Derbi Atlantis 50/70 - změna trysek

Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.

Derbi Atlantis 50/70 - změna trysek

Příspěvekod Homoki » 16 zář 2008, 21:49

Zdravim. Dneska jsem na svém Derbi Atlantis sundal válec a zjistil jsem, že předchozí majitel ho nejspíš zadřel jednou. Na pístu i na válci byly drážky. Z pístu jsem je rozbrousil jemným smirkem, ale na válci jsou a zůstanou. Koukal jsem na Ebay, že se tam dají koupim 70 ccm komplet válec, tak se chci optat, zda-li stím máte někdo zkušenost s tím válcem popř jestli jsou odličný válce u Derbi Atlantise roku výroby 2001( s motorem Derbi) a od Derbi Atlantise(s motorem Piaggio). Popřípadě zda-li je nutné přetryskovat karburátor po změně válce. Výfuk mám seriový. Díky
Naposledy upravil Homoki dne 16 zář 2008, 21:50, celkově upraveno 1
Homoki

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 52
Registrován: 20 dub 2008, 20:29
Bydliště: Liberec City

Příspěvekod KYBLOS » 17 zář 2008, 06:21

Bohužel sem to nenašel na http://www.scooter-tuning.cz, ale na http://www.scootland.cz sem našel i válec na motor Derbi - předpokládám, že ty tam máš ještě motor fi. Derbi, já si to nepamatuju a v profilu to napsaný nemáš. Ten válec je od Malossi, páč na Polini tam vidím na Huntera, což nevím jestli má stejnej motor jako Atlantis. No a samozřejmě motor Derbi je jinej než motor Piaggio, takže není možný koupit si válec na motor Piaggio a namontovat ho na motor Derbi B) Jinak jestli je to nutný přetryskovat nevím, já to už přetryskovaný měl kvůli výfuku, ale ty ho zatím koukám nemáš, ale je fakt, že ten týpek co mi to předělával na 70ccm mi tam dával větší trysku, ale ne o moc. O kolik už nevím, ale měnil. Na týhle stránce je ten válec: http://www.scootland.cz/skutr-derbi-atl ... ily/motor/
Naposledy upravil KYBLOS dne 17 zář 2008, 06:22, celkově upraveno 1
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod Neos50 » 17 zář 2008, 10:02

asi nejjednodušší bude se na scootladnu zeptat co by doporučili...většinou jsem se setkal s tím ,že byli docela ochcotný s radou..jinak budeš muset laborovat sám podle barvy svíčky.Bílá barva chudá směs(větší trysku nebo jen stačí zvednout jehlu)cihlová barva dobrý.černá barva moc bohatý,ale to se ti asi nestane.tak jako tak je to metoda pokus omyl.
Uživatelský avatar
Neos50

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 618
Registrován: 20 lis 2007, 19:24
Skútr / moto: Piaggio Sfera 50 RST
Tuning / úpravy: Malossi multivar,Karbec Naraku 17,5 tvrdší spojkový pružinky,výfuk teprve bude :-D

Příspěvekod TheWitch » 18 zář 2008, 07:43

Větší obsah=víc vzduchu=víc krve=větší trysku! ...jinak si tu novou hysterii zadřeš, protože chudá směs= málo oleje!! ...a když budeš zajíždět, tak se vůbec nemusíš stydět lupnout do nádrže prvních pár set km malýho panáka oleje navíc!
http://www.thewitch.estranky.cz/ mluvící kost: 773 101 957
Uživatelský avatar
TheWitch

1000+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 1140
Registrován: 28 zář 2007, 10:49
Bydliště: Kroměříž
Skútr / moto: KačenkaIII. (Yamaha Majesty 250:)

Příspěvekod KYBLOS » 18 zář 2008, 08:36

Staženo ze stránek http://www.scooter-tuning.cz
Jenom, že píšeš chudá směs = málo oleje :rolleyes:

