Staženo ze stránek
http://www.scooter-tuning.czJenom, že píšeš chudá směs = málo oleje :rolleyes:
Správné a efektivní spalování se děje, když poměr benzínu a vzduchu má poměr 15 dílů vzduchu a 1 díl benzínu, tehdy se jedná o špičkovou směs. Umění vyladit karburátor spočívá v tom, co nejvíce se přiblížit tomuto ideálnímu poměru směsi vzduchu a benzínu. (
Pozor: Jedná se o směs benzínu a vzduchu, nemá to nic společného s poměrem benzínu a oleje) Jedno velké nedorozumění spočívá v tom, že když se namontuje větší tryska, kterou pak teče více benzínu, zvýší se tím automaticky výkon, tak jednoduché to bohužel není. Je sice správné, že díky zvýšenému plnění válce dosáhneme většího výkonu ale opravdového zlepšení průtoku směsi do válce dosáhneme zvětšením průměru karburátoru a zvolením optimálních trysek.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 18 zář 2008, 08:39, celkově upraveno 1