Mám takový dost záhadný problém. Loni v létě jsem měnil variátor za Multivar, zároveň jsem měnil i kontrastku (za tu, co byla u varce). Najezdil jsem už málo km, jestli 300, tak moc. Po zimě jsem scoota vytáhnul a vše ok, jezdil jako drak, i s mými 95 kg bral ostrý kopec za barákem takřka 60kou, vyzkoušeno nesčetněkrát, musím ho vyjet skoro vždy, kždyž chci ven z města. Studený, teplý, málo benzínu, plná nádrž...vždy. V sobotu jsem se byl projet, scoot jel jako motorová myš. Přijel jsem k sobě domů a rozhodl se, že nepojedu do garáže, ale enchám si hpo u domu, abych pro něj ráno nemusel 2km klusat. Tak jsem na něj hodil plachtu (nouzově nějakou, co jsem nqšel doma, dost hrubou) a šel. Ráno přijdu ke scootu, sundám plachtu a koukám, jestli není mokrý (v noci dost pršelo). V pohodě, spíš jsem na něj nakapal plachtou, jak jsem ji sundával. Nepřikrytý byl jen výfuk, páč byl horký a plachtu jsem na něj nechtěl dávat, aby se nespekla
. No, nastartoval jsem - pohoda. Ale! najednou tam, kde jsem do kopce jel 60, jedu tak 40, motor nechce jít do otáček ! A i při rozjezdu na rovince chybí ten tah, co tam den předtím během celé projížďky do poslední chvilky byl. Vyadá to přesně, jako než jsem měnil varec, který měl totáolně sjeté válečky, byl i vymačkaný (série) a byla unavená kontrastka ! Ale s novými díly bylo najeto jestli 1000 km, tak moc, kontrastka tam je od konce srpna 2010, takže ne,ůže být ještě unavená a navíc - v soboru večer jede super a v neděli ráno děs ? Ve scootu se nikdo určitě v ncoe nehrabal, měl jsem plachtu chycenou tak zvláštně, že by ji určitě nikdo po tmě nedal stejně - a na víc, kdo by se v tom bože hrabal, v noci, po tmě, na parkovišti...táta si prvně dělal srandu, že m ifakt nateklo do výfuku
, ale nechal jsem to celou neděli na sluníčku...a večer to samé. Jediná věc, ke které otec došel, je ta, že se vlhkem (plachta-venku teplo, déšť - skleník okolo scootu prostě) dostala do varce vlhkost a teď prokluzuje. Fakt je, že při montáži jsem řemen, poořemenice atd. neodmastil, jak tady někdo radil. Ale až do te´d to jezdilo super ! Jo, nejlepší je, že po rovině, když mu dám čas, se vyhrabe až na 80, což je v klidu. Akorát mu to trvá, průběh neslaný nemastný, tah daleko horší, než byl den před tím těsně před zaparkováním. Přece se přes noc neobrousí jen tak válečky a nezměkne kontrastka ? To by mělo mít pozovlný průběh, ne ? Navíc, proč to ještě v tu sobotu jelo super ? Nesetkal jste se s tímhle někdo prosím ? Ať vím, od čeho se odpíchnout. Pokud budu odmašťovat varec atd., tak asi lihem, že ? A odmastit i řemen, všechno ? Co válečky, ty taky ?