy vůbec podíval na variátor. :rolleyes: Jenom tak z toho co jsem někdy někde četl. Některé variátory mají na zadní straně přítlačný talířek, který drží válečky tam, kde mají být a je tam přišroubovaný. Ovšem jak říkám, nevím jestli to má i motor Derbi u Atlantisu. Zjistíš to tak, že vyndáš variátor a koukneš se ze strany kam se dávají válečky, jestli tam nejsou čtyři dírky na šroubky, jako je tomu na tom tmavém kroužku. Přítlačný talířek mají snad všechny variátory, ale ne s uchycením na šroubky. Na co je ovšem ta světlejší podložka nebo co to je nevím. Jo a na tý fotce je to sice hezky vyfocený, ale vůbec není poznat jak sou ty podložky, nebo co to je velký, takže možná i ten přítlačný talířek na válečky je blbost, protože ta podložka je mnohokrát menší než myslím.
Jo a koukal sem i na
www.easyparts.nl, ale tam je to u motoru fi. Derbi tak blbě nakreslený, že to snad ani nejde pochopit. Navíc tam není s motorem Derbi AC, ale LC, takže s chlazení vodou, ale to nevadí, páč tenhle díl bude stejnej jak u AC, tak u LC. B)