Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.
Odeslat odpověď

Re: Derbi Atlantis 2T

11 říj 2010, 06:55

Kopírováno z e-shopu Scootlandu:
Variátor Malossi s kontrastní pružinou. Díky upraveným křivkám stoupání válečků zlepšuje průběh akcelerace a zvýší maximální rychlost, velmi razantně se také změní odezva na plyn. Tato úprava navíc nemá vliv na životnost ostatních komponentů, výsledek je tedy pouze kladný a to zaručené zvýšení výkonu. U motorů Derbi je často měněn za standardní variátor, který velmi brzy odchází kvůli nevalné kvalitě materiálu. Variátor je dodáván s válečky pro sériový výfuk, pokud již máte laděný, je nutné doobjednat další sadu v požadované hmotnosti.
Kopírováno z eshopu Scooter-tuningu:
Variátor Malossi Multivar je vhodný pro skútry, jak seriové, tak upravené. Poskytne plynulý přenos výkonu a kroutícího momentu na zadní řemenici. Osvědčený výrobek od Malossi, zaručuje vysokou kvalitu a dlouhou životnost. V sadě je variátor, jedna sada válečků a kontrastní pružina.
Obojí sem kopíroval z výběrů pro tvůj Atlantis 8)

Re: Derbi Atlantis 2T

13 říj 2010, 00:04

Díky moc, mám na Atlantisu cca 10600 a nevím co za variátor tam je, ale podle mě je to origo. Poslední dobou otáčky jsou v kopci tak "jako pořád klesám a pak najednou vylítnu" a najednou zase jedu normálně. Lítá to chvíli a klesá rychlost a pak v půli kopce najednou jakoby přeřadí a jede jinak. Asi je čas na výměnu, že?

Re: Derbi Atlantis 2T

13 říj 2010, 06:27

To nevím, bylo by asi dobrý ten varec vyndat a podívat se na něj no. 8)

Re: Derbi Atlantis 2T

30 pro 2010, 21:11

vyměn to za multivara .... ted mám sám na atlantisu polini a je to good .... mám to natuněný tak nevim jak na serii .. jinak taky mam motor derbi ... a ta startovací podložka pasuze z cpi nebo keeway tak jako variatory ... taky pasují z cpi a keeway

Re: Derbi Atlantis 2T

04 dub 2011, 17:28

Jen rychlý dotaz...nějak se mi rozjel volnoběh, i zahřátá mašina mi na křižvatce nebo po zastavení chcípne a musím znovu nahodit, jinak jezdí výborně, startuje výborně, takže tipuju, že takřka 100% volnoběh :D No a jde mi o to, že včera jsem se vrátil z projížďky a už to neřešil, bylo pozdě, ale teď uvažuji - dostanu se ke šroubu na seřízení volnoběhu bez sundávání všech plastů ? Nějak si to už z loňska nepamatuju, jestli stačí sundat ten malý plast v prostoru pod sedlem, nebo jestli mě čeká odplastovávání celého zadku, což by se mi krutě nechtělo :? Kouknul bych se sám, nejsem lempl, ale nemám scoota doma, ale u babči na baráku a klusat se mi tam nechce, tak ať vím, jestli mám příští víkend na projížďku vyrazit o hodinu dříve, protože se s tím budu drbat, nebo je to v klidu a za 10 minut nastaveno :D Díky za odpověď.

Re: Derbi Atlantis 2T

04 dub 2011, 18:28

Ke šroubu na seřízení volnoběhu se dostaneš v pohodě z pravé strany od výfuku, krásně se tam dostaneš šroubovákem a nemusíš nic sundávat :)

Re: Derbi Atlantis 2T

04 dub 2011, 22:52

Díky, výborně...tak to by snad šlo :D Co jiného by to mohl obýt, to mi hlava nebere, když vše jede jak má...takže budu věřit, že to je opravdu ono :D

Re: Derbi Atlantis 2T

07 dub 2011, 19:12

Musím k variátoru Malossi Multivar kupovat i jiný řemen nebo tam může zůstat původní?

Re: Derbi Atlantis 2T

07 dub 2011, 19:13

může zustat původní .. :)

Re: Derbi Atlantis 2T

07 dub 2011, 19:16

Jo,díky, já jen že ho tam mám jen rok a nechtělo by se mi ho vyhazovat.

Re: Derbi Atlantis 2T

17 dub 2011, 21:25

Zdravím, minulý týden jsem si koupil skůtr Derbi Atlantis a mimo to že je trochu neudržovaný, podřený a pomlácený, tak mu chybí měrka oleje v zadním náboji a proto vás prosím o rozměry (celková délka, minimum a maximum). Zátku tam mám. A ještě se chci zeptat jaký olej patří do toho zadního náboje. Děkuju Fanda

4.5.2011 edit:
I když jsem nedostal odpověď na první otázku zkouším to znovu, ale něco trochu jiného. Mám Atlantise a motorem Derbi a ručním sytičem kterého nenastartuji na sytič, ale jenom s přidáním plynu a když už nastartuji bez sytiče a zkusím ho zapnout začne se dusit. Poradíte mně někdo kde může být závada. Děkuji za radu fANDA

Re: Derbi Atlantis 2T

09 kvě 2011, 11:17

Mám takový dost záhadný problém. Loni v létě jsem měnil variátor za Multivar, zároveň jsem měnil i kontrastku (za tu, co byla u varce). Najezdil jsem už málo km, jestli 300, tak moc. Po zimě jsem scoota vytáhnul a vše ok, jezdil jako drak, i s mými 95 kg bral ostrý kopec za barákem takřka 60kou, vyzkoušeno nesčetněkrát, musím ho vyjet skoro vždy, kždyž chci ven z města. Studený, teplý, málo benzínu, plná nádrž...vždy. V sobotu jsem se byl projet, scoot jel jako motorová myš. Přijel jsem k sobě domů a rozhodl se, že nepojedu do garáže, ale enchám si hpo u domu, abych pro něj ráno nemusel 2km klusat. Tak jsem na něj hodil plachtu (nouzově nějakou, co jsem nqšel doma, dost hrubou) a šel. Ráno přijdu ke scootu, sundám plachtu a koukám, jestli není mokrý (v noci dost pršelo). V pohodě, spíš jsem na něj nakapal plachtou, jak jsem ji sundával. Nepřikrytý byl jen výfuk, páč byl horký a plachtu jsem na něj nechtěl dávat, aby se nespekla :D. No, nastartoval jsem - pohoda. Ale! najednou tam, kde jsem do kopce jel 60, jedu tak 40, motor nechce jít do otáček ! A i při rozjezdu na rovince chybí ten tah, co tam den předtím během celé projížďky do poslední chvilky byl. Vyadá to přesně, jako než jsem měnil varec, který měl totáolně sjeté válečky, byl i vymačkaný (série) a byla unavená kontrastka ! Ale s novými díly bylo najeto jestli 1000 km, tak moc, kontrastka tam je od konce srpna 2010, takže ne,ůže být ještě unavená a navíc - v soboru večer jede super a v neděli ráno děs ? Ve scootu se nikdo určitě v ncoe nehrabal, měl jsem plachtu chycenou tak zvláštně, že by ji určitě nikdo po tmě nedal stejně - a na víc, kdo by se v tom bože hrabal, v noci, po tmě, na parkovišti...táta si prvně dělal srandu, že m ifakt nateklo do výfuku :D, ale nechal jsem to celou neděli na sluníčku...a večer to samé. Jediná věc, ke které otec došel, je ta, že se vlhkem (plachta-venku teplo, déšť - skleník okolo scootu prostě) dostala do varce vlhkost a teď prokluzuje. Fakt je, že při montáži jsem řemen, poořemenice atd. neodmastil, jak tady někdo radil. Ale až do te´d to jezdilo super ! Jo, nejlepší je, že po rovině, když mu dám čas, se vyhrabe až na 80, což je v klidu. Akorát mu to trvá, průběh neslaný nemastný, tah daleko horší, než byl den před tím těsně před zaparkováním. Přece se přes noc neobrousí jen tak válečky a nezměkne kontrastka ? To by mělo mít pozovlný průběh, ne ? Navíc, proč to ještě v tu sobotu jelo super ? Nesetkal jste se s tímhle někdo prosím ? Ať vím, od čeho se odpíchnout. Pokud budu odmašťovat varec atd., tak asi lihem, že ? A odmastit i řemen, všechno ? Co válečky, ty taky ?

Re: Derbi Atlantis 2T

09 kvě 2011, 11:25

prvně bych mrknul na svíčku jestli není od oleje, nebo není opálená ...pak kontrola válečků jestli jsou ok atd postupovat a vyloučit jedno po druhém.....kontrola řemene atd atd,pak třeba vyčistit karbec zkontrolovat trysku apod....

Re: Derbi Atlantis 2T

09 kvě 2011, 11:47

Díky, no nic jiného mi asi nezbude...právě zjiš´tuji, jestli se už někdo nesetkal s tímhle problémem přesně. Válečky, pružina...nechápu, jak by se to mohlo během noci takhle odepsat, stejně jako řemen...ta svíčka mě nenapadla, kouknu. Záhada pro mě je, že jak píšu, na rovniě ok, kopce průšvih = chování, jako dělal starý varec se špatnými válečky a pružinou ve spojce

Re: Derbi Atlantis 2T

10 kvě 2011, 06:29

potřeboval bych vyměnit pružinky ve spojce za tvrdší , problém je že moje spojka -derbi má pružiny 29mm a všude se dodávají cca 25mm nebo 27,6mm neřešil někdo podobný problém ?mám predátora ,ale spojka by měla být stejná jako u atlantise.... :?:
Odeslat odpověď