Správné a efektivní spalování se děje, když poměr benzínu a vzduchu má poměr 15 dílů vzduchu a 1 díl benzínu, tehdy se jedná o špičkovou směs. Umění vyladit karburátor spočívá v tom, co nejvíce se přiblížit tomuto ideálnímu poměru směsi vzduchu a benzínu. (Pozor: Jedná se o směs benzínu a vzduchu, nemá to nic společného s poměrem benzínu a oleje) Jedno velké nedorozumění spočívá v tom, že když se namontuje větší tryska, kterou pak teče více benzínu, zvýší se tím automaticky výkon, tak jednoduché to bohužel není. Je sice správné, že díky zvýšenému plnění válce dosáhneme většího výkonu ale opravdového zlepšení průtoku směsi do válce dosáhneme zvětšením průměru karburátoru a zvolením optimálních trysek.
Naposledy upravil KYBLOS dne 18 zář 2008, 08:39, celkově upraveno 1
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod TheWitch » 18 zář 2008, 08:51

Kybliku Kybliku... :thinking: Jestli jsi to nepostřehl, tak tenhle článek je trošičku o něčem jiným... Lidově řečeno, já o voze a Ty o koze... :p Nemám čas to hledat, ale na těch samých stránkách se dočteš, že u 2T znamená chudá směs nebezpečí za(při)dření motoru v důsledku nedostatečnýho mazání!! ;) ...hledej šmudlo... B)

Edit: Mimochodem, ta Tvoje uvedená tryska č.85, co máš v podpisu, asi taky nemá se sériovou moc společnýho... :p :p :p
Naposledy upravil TheWitch dne 18 zář 2008, 08:53, celkově upraveno 1
http://www.thewitch.estranky.cz/ mluvící kost: 773 101 957
Uživatelský avatar
TheWitch

1000+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 1140
Registrován: 28 zář 2007, 10:49
Bydliště: Kroměříž
Skútr / moto: KačenkaIII. (Yamaha Majesty 250:)

Příspěvekod KYBLOS » 18 zář 2008, 08:53

To taky, ale to je o mazání, ne o chudý směsi :D
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod TheWitch » 18 zář 2008, 08:57

UÁÁÁ!! Jak Ti to už mám vysvětlit, lotře!!! Počkej až dojedeš na grilovačku, tak Tě strašně zbiju!!!!! ...lékařskej personál zajištěn, tak neboj... :p ;) B)
http://www.thewitch.estranky.cz/ mluvící kost: 773 101 957
Uživatelský avatar
TheWitch

1000+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 1140
Registrován: 28 zář 2007, 10:49
Bydliště: Kroměříž
Skútr / moto: KačenkaIII. (Yamaha Majesty 250:)

Příspěvekod Neos50 » 18 zář 2008, 09:00

[quote=TheWitch]Kybliku Kybliku... :thinking: Jestli jsi to nepostřehl, tak tenhle článek je trošičku o něčem jiným... Lidově řečeno, já o voze a Ty o koze... :p Nemám čas to hledat, ale na těch samých stránkách se dočteš, že u 2T znamená chudá směs nebezpečí za(při)dření motoru v důsledku nedostatečnýho mazání!! ;) ...hledej šmudlo... B)

Edit: Mimochodem, ta Tvoje uvedená tryska č.85, co máš v podpisu, asi taky nemá se sériovou moc společnýho... :p :p :p[/quote]
možnost poškození motoru v důsledku chudé směsi je pouze v jeho nadměrném zahřívání....pokud by se to mělo týkat i mazání tak pouze v případě ,že mícháš olej přímo do benzínu v nádrži..u odděleného mazání tvůj příspěvěk ztrácí smysl.
Uživatelský avatar
Neos50

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 618
Registrován: 20 lis 2007, 19:24
Skútr / moto: Piaggio Sfera 50 RST
Tuning / úpravy: Malossi multivar,Karbec Naraku 17,5 tvrdší spojkový pružinky,výfuk teprve bude :-D

Příspěvekod KYBLOS » 18 zář 2008, 09:01

Neos50: Souhlas :) Máme dělený mazání.
Naposledy upravil KYBLOS dne 18 zář 2008, 09:01, celkově upraveno 1
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal


Zpět na 50ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